Het Grote Ra ra "Waar ben ik?" topic, deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hopelijk is dit meer een uitdaging dan mijn vorige foto:
2kf3.jpg
 
Laatst bewerkt:
Bardenas Réales de Navarra! geen streetview aanwezig op dit punt, laatste verharde war ze wel geweest zijn is hier: Google Maps

Vorig jaar met de Strom doorheen gereden. Erg gaaf gebied! Twijfelde wel want ik reed er midden in de zomer en wolken zag ik daar toen echt niet. Alleen heel veel stof. Maar het piekje rechts gaf de doorslag.

Die vorige foto van je was ik trouwens ook vorig jaar geweest.

Zie:
 
Laatst bewerkt:
Ff over nadenken ... (en ondertussen ook nog werken :X )

Lage zon, bergachtig, berijpte struiken, een moto met niet alledaagse lading ? })
Het daget in den oosten O-)
 
Laatst bewerkt:
Google Maps

Lastig, zo zonder aanknopingspunten, maar niet als je er bekend bent:

551h61.jpg


Als je goed kijkt zie je links naast de helmdrager dezelfde zwaan. Het huisje is inmiddels (sinds het maken van deze foto in 2006) al eens vervangen.

We zaten daar eens tijdens een stop met een groep rijders van door heel Nederland. Ik vertelde aan mijn reisgenoten dat ik in mijn eigen dialect een bestelling zou kunnen plaatsen, en dat de beheerster van de toko (Buvette du Lac) mij perfect zou kunnen verstaan. De eigenaresse kwam naar buiten, dus ik plaatste mijn bestelling, waarop de eigenaresse mij nog wat vragen stelde. De rest van het reisgezelschap zat mij daarop schaapachtig aan te kijken, want ze konden zich niet voorstellen dat dit mogelijk was.

Ik heb ze later pas verteld dat de eigenaresse van de toko uit mijn eigen woonplaats afkomstig was en naar Luxemburg was geëmigreerd.
 
Naast die meertjes ligt een camping. Het westelijke meer is een vismeer, het oostelijke meer is een recreatie-meer (zwemmen, roeien, waterfiets e.d.). De toko (bij beide foto's links buiten beeld) hoorde vroeger bij de camping, maar is nu onafhankelijk, hoewel ze het wel hoofdzakelijk van de campinggasten moeten hebben.

Als wij richting Vianden gaan, is dit een vaste stopplaats.

Ik heb geen aandelen, maar dit is één van mijn favoriete campings (en ben er daarom al geregeld geweest). Is ook een leuke camping als uitvalsbasis voor een weekendje Luxemburg.
 
Google Maps

Lastig, zo zonder aanknopingspunten, maar niet als je er bekend bent:

[afbeelding]

Als je goed kijkt zie je links naast de helmdrager dezelfde zwaan. Het huisje is inmiddels (sinds het maken van deze foto in 2006) al eens vervangen.

We zaten daar eens tijdens een stop met een groep rijders van door heel Nederland. Ik vertelde aan mijn reisgenoten dat ik in mijn eigen dialect een bestelling zou kunnen plaatsen, en dat de beheerster van de toko (Buvette du Lac) mij perfect zou kunnen verstaan. De eigenaresse kwam naar buiten, dus ik plaatste mijn bestelling, waarop de eigenaresse mij nog wat vragen stelde. De rest van het reisgezelschap zat mij daarop schaapachtig aan te kijken, want ze konden zich niet voorstellen dat dit mogelijk was.

Ik heb ze later pas verteld dat de eigenaresse van de toko uit mijn eigen woonplaats afkomstig was en naar Luxemburg was geëmigreerd.
*O* *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan