MF-ers in Ede Deel 18

Je kan ook heel leuk binnendoor naar de postweg dan naar Scherpenzeel overberg Amerongen wijk bij duurstede naar Rhenen en dan weer door t binnenveld naar ede..

Is ook altijd een heel leuk snel rondje.

Maar of ik er bij ben weet ik niet want ben nu nog aan t pilzen......
 
Was super mensen! leuk bij allen een gezicht te zien en het was een heerlijk rondje! Dankjewel Roel, ik doe je binnenkort even een paar euro's want je zat mn drinken te betalen :Y

Binnenkort weer een tochtje maken was gezellig! :]

:W Fijne pinksteren
 
Was super mensen! leuk bij allen een gezicht te zien en het was een heerlijk rondje! Dankjewel Roel, ik doe je binnenkort even een paar euro's want je zat mn drinken te betalen :Y

Binnenkort weer een tochtje maken was gezellig! :]

:W Fijne pinksteren

:t Hoeveel waren er mee?

:W
 
Laatst bewerkt:
Was super mensen! leuk bij allen een gezicht te zien en het was een heerlijk rondje! Dankjewel Roel, ik doe je binnenkort even een paar euro's want je zat mn drinken te betalen :Y

Binnenkort weer een tochtje maken was gezellig! :]

:W Fijne pinksteren

Was wel even een leuk ritje ja en dat drankje kom wel goed met een volgend ritje.

Fijn weekend nog :t
 
Eensgelijks! Tot de volgende keer en een fijn weekend allemaal.
 
Voor de mensen die vanochtend op de motor de weg op gaan: pas op, de wegen schuimen flink. Vooral de rotonde bij het ziekenhuis, Hugo!
 
Voor de mensen die vanochtend op de motor de weg op gaan: pas op, de wegen schuimen flink. Vooral de rotonde bij het ziekenhuis, Hugo!

Met 350km nog vers in de benen (gister) pak ik vandaag de trapfiets. Maar bedankt voor je waarschuwing! :t

Enne, je komt uit een mooie omgeving Sander :t :]
 
Laatst bewerkt:
Hopelijk heb je een mooie rit gehad!

Zeker weten dat het daar mooi is :Y
 
Leuk om te zien dat er weer een beetje schot in het Ede topic zit :t

ik heb de afgelopen 2 maanden bijna 1 maand rondgereden op xj750's , zal daar binnenkort wat reisverslagen van maken die niemand dan leest door het mooie weer maar wel weer tevoorschijn komen in de winter ;)

voorproefje voor wie het nog niet wist :

De 500 Euro Challenge 2017: David vs Goliath
 
BOE!!!

Even MF-Oma wakker maken

:W

Iedereen de motor in de zomerstalling of zo? :?
 
Laatst bewerkt:
Nee hoor! Ik rij lekker door, maar het weer nodigt niet direct uit om een plezier ritje te maken. Vandaag nog een nieuw voorbandje laten monteren, dus ik kan er weer tegenaan. En mijn dimlicht stopte er na 96.000 km mee, dus ook maar gelijk gedaan.
 
Voor de liefhebbers is er zondag een toerrit van MC de kraats.. Is 140 of 200 km..

Routes beschikbaar voor tomtom en garmin!

Kijk even op de site / Facebook van MC de kraats!
 
als ik al geen bbq met rit had gehad was ik zeker gekomen.

grootste luxe probleem in ze zomer, welke activiteit van het weekend ga ik wel heen :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan