MF-ers in Ede Deel 18

heey heyy XD

jah heb er een goed seizoen mee achter de rug hahaa.
Er zijn nog wel wat punten die wat aandacht nodig hebben maar verder is het in orde.

Nu eerst even nieuwe bandjes scoren want inmiddels komt het canvas er al doorheen zetten..
 
Het lijkt er een heel eind op dat het motorseizoen voor de mooiweerrijders (waar ik onder val :P) er bijna op zit. Ik hoop nog dat ik een paar keer een lekker tochtje kan maken, maar heb er een hard hoofd in (zeker omdat ik de aankomende 3 weken erg laat thuis ben, en de meeste weekenden al wat te doen heb :().
Binnenkort de GSX-R maar weer op 13 hoog zetten :P
 
Laatst bewerkt:
heey heyy XD

jah heb er een goed seizoen mee achter de rug hahaa.
Er zijn nog wel wat punten die wat aandacht nodig hebben maar verder is het in orde.

Nu eerst even nieuwe bandjes scoren want inmiddels komt het canvas er al doorheen zetten..


:Y haha oproken die rotzooi :Y

wat heb je trouwens een prachtig geluid in dat ding zitten zeg :}
 
hoe heeft die lak van de cbr zich gehouden eigenlijk ? ..ik wil soes ook helemaal verbouwen naar iets leuks.
 
Het lijkt er een heel eind op dat het motorseizoen voor de mooiweerrijders (waar ik onder val :P) er bijna op zit. Ik hoop nog dat ik een paar keer een lekker tochtje kan maken, maar heb er een hard hoofd in (zeker omdat ik de aankomende 3 weken erg laat thuis ben, en de meeste weekenden al wat te doen heb :().
Binnenkort de GSX-R maar weer op 13 hoog zetten :P

der komen weer een paar mooie dagen aan hoorde ik *D
 
Ja, ik las 't!
Ohja, ik lees net op FB dat mede-Edenaar Bert aka MSTX een ongeluk heeft gehad op motorvakantie in Tsjechie, motor total loss en zelf een gebroken been :(
 
Ja, ik las 't!
Ohja, ik lees net op FB dat mede-Edenaar Bert aka MSTX een ongeluk heeft gehad op motorvakantie in Tsjechie, motor total loss en zelf een gebroken been :(
Da's mooi verrot :/
Hopelijk hoeft ie niet al te lang daar te blijven.. Beterschap dus.
 
Beterschap voor Bert, al weet ik zo niet wie het is, maar als je uit Ede komt...................

Wordt er vandaag niet gereden in Ede.
 
Thnx allemaal
Ik heb geen idee of ik snel naar huis kan... lig hier al sinds dinsdag en kan nog niet weg dankzij bureaucratisch geneuzel en in het weekend doen ze geen ene flikker :(
 
Gebroken linker bovenbeen, zit nu een staaf in. Verder niks noemenswaardig dankzij goede protectie, helm was weinig van over dus die heeft de klap goed opgevangen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan