Vervangen koplamp cbr 600rr 2007

Koopy

Die hard MF'er
29 mrt 2010
317
3
Bolsward
Ik was benieuwd of iemand dit ook eens heeft gedaan en bepaalde tips of trucs heeft voor het model uit 2007.

Ga de rechterlamp vervangen omdat ik een soort condens vorming door xenon heb gekregen

Alvast bedankt!
 
Dat is gelijk aan je reet afvegen; Iedereen doet het op zijn mannier die voor hem het prettigst werkt. Heb je nog nooit je reet afgeveegt; gewoon aan beginnen, je hebt snel genoeg door het werkt. :W
 
Laatst bewerkt:
Wens je iig succes, volgens mij moeten ongeveer alle kappen eraf om erbij te komen. Als het puur de lamp alleen is is het makkelijk te doen. Die draai je zo los :)
 
Laatst bewerkt:
no shit shirlock... ik bedoel ermee te zeggen, dat zo'n beetje alles erin staat :) heb namelijk zelf ook zo boek thuis liggen. ;)

*ah ik zie dat ik het verkeerde smile'tje heb gebruikt : :+

Ik kan me vaag herinneren dat ik t boek (service manual) van een 600rr uit 2003/05 gelezen heb over demontage van de voorkant, nergens een woord gerept over dat je je scheldvocabulair volledig nodig hebt _O-
 
Wens je iig succes, volgens mij moeten ongeveer alle kappen eraf om erbij te komen. Als het puur de lamp alleen is is het makkelijk te doen. Die draai je zo los :)

Nee, de behuizing van de lamp is aan de voorzijde dof geworden. Dat is het gevolg van xenon verlichting. De behuizing is daar niet voor gemaakt. Komt dacht ik door de UV straling.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan