contactslot fireblade aansluiten

SoesAddict

Die hard MF'er
12 apr 2006
584
0
Den Haag
Dag techneuten,

Ik heb een contactslot gekocht voor mijn net aangeschafte fireblade (sc28). Deze moet ik vervangen voor degene die erin zit omdat die uitgeboord is.

Het probleem is dat het originele contactslot 3draads is en die ik heb gekocht 2draads is.

Die met drie draden heeft 1 rode, 1 rood/zwarte en 1 blauw/oranje draad en het andere contactslot heeft 1 rood/zwarte en 1 blauw/oranje draad.

Nu is vermoedelijk de accu ook leeg dus ik kan moeilijk checken wanneer het goed aangesloten is, dus heeft iemand hier misschien een oplossing voor.

Grts Mathijs
 
Het goede contactslot kopen?

Je kunt ook een wphb regelen, het schema bekijken en de juiste dingen gaan aansluiten, solderen en stekkeren.
 
Het is toch het goede contactslot alleen mist er 1 draadje |(

Probleem is wel opgelost nu *O*
full
 
Hey Mathijs,

Ik heb net even op de site van Roukama gekeken. Daar heb ik het contactslot vorig jaar gekocht. Zitten inderdaad 3 aansluitingen aan.
Ik heb door de tijd heen nog al wat dingen aangepast aan mijn Kawasaki waar ik de SC28 voorvork heb ingebouwd. Ik zal dus zeer waarschijnlijk de 3e draad hebben verwijderd.
Mijn excuses, maar dat wist ik echt niet meer.
Als je wil neem ik het slot van je terug.
Laat me maar even weten. Oké?

Grt. Rob.
 
Hey Mathijs,

Ik heb net even op de site van Roukama gekeken. Daar heb ik het contactslot vorig jaar gekocht. Zitten inderdaad 3 aansluitingen aan.
Ik heb door de tijd heen nog al wat dingen aangepast aan mijn Kawasaki waar ik de SC28 voorvork heb ingebouwd. Ik zal dus zeer waarschijnlijk de 3e draad hebben verwijderd.
Mijn excuses, maar dat wist ik echt niet meer.
Als je wil neem ik het slot van je terug.
Laat me maar even weten. Oké?

Grt. Rob.
Heb je wel de remleiding laten zitten?
 
Heb je wel de remleiding laten zitten?

eeeeeeh nee Gobert.... die heb ik net als de voorvork, achterbrug, wielen, stuur, remklauwen, kabelbediende koppeling, koppelingskabel, draadboom en delen, accu, framedelen, remschakelsetje, ontsteking, instrumentenbediening, claxon, cockpitje, koplamp, achterlicht, knipperlichten, zadel, kettingwiel en cbr900rr sc28 contactslot (wat Mathijs nu heeft) niet laten zitten.
Alleen de tank en het blok zitten op/in het frame zoals voorheen... _O-


Laat maar even weten Mathijs wat je wilt, ok?

Groet, Rob.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan