Laten afstellen licht aangepaste XT600

Maerten

Rookie
12 aug 2013
4
0
Rotterdam
Na het veranderen van inlaat en uitlaat, met als resultaat een te arm mengsel, heb ik een dynojet kit geinstalleerd in mijn XT600 uit 1999. Lang verhaal kort, loopt de motor nu zo mogelijk slechter.

Ik zou graag mijn XT600 goed af willen laten stellen door een professional, Liefst op de bank, niet zozeer voor max vermogen, maar vooral omdat ik wil dat hij onder alle bedrijfscondities goed oppakt en niet te arm loopt.

Wie zouden jullie mij kunnen aanraden? Zeker omdat de Xt600 een vreemde carb setup heeft (YDIS) zoek ik liefst iemand met ervaring met dit type motor/carb. Daarbij zou ik het deze week nog willen regelen (binnenkort met de motor de pyreneen in), dus helaas is bijv. Pajic R&D uitgesloten vanwege vakantie.

Alvast bedankt voor jullie input!
 
Ritje Purmerend? Hoogland is expert met deze blokken. De baas is overleden, maar ik heb begrepen dat het bedrijf gewoon doorgaat.


Enne, welkom op MF.
 
Dank voor je advies, zojuist ook de post in het door jou voorgestelde topic geplaatst. Morgen zijn ze bij Hoogland open dus zal ik informeren of ze dit soort werk nog doen. Mocht iemand nog een ander adres hebben hoor ik het natuurlijk graag!
 
Terug
Bovenaan Onderaan