MF-ers in Ede Deel 18

Voor mooie motortochten moet je in de omgeving zijn waar ik zat! Man, man, man, wat baalde ik dat ik 'm niet bij me had. Ik zat de hele vakantie verlekkerd naar al die motoren te kijken die voorbij kwamen :9~ en de mooie bochten in de Provence! De Vercors schijnt trouwens ook een prachtig mooi gebied te zijn voor motortochten.

Gefeliciteerd met je nieuwe woning! :t In Arnhem neem ik aan? Waar precies?
 
Nope :P In de achterhoek (Harreveld)! 4,5 jaar in Ede gewoond, 2,5 jaar in Arnhem en in oktober naar de achterhoek. Wat we wilden (vrijstaand, ruime tuin, oud en garage) is in Arnhem niet te betalen :')

En ja, waar ik zat in Frankrijk (echt bij de oceaan) zijn de wegen vrij recht toe, recht aan. Dan zou je eigenlijk al wat meer naar het zuiden moeten, naar de Pyreneeën/St. Sebastian/Biarritz
 
Laatst bewerkt:
Mensenkinderen, nog nooit van Harreveld gehoord! Moet je je paspoort laten zien als je daarheen reist? :P Veel succes met de voorbereidingen!
 
Dames en heren,

Ik wou eigenlijk het voorstel doen om eens wat vleesch te gaan grillen samen :Y

Nu is het altijd lastig om iedereen bij elkaar te krijgen maar het zou leuk zijn als we een datum weten te vinden dat er veel (de meesten) toch wel kunnen.

Ik het het er met SanderV (LePenZeur) over gehad en hij is tot ongeveer 17sept weg, ik tot ongeveer 25sept dus mijn voorstel zou zijn het weekend van 30sept/1okt.

de locatie is nog niet helemaal bepaald, ik heb geen tuin aan de flat, Sander gaf aan dat het wel bij hem op de zaak zou kunnen maar heeft iemand anders nu nog een hectare grasveld als tuin, laat je horen })

Laten we allemaal een voorkeur uitspreken over een datum, het is misschien wat laat in het jaar maar mocht het wat minder weer zijn dan zijn er genoeg opties om toch een prachtige dag te hebben.

of het een ritje word + BBQ of alleen een BBQ laat ik aan de reacties over *O*


Ik hoor wel van jullie :W
 
Wat een leuk idee, Sander! Ik ben zelf dat weekend aan het toeren in Luxemburg, maar zoals je zelf al zei is het moeilijk om iedereen bij elkaar te krijgen. Laat je dus vooral niet weerhouden door mijn afwezigheid! De zondag er op heb ik overigens nog wel vrij staan.
 
klinkt wel goed maar ik ben er niet van 14 tm 17 :)

zoals het er nu staat lijkt het alsof ik al weg ben en over een maand terug kom.
maar dat heb ik vorig jaar al gedaan ;)
 
Laatst bewerkt:
klinkt wel goed maar ik ben er niet van 14 tm 17 :)

zoals het er nu staat lijkt het alsof ik al weg ben en over een maand terug kom.
maar dat heb ik vorig jaar al gedaan ;)

:9 Doelde er meer op de vanaf datum dat je terug bent..
ik ben weg van 17 tm 25 sept bestemming onbekend. 8-) :+
 
Hynsterider en ik zijn dat weekend er op uit met de camper. Zondag 8 oktober zou wat ons betref wel een mogelijkheid zijn.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb 2 mensen die aangeven zondag 8 okt wel te kunnen, ik zelf kan dan ook, misschien dat weekend aanhouden? weet niet of Sander en Hugo kunnen..

maar dat gaan we horen *D
 
ik heb liever zaterdag...zondag is een beetje onze gezinsdag. Ik ben niet zo gezellig, dus laat je vooral niet hinderen :P Ik zal ff checken of 7 okt tot de mogelijkheden behoort.
 
Ja 7okt op zaterdag mag ook, mits anderen dan ook kunnen _O-

zei toch is niet makkelijk iedereen bij elkaar -O-
 
Vandaag bij Motofit in Veenendaal de gewone lampen in de koplampen van mijn motor laten vervangen door H4 bi-led lampen. Die zijn goedkoper en minder storingsgevoelig dan xenon verlichting. En deze lampen geven ook nog eens meer licht dan xenon lampen (4000 lumen tegenover 3000 lumen). De prijs viel mee, 50 euro per stuk.

Voor
full


Linker is al vervangen
full


Na
full
 
Laatst bewerkt:
7 of 8 oktober moet ik overdag werken, maar als de datum bekend is kan ik misschien wel een dagje ruilen op mijn werk.

Ga graag mee met zowel eten als rijden ;)

Ziet er echt mooi uit Big Ben de nieuwe verlichting!
 
is dit per PB gegaan of heb ik een link naar de datumprikker gemist ?

Nee ik had Ben meegerekend aan de hand van hun reacties en eventueel Eric die dat weekend vrij was,.

Ik wil.best nog een datumprikker opstarten hoor :t

Mooie lampen Ben :} wacht maar tot het donker is je weet niet wat je ziet })

full


:+
 
Terug
Bovenaan Onderaan