MF-ers in Ede Deel 18

:^ vanwege de afwezigheid van kinderen heb ik geen idee welke weekenden in vakanties vallen etc, dus als er iemand is die zicht heeft welke weekenden gunstig vallen qua vakanties en andere evenementen dan hoor ik het graag.

zoals dat de megameeting vaak op moederdag valt... :P
 
Paar 'heuveltjes' pakken achter nijmegen. Dijkweg Ooijpolder.

Misschien idee om via datumprikker oid wat data voor te stellen. Eind april, begin mei is vakantieperiode. Dus ook doordeweekse dagen.

Motorbeurs komt er ook aan...
 
Beste wensen voor het nieuwe jaar!

Eind april is inderdaad de voorjaarsvakantie, helaas ben ik dan op vakantie.
Vorige keer was op een willekeurige zondag dacht ik?
 
Vandaag eerste ritje van het nieuwe jaar! :] Even van de druppellader, gewassen, ketting gesmeerd. Vrijdag nieuw achterband. Kan ik er weer even tegen. *O*
 
Als iedereen die mee wil met de tocht aan mij zijn of haar mailadres doorgeeft, kan ik wel via datumprikker een aantal data doorgeven. Is dat een idee?
 
Het is rustig in Ede... Ik post hem hier ook nog even, vanmiddag een blauwe fazer gespot met sticker bij de fietsenstalling in het centrum met het kenteken MJFV22. Iemand van hier?

Vanmiddag stond die Fazer er weer. Misschien volgende keer een briefje achterlaten met het vriendelijke verzoek op het gespot topic te kijken....
 
Ik zal vanmiddag als ik thuis kom eens kijken. Ik werk nu in Ede, op loopafstand van mijn huis. Dus ik heb het kaartje nog niet gezien.

BTW: Die motor die er tegenoverstaat heeft ook een sticker. Die is misschien wel te zien, nu er een topkoffer op zit en de hoes de motor niet helemaal meer bedekt.
Ik heb je visitekaartje gevonden. De sticker op de motor van hynsterider is trouwens niet te zien
 
Laatst bewerkt:
Ah , ik weet welke, dat is een mooi ding met die blauwe voorvorkpoten als ik mij niet vergis :)

ow ja, het staat onder haar naam een paar posts hierboven :P :$
Maar dan ben je dus idd gespot ;)
 
Laatst bewerkt:
Vandaag even de weg op geweest richting jan dokter. Was wel spannend op aantal plekken...straten als ijsbanen. Gelukkig heel afgeleverd...
 
Het is inderdaad opletten. Ik moest vandaag even een vriendje van zoonlief ophalen in Kernhem en daar was het plaatselijk één grote ijsbaan! Ik was van plan om morgen even lekker op pad te gaan, maar wacht eerst even de temperatuuronwikkeling af...
 
Het is inderdaad opletten. Ik moest vandaag even een vriendje van zoonlief ophalen in Kernhem en daar was het plaatselijk één grote ijsbaan! Ik was van plan om morgen even lekker op pad te gaan, maar wacht eerst even de temperatuuronwikkeling af...

Toch niet met de motor opgehaald of wel? Morgen blijft het droog, maar wel onder nul. Dus bestaande ijsbanen blijven ijsbanen. -O-
 
Nee hoor, lekker met de auto. Een kind achter op de motor moet nog even wachten tot ze oud genoeg zijn om het volledige besef te hebben dat je je goed moet vasthouden.

Mmm... als ik het zo hoor blijft de motor morgen nog even binnen staan...
 
Juist....maar wat is oud genoeg? Onze jongens staan ook te trappelen. De oudste wordt 14 in april. De jongste is 10. De oudste zou inmiddels moeten kunnen denk ik. Alleen ik heb geen helm/kleding voor hem.

Ik mag morgen wel even rijden als ik hem weer ophaal bij jan.
 
Ook 10 jaar kan oud genoeg zijn. Hynsterider en ik hebben allebei een riem met handvaten voor als de kinderen achterop mee gaan. Dat werkt prima. Wij hebben die op de motorbeurs gekocht, net zoals de kleding voor de kinderen.
 
Ik heb geloof in nog wel een kinderbroek voor op de motor, mijn dochters waren rond die leeftijd toen ze voor het eerst achterop gingen en zijn hiervoor te klein.
Mocht je belangstelling ervoor hebben?
Ligt hier toch maar in de kast.
geef maar een teken. Dan zoek ik even wat er nog is.
mag mee voor een leuk "flesje" :P
 
Ik heb geloof in nog wel een kinderbroek voor op de motor, mijn dochters waren rond die leeftijd toen ze voor het eerst achterop gingen en zijn hiervoor te klein.
Mocht je belangstelling ervoor hebben?
Ligt hier toch maar in de kast.
geef maar een teken. Dan zoek ik even wat er nog is.
mag mee voor een leuk "flesje" :P

Ik ben wel geinteresseerd. Wat voor maat? Ook jas, helm, ...? Stuur maar pb met wat je hebt.
 
Het is rustig in Ede... Ik post hem hier ook........ ect

Dat kan wel kloppen want veel brommers, ook die van mij, zijn in diepe slaap.
Het enige wat mijn motor heeft gereden, is onlangs naar de Firezone om af te vullen met F102.
Niet eens zelf gereden, want dat mag ik nu niet, maar gewoon achter op de aanhanger onderweg naar zijn winter-slaap-adres....................... :z :z
 
Laatst bewerkt:
:^ en dan trek je vanochtend de gordijnen open en dan ligt er sneeuw....

ik zal maar weer het bos in gaan en sneeuwfoto's maken en het proberen leuk te vinden ofzo..:P
probleem in NL is dat alles moet doorgaan dus dikke pakken pekel en zooi en alles word vies zwart.

hier zijn ze beter op sneeuw ingesteld ;) : OffroadZweden - Avontuur in Zweden
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan