Tankdop openen Yamaha R6

Fzr400r

Rookie
23 feb 2005
3
0
Doetinchem
Hallo,

Heb via marktplaats een andere tank gekocht voor een Yamaha R6.
Alleen zit de sleutel er niet bij om de tankdop te openen.

Iemand een idee hoe ik het zonder sleutel open krijg?

Het gaat om een tank uit 2002

Dennis
 
goed passende schroevendraaier in het slot rammen en met een beetje geweld de schroevendraaier proberen rond te draaien nat als bij een sleutel......

Overigens is het slot hierna niet meer te gebruiken maar dat zal niet zoveel boeien denk ik.... ;)
 
@broos daar heb je gelijk in !

Alleen de boutjes aan de bovenzijde is niet genoeg, zit in de dop ook nog vast...
En met die schroevendraaier dacht ikzelf ook al aan, maar ben bang als die daarmee niet losgaat het dus nog lastiger wordt.

Zou de dealer geen loper hebben??
 
@broos daar heb je gelijk in !

Alleen de boutjes aan de bovenzijde is niet genoeg, zit in de dop ook nog vast...
En met die schroevendraaier dacht ikzelf ook al aan, maar ben bang als die daarmee niet losgaat het dus nog lastiger wordt.

Zou de dealer geen loper hebben??
gewoon met de schroevendraaier, lukt echt wel :Y
 
@broos daar heb je gelijk in !

Alleen de boutjes aan de bovenzijde is niet genoeg, zit in de dop ook nog vast...
En met die schroevendraaier dacht ikzelf ook al aan, maar ben bang als die daarmee niet losgaat het dus nog lastiger wordt.

Zou de dealer geen loper hebben??


de dealwr heeft idd een loper..... platte schroevendraaier en een hamer.... ;)

hoe was het ook al weer.... met geweld ne*k je een ezel en kan je een tankdop open krijgen..


:+
 
Er zijn van die schroevendraaiers met een hexagonaal stukje op de steel, waar je een steeksleutel op kan zetten om hem rond te draaien. Echt, een handiger stuk gereedschap bestaat er bijna niet!

6747988-set-of-screwdriver-illustration-isolated.jpg


Alleen een hamer is nog handiger.
 
@retepV, die schroevendraaier had ik en heeft zijn werk goed gedaan!

In het slot gezet zonder hamer en met een steeksleutel los gedraaid.
Ging eigenlijk heel makkelijk :-)

Zo makkelijk, dat de benzinedief er ook makkelijk bij kan helaas...

Rubriek mag op slot.
 
Terug
Bovenaan Onderaan