Na afstellen dynobank..

zedmotor

Die hard MF'er
23 nov 2011
317
0
Paar dagen geleden me z750 laten afstellen.
Hij liep veel beter met name het gasrespons en dipjes etc.

Nou ben ik in de middag beetje gaat klote met wheelies en dergelijke en ik heb het gevoel alsof me gasrespons minder direct is geworden, alsof de benzine injectie is veranderd zeg maar.

Weet één van jullie wat het probleem is? Kan dit uberhaupt wel gebeuren na dit soort geintjes (wheelies)? Misschien ligt dit wel aan mij, hij loop nog steeds goed alleen heb het gevoel dat gasrespons minder direct is geworden.

Groeten,

Zedmotor.
 
Wheelies lijkt me wel het ultieme middel voor een hoge onderhoudsrekening.

Of de gasrespons er minder van kan worden, geen idee. Ik weet niet of er iets kan verlopen als je weer terug op je voorvork klapt. Het meeste is elektronica, de mechanische dingetjes zijn de gaskleppen en de vlinderklep in de uitlaat.
 
Dat is algemeen bekend ja haha :9 Ik denk dat het daaraan niet kan liggen maar ik wacht af op verdere reacties. Misschien zit het wel tussen me oren.
Wheelies lijkt me wel het ultieme middel voor een hoge onderhoudsrekening.

Of de gasrespons er minder van kan worden, geen idee. Ik weet niet of er iets kan verlopen als je weer terug op je voorvork klapt. Het meeste is elektronica, de mechanische dingetjes zijn de gaskleppen en de vlinderklep in de uitlaat.
 
Kan het niet aan de bougies liggen toevallig? Ik heb hiervoor natuurlijk 25kw gereden en die bougies zijn nooit tot volledige verbranding gekomen.
Ik merk toch echt dat het gas respons niet direct is.
 
Kan het niet aan de bougies liggen toevallig? Ik heb hiervoor natuurlijk 25kw gereden en die bougies zijn nooit tot volledige verbranding gekomen.
Ik merk toch echt dat het gas respons niet direct is.

Lijkt me sterk dat het aan de bougi's ineens ligt.

Je gasrespons kan zeker anders zijn, en misschien is dit voor je beleving minder geworden.
Je kent je eigen motor het beste.
en ja je brandstof verhouding is aangepast duss.
 
Ja klopt, sinds kort brandstofinjectie aangepast en dit kan niet zo maar veranderen. Maar ik heb toch echt het gevoel dat het gasrespons iets minder direct is geworden. Wat denk jij precies? Dat het tussen de oren zit? :9~
Lijkt me sterk dat het aan de bougi's ineens ligt.

Je gasrespons kan zeker anders zijn, en misschien is dit voor je beleving minder geworden.
Je kent je eigen motor het beste.
en ja je brandstof verhouding is aangepast duss.
 
Ja klopt, sinds kort brandstofinjectie aangepast en dit kan niet zo maar veranderen. Maar ik heb toch echt het gevoel dat het gasrespons iets minder direct is geworden. Wat denk jij precies? Dat het tussen de oren zit? :9~

Ik kan zo niet zeggen of hun hem goed afgesteld hebben.
Ik had na het afstellen geen duidelijk merkbaar verschil. Liep wat soepeler maar verder...

Lijkt mij dat het juist beter moet worden na het afstellen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan