MF 't Gooi Nummer 142 > op naar het Schwarzwald

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog een laatste rondje om de auto heen lopen voordat ik zou betalen en dan de olie peilen en geen olie aantreffen........


:X |(

Leermomentje voor een volgende zeg maar *D
:X :o heel erg slordig

jammer Achi, maar goede keuze :YKomende zomer naar Noord Spanje om daar lekker te :] en kamperen :)
8-) klinkt goed staat ook nog op lijstje, maar eerst motor fixen

_O- :X je moet geen fiets tegen je hoofd krijgen daar

vandaag weer training gehad en aantal onderdelen gevonden en besteld, kan hopelijk eind van de maand weer schakelen :')

nu alles aan de voorkant nog zoeken :')
 
Niet zo mooi Achi, wel fijn dat je op het juiste moment scherp was. Ik neem aan dat je de keuringskosten ook kan terug halen?
 
Vandaag na alle tips van Garmin nog steeds problemen met de zumo..
bedoel, dit hoort ie niet te doen: Microsoft OneDrive - Access files anywhere. Create docs with free Office Online.
daarnaast loopt ie regelmatig vast, dus kom maar met die garantietermijn :Y :W
Mijn "nieuwe" (zumo 660) net binnen, lekker weer alles instellen en updaten :')
Komt morgen wel, had vanmiddag willen leren, alleen het rondje rijden 's ochtends eindigde minder leuk. Maatje van me was met z'n benzine kraan bezig en eindigde tegen een lantaarnpaal, hij was bij kennis, had wel pijn, gaat nu aan de betere kant, is voor de zekerheid een nachtje in het ziekenhuis. Voorkant van de motor vond het niet zo leuk :X Morgenochtend laatste checkup, als dan alles nog steeds goed gaat mag ie weer naar huis.

Zijn eenzijdige ongeval leverde onderstaande meldingen:

12:27:39 20-08-13 Melding : HOLLANDSCHE RADING TOLAKKERWEG 110 AANRIJDING LETSEL
Regio : 09 : [UTR] Utrecht
Urgentie : O O O O O : HOOG
Eenheden : 0736090 : Persinformatie Politie Utrecht

12:25:36 20-08-13 Melding : A1 TOLAKKERWEG 110 110 HOLLANDSCHE RADING
Regio : 09 : [UTR] Utrecht
Urgentie : O O O O O : HOOG
Eenheden : 0726116 : Ambulancepost Utrecht


Het is wel heel apart als je iemand voor je neus ineens de stoeprand ziet pakken er tegenaan blijft rijden tot ie bijna bij een zijstraat is en vlak daarvoor helaas toch nog omvalt -O-
Hij heeft wel super veel mazzel gehad, komt er zo ver ze nu weten met alleen een paar beurse plekken vanaf :)

Wat wel handig was, even de aanhanger van rouvoet kunnen gebruiken om dat ding thuis te krijgen :+ Scheelt weer aanzienlijk in de kosten :P

Dan ben je thuis, belt je neefje je op of je hem even kan helpen, hij had waarschijnlijk zijn verlichting aan laten staan dus de accu van z'n auto was leeg :')

Daarna uit eten met ouders. dit was me het dagje wel :')

De dag begon heel normaal : ik kwam toevallig 2 maten tegen bij rouvoet met de motor, waarvan er 1 een nieuw bandje kreeg dus of ik ook mee wilde met een rondje rijden, ja tuurlijk heb wel wat tijd vrij _O-
 
Haha en zo beleef je weer wat, heftig dagje zo DF

Ga straks het verhaal van de dames weer lezen, of beter gezegd, morgen.

Jammer van de mini, en de zumo, raarrrrr

Zo mijn ouders oppikken van n tripje wenen :)

Vanmiddag begonnen met remblokken vervangen van de R1150GS van mn chef bij de Loods, werkte niet mee, gelukkig Kenny om de hoek *O* Maar het ging van kwaad tot erger want het eindigde vandaag met de beslissing dat ik komende weken me mag gaan storten op stalen remleidingen aanleggen en de remklauwen voor reviseren! :+ Wel n heel toffe uitdaging, zin an!! *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan