Engelse klassiekers

En hier het record op de Britse teevee. Waarschijnlijk zijn vanwege copyright geen betere opnamen online te bekijken.

 
Heb je al een advertentie op Triples Online of op de TR3OC website / Facebookpagina staan? Daar maak je een betere kans dan hier.
Ik vermoed dat het aantal Engelse 3-cilinder eigenaren op motor-forum behoorlijk dun gezaaid is.
 
Leuk filmpje van het Sammy Miller museum over de restauratie van een 1907 Norton: KLIK
 
Nog maar een plaatje van een Engelse motor dan.
Hopelijk komend weekend naar de Kölner Kurs. Ik ben eigenlijk te laat met inschrijven..........zag ik gisterenavond. Maar ik ken gelukkig wat mensen die mensen kennen dus we gaan het zien.
Ze loopt nu in ieder geval als een tiet en ik hoop dat ze dat op de Ring volhoudt.
full
 
Mooi man. Heb je ze in Nederland gevonden?
 
Nooit van gehoord.
Wat ga je met dat carter doen? Een originele t160 opbouwen of wat anders?
 
Een tijdje terug voor het eerst geprobeerd om een polyester kuipje te maken voor op mijn racer. Het wordt een top-half variant op de Rob North Letterbox kuip. De mal heeft alleen 20 jaar buiten in de tuin gelegen en is wat krokant hier en daar.
full
 
En dat komt er dan ongeveer zo uit. Iets ruiger dan gehoopt maar niets wat niet op te lossen is met een flinke berg schuurpapier. :/

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan