carburator cb 650 sc 1983

fjmarc

Rookie
17 aug 2013
4
0
ik ben een prachtige cb 650 sc van 1983 aan het opknappen en heb vastgesteld dat in één van de 4 carburatoren een defectje zit. De throttle valve of gasschuif met hierop het vacuüm membraan is gescheurd. Ik zoek een nieuwtje. Iemand een tip waar ik dit kan vinden?
Je zou me fantastisch helpen.
Greets,
Marc
:Y
 
dag Vroembert,
de gasschuif of throttle valve die ik zoek staat er niet bij. Het is nog een ander model. Toch bedankt voor je poging. Ik moet verder op zoek maar ben een beetje ten einde raad. Zelfs bij cmsnl hebben ze het ding niet.
grtz, Marc
 
als je op carburateur naam zoekt (dit staat in het werkplaats handboek, of is ook wel te vinden op het net) kom je een stuk verder, dat is omdat de zelfde carburateurs ook wel eens op andere motorfietsen worden gebruikt.
 
hallo iedereen,
Ik heb een 2de hands carburatorset gevonden bij een handelaar. Afkomstig van een CBX550 bwj 82. Is juist hetzelfde en dit kunnen kopen. De 4 gassleuven zijn nog intact. Als iemand een stukje kan gebruiken.... van de 4 carbs heb ik maar 1 binnenwerkje nodig. de rest is terug te koop.
 
hallo iedereen,
Ik heb een 2de hands carburatorset gevonden bij een handelaar. Afkomstig van een CBX550 bwj 82. Is juist hetzelfde en dit kunnen kopen. De 4 gassleuven zijn nog intact. Als iemand een stukje kan gebruiken.... van de 4 carbs heb ik maar 1 binnenwerkje nodig. de rest is terug te koop.
Zet maar in de rubriek te koop.
 
Terug
Bovenaan Onderaan