MF-ers in Ede Deel 18

Kick! Rustig hier!
Heb ondertussen mijn vierkante Volvo tank verkocht en een zwarte S80 2.5 Turbo gekocht 8-) Die mag 1800 kg trekken, dus als iemand een motortrailer heeft kunnen we in 2014 wel een keer een circuitdag deon *D
 
Laatst bewerkt:
Nee hoor. Ij kwam net jelle nog tegen op t plein. Eerst probeert loopt 'ie te zeuren over roekeloos rijgedrag van een Volvo (ik weet niet wie hij bedoelt???), daarna wilt hij mijn bier thuis gaan proberen ip te drinken en net wilde hij ook mn lift naar huis stelen :(
 
Vanmorgen kwam de buurman zeggen dat 'ie mn motor overeind had gezet. Heel lief..
Ik geloof niet dat imn motor spontaan op de parkeerplaats is gaan liggen. Zo hard waaide het nou ook weer niet.
Fijn van die malloten die denken dat ze m zo mee kunnen nemen.
Helaas gaat zo iets altijd samen met schade: mn spiegel is afgebroken en mn rempedaal verbogen. '(
 
Klopt alle diehards hebben geen motor meer..
Dat is niet helemaal waar. Ik heb mijn motor nog. Ik ben alleen heeeeel lang niet op het forum geweest, omdat ik op mijn werkplek er niet bij kon en thuis er geen tijd voor heb/maak. Ik ben mijn motor wel sinds 5 december bijna 3 weken kwijt geweest voor reparatie.

Toen ik op 5 december over de N304 van mijn werk naar huis reed, kwam ik even voor Amadeus een dwarsliggende tak van circa 5 meter breed tegen. Die zag ik door het
zeer slechte zicht pas op het allerlaatse moment. De tak lag weliswaar alleen op de weghelft waar ik reed, maar er kwam een tegenligger aan. Ik kon er dus niet om heen en ben er dus maar overheen gegaan. Dat ging de eerste drie meter goed. Daarna lag ik tussen de takkezooi. Ik heb uiteindelijk de motor nog wel naar Jan Dokter kunnen rijden, maar doordat mijn versnellingspedaal flink verbogen, ging het schakelen zeer lastig.

Toen mijn motor eindelijk klaar was, kon ik op de motor van Hynsterider naar Jan Dokter om die voor reparatie weg te brengen en gelijk mijn motor op te halen.

BTW: Gelukkig nieuwjaar allemaal!
 
Laatst bewerkt:
Alleen een paar dagen flink last van m'n schouder en wat spierpijn in m'n rug. Ik heb vier nachten niet op m'n linker zij kunnen liggen. Daarna ging het wel weer.
Ik zag jullie eind vorige week nog rijden langs de AH XL :W
 
Oke valt mee dus! Heb zaterdag nog een stukje gereden.. Alleen de rede was minder.. Crematie van iemand van de motorclub.. Wou hij graab! Stoet van,ruim 50 motoren.. Was wel heftig..
 
Ik meld mij hier ook, geen idee of ik dat al eerder had gedaan maar dan maar voor de tweede keer ;) Kom uit Barneveld en rij een zelfde als Jeulle maar dan mooier :+. Oranje
 
Oke valt mee dus! Heb zaterdag nog een stukje gereden.. Alleen de rede was minder.. Crematie van iemand van de motorclub.. Wou hij graab! Stoet van,ruim 50 motoren.. Was wel heftig..
Dat is even wat minder. -O- Gecondoleerd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan