HELP GESTOLEN! Suzuki gsxr1000 k5 Gestolen in Den Haag

GSXRK51000

Rookie
12 aug 2013
1
0
Isabellaland, Den Haag
Goedendag allemaal!
Even voorstellen- Ik heet Andrei ik,kom uit Estland en woon in Den Haag sinds 1 augustus deze jaar. Was van plan om met Nederlandse motorrijders samen hangen, iets leuks doen…
Helaas …mijn Suzuki GSX-R is vandaag 12.08.2013 gestolen in Den Haag, Isabellaland . Het is gebeurd rond 14.00, buurman zag 2 surinaamse? / antilliaanse ? jongens rond 18 jaar oud op een rode scuter.
Een zat op de motor, en andere duwde motor ,zittend op de skuter. Blijkbaar komen ze uit deze buurt ( Den Haag, Mariahoeve), want ik ben hier maar 12 dagen, sta nog niet ingeshreven/geregistreerd, en had alleen in deze wijk gereden en 2 keer naar Scheveningen.
Hier is de motor info:
GSX-R k5 1000
Kenteken 96YV (EST)
Vin-kode: JS1B6111200100344
Frame - een zwarte, een beetje bekrast links tijdens transport.
Kunststof kleur - blauw en wit. Rechtsonder een beetje bekrast.
Rubber Metzler Sportec M3, vrij nieuw.
Remhendel en koppelingshendel - geel, verguld. Het merknaam tot mijn schande vergeten. Het lijkt NSV of iets dergelijks. Als iemand weet - vertel me de naam – ik prober dan te kijken bij de ebay en marktplaats.
Ook in goud tank deksel en stappen voorzijde.
De achterste en voorste spatborden - carbon.

De eerste twee foto's zijn recent, de rest met oude uitlaatpijp.
Als er ergens deze motor on onderdelen ervan worden gezien graag hier laten weten of bij telefoon/e-mail.
+316467788943
maestro444 [apenstaartje] gmail [dot] com
En nog een vraag- weten jullie misschien op welke websites/forums kan ook nuttig zijn om deze info te posten?

Alvast bedankt!!!
full

 
Laatst bewerkt:
Welkom in het "mooie" Nederland...

Ik zal ieder geval opletten als ik een suzuki zie.

Jammer dat je zo kennis moet maken met Nederland. Helaas is het hier niet veilig je eigendom buiten te stallen. En al helemaal niet in de grotere steden.
 
Laatst bewerkt:
Klote dat ze je motor gestolen hebben.

Ik heb ook even een link voor je geplaatst in het den Haag topic.

Succes met de afhandeling!
 
klote,man. Word tijdvoor een lokmotor.Hier doen ze dat met fietsen bij het station en werpt zijn vruchten af.
Waarom gaat die buurman niet er achteraan als ie dat ziet?
Sterkte met de af(mis) handeling mocht je ze pakken krijgen.
 
Mooi kut man...die is vast en zeker de grens over, zal wel in Polen of Estland staan...
 
Mooi kut dus, ik woon ook in Mariahoeve helaas. Niet vergeten de volgende goed aan de ketting te zetten.
 
Wat een mooie kleine kentekenplaatjes hebben ze daar zeg! Hadden wij die hier ook maar. Bagger dat je moter gestolen is troost je met de gedachten dat de Nerderlande politie ongeveer 2% van de misdaden oplost en dat de straffen hier een lachertje zijn
 
Ik zal mn ogen openhouden Ik rij daar heel vaak met mn motor.

tip hou www.marktplaats.nl in de gaten.

pokkelijertjes zijn voor mij als ik ze zie.
 
Laatst bewerkt:
|( heel grappig, je bent niet alleen recalcitrant in de wieg zie ik al :N

:X

Nog al een huilert!! Normaal als iemand meldt dat zijn motor gestolen is dan kwaakt iedereen dat ie wel al de grens over zal zijn naar het oostblok (bewijs of niet) maar als dan iemand uit estland zijn motor gepikt wordt en je doet daar een toespeling op dan ben jij op je pik getrapt. Zeker tot 16 jaar borstvoeding gehad of zo?
 
|( heel grappig, je bent niet alleen recalcitrant in de wieg zie ik al :N

:X

En jij hebt wel heel erg lange tenen, schoenmaat 98 of zo... :?

Ja, als je motor gestolen wordt is dat doorgaans niet leuk...
Ja, als je net in NL bent is het niet leuk om zo kennis te maken met het land...

Maar, er is niemand dood, zwaar gewond, blijvend invalide, of heeft er pleister op de arm aan overgehouden. Dus een beetje humor moet toch zeker gewoon kunnen? Als (destijds) André Hazes het loodje legt, zie je de grafkisten van Heineken direct op je scherm. Maar als er een motor gestolen wordt, dan is het meteen "code rood" voor een grapje...

Wat een raar volk komt hier... |(
 
|( heel grappig, je bent niet alleen recalcitrant in de wieg zie ik al :N

:X

Met humor doorbreek je gespannen situaties.

Laatst dacht ik dat mijn motor was gestolen en ging ik aangifte doen.
Achteraf was ik vergeten dat de motor bij een vriend stond.
De dienstdoende agent was een frivole gozer, en ik was wat gespannen natuurlijk.

Dus ik klaagde tegen hem, dat het toch niet normaal was allemaal en dat ik nodig aan vakantie toe was.
Waar kun je nou nog lekker genieten vroeg ik hem, en hij antwoordde:

Ik zou naar Polen gaan, je motor is er waarschijnlijk al.

@TS: Sterkte man, en ik zal er naar uitkijken!
 
Laatst bewerkt:
Worden er tegenwoordig nog weleens illegale races gehouden zoals vroeger op de Maasvlakte?
Medemensen zoals in daderomschrijving vinden dat machogedrag prachtig en hebben een nogal belabberde moraal en hebben er geen moeite mee om daarvoor een motor van een ander te lenen zonder toestemming.
 
Ik heb heel Mariahoeve voor je door gereden. Motor niet gevonden natuurlijk.

Inclusief omgeving stuivesantplein..

Moest er toch zijn.
 
Met humor doorbreek je gespannen situaties.

Laatst dacht ik dat mijn motor was gestolen en ging ik aangifte doen.
Achteraf was ik vergeten dat de motor bij een vriend stond.
De dienstdoende agent was een frivole gozer, en ik was wat gespannen natuurlijk.

Dus ik klaagde tegen hem, dat het toch niet normaal was allemaal en dat ik nodig aan vakantie toe was.
Waar kun je nou nog lekker genieten vroeg ik hem, en hij antwoordde:

Ik zou naar Polen gaan, je motor is er waarschijnlijk al.

@TS: Sterkte man, en ik zal er naar uitkijken!
Humor _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan