MF-ers in Ede Deel 18

Sander, ik heb me toch mooie ritjes gereden in de Flevopolder. :] Mooie provincie (ben er geboren) :t

Mooi om te horen! ik zou graag ook wat verder weg willen misschien eens eiffel ofzo, mijn motor vind het heel erg leuk maar moet zeggen mijn rug wat minder :N _O-

Misschien eens een hotel ergens boeken en dan erheen rijden en volgende dag een ritje doen, dat scheelt al met al wel wat..
 
Mooi om te horen! ik zou graag ook wat verder weg willen misschien eens eiffel ofzo, mijn motor vind het heel erg leuk maar moet zeggen mijn rug wat minder :N _O-

Misschien eens een hotel ergens boeken en dan erheen rijden en volgende dag een ritje doen, dat scheelt al met al wel wat..

Dat lijkt mij ook wel wat. Ik wil graag eens bochtenwerk oefenen in de eifel.
 
Same here!, ging vanmiddag weer door de bocht bij afslag Veenendaal (Mac) en rechter bochten zijn nog steeds niet mijn ding, dus zoiets als eiffel lijkt me heerlijk sturen om te oefenen.
 
Same here!, ging vanmiddag weer door de bocht bij afslag Veenendaal (Mac) en rechter bochten zijn nog steeds niet mijn ding, dus zoiets als eiffel lijkt me heerlijk sturen om te oefenen.

Moet je de bocht eens oefenen als je vanaf veenendaal over de a12 rijdt en de afrit neemt naar de a30 :]
 
Je bedoelt die lange scherpe bocht naar rechts, dan naar links en weer rechts, waarna je de afslag kan nemen naar welkoop etc?

die bocht neem ik vrijwel nooit maar ik merk wel dat ik bochten naar links veel lekkerder vind dan rechts en dat mn snelheid ook beduidend hoger ligt in linkerbochten.

Vind dat bochtje van de A12 afslag de A50 op richting Zwolle zo lekker _O- maar op de terug weg is die de A12 op rechtsaf lange snelle bocht.. :X

Ik weet niet of anderen dat ook hebben, een favoriete kant op qua bochtenwerk?

Bij de afslag mac vanmiddag ging ik erin met 60/65 en kwam ik eruit met 80 ongeveer, dat ging wel lekker maar het moet beter kunnen..
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oké, dat haal ik ook wel ;-)

:Y :^

Misschien eens samen bochtjes oefenen op een snelweg klaverblad? Bijvoorbeeld Hoevelaken of bij Apeldoorn?

Die bocht naar links van A12 naar A50 richting A'doorn is toch niet zo scherp? O-)

Andere lekkere bocht (naar rechts) is die van de A50, komend vanaf Heteren naar de A12 richting Ede.
 
Laatst bewerkt:
Dat is inderdaad een heerlijke bocht! Ergens jammer dat ik van Ede Oost naar de Rietkampen ben gegaan en die bocht dus vrijwel niet meer neem. Volgens mij zat ik daar rond de 90-95.

Als je uit Leiden komt, dan kan je deze bocht toch pakken? :? Via Galvanistraat naar Rietkampen. Doe ik ook altijd.
 
Ik kan die lange bocht van a12 naar a30 bijna helemaal met de knie aan de grond als ik er voor ga zitten.. Maar dan kan ik niet zo hard als zonder knie..

Laatst van Arnhem a12 naar a30 met 250+ uit gekomen 😂
 
Ik kan die lange bocht van a12 naar a30 bijna helemaal met de knie aan de grond als ik er voor ga zitten.. Maar dan kan ik niet zo hard als zonder knie..

Laatst van Arnhem a12 naar a30 met 250+ uit gekomen 😂

Ik heb wel een leren broek maar geen kneesliders. Dus dat ga ik niet proberen. En al helemaal geen 250! Hoe laat was dat trouwens?
 
:Y :^

Misschien eens samen bochtjes oefenen op een snelweg klaverblad? Bijvoorbeeld Hoevelaken of bij Apeldoorn?

Die bocht naar links van A12 naar A50 richting A'doorn is toch niet zo scherp? O-)

Andere lekkere bocht (naar rechts) is die van de A50, komend vanaf Heteren naar de A12 richting Ede.

Naar links gaat het juist prima, ben af en toe te gespannen nog, wellicht door vroegere ongevallen. En nu recent weer die mafketels die achterop me rijden.

Maar we blijven oefenen en verbeteren;)
 
Naar links gaat het juist prima, ben af en toe te gespannen nog, wellicht door vroegere ongevallen. En nu recent weer die mafketels die achterop me rijden.

Maar we blijven oefenen en verbeteren;)

[opscheppermodus uit]

Mwah, moet zeggen dat je steviger/sportiever rijdt dan ik :/

Dus ik heb nog een lange weg te gaan :')

[opscheppermodus weer aan]

:+
 
Laatst bewerkt:
Ik heb wel een leren broek maar geen kneesliders. Dus dat ga ik niet proberen. En al helemaal geen 250! Hoe laat was dat trouwens?
Was een keer op een zondagavond.. Lekker rustig denk tegen een uur of 8..

Heb vrijdag nog ff een rondje gedaan door Duitsland.. 350 km gedaan ongeveer..had een route gemaakt met kurviger.de das best aan te raden..

Waren echt super mooie stukken bij maar helaas stuurde die ons ook door botrop en schalke dat was wel minder maar verder lekker gereden!
 
Was een keer op een zondagavond.. Lekker rustig denk tegen een uur of 8..

Heb vrijdag nog ff een rondje gedaan door Duitsland.. 350 km gedaan ongeveer..had een route gemaakt met kurviger.de das best aan te raden..

Waren echt super mooie stukken bij maar helaas stuurde die ons ook door botrop en schalke dat was wel minder maar verder lekker gereden!

Da's een behoorlijke rit! Daar was je denk ik een dag zoet mee? Of was het enkel Autobahn scheuren? :P Ook wat bochtenwerk ertussen?
 
11 uur vertrokken 7 uur thuis.. Probeerde snelweg zoveel mogelijk te vermijden maar als je in Duitsland ben met 3 snelle 1000cc supersports dan moet je wel een klein stukje autobahn pakken he;-)
 
Normaal ga ik ook met de superkraats van MC de kraats mee en dan was ook dit weekend.. Maar had pas al een weekend weg gedaan en 2 keer een weekend weg in 2 weken vind ze thuis niet leuk.. Best gek..... Maar dan rijden we meestal 2500 km in 5 dagen dus 350 valt nog mee.
 
Vorig jaar 1 dag heen naar Sauerland (vulkaan) gereden met een geweldige mooie bochtige heenreis en volgende dag retour en verbleven in motorhotel vulkanberg, aldaar heerlijk gegeten en ontbijt gehad. (in verleden al langer daar gebleven)

Maar dat is best te doen,
2dagen zo'n 400-500 km gereden.
Stuk snelweg tot in Duitsland en dan alleen maar binnen door.

Geweldig en zeker goed te doen.

Misschien eens een idee?

Verder in de polder niet enorm zwart geworden van de vliegen e.d.??
 
Terug
Bovenaan Onderaan