GESTOLEN!!! gilera nexus 500ie

971937_625371184163695_1846889957_n.jpg


1176341_625371287497018_185263399_n.jpg
 
Sterkte, het is een hele fijne scooter weet ik uit ervaring. Hopelijk komt ie snel bij je terug!
 
Sterkte, het is een hele fijne scooter weet ik uit ervaring. Hopelijk komt ie snel bij je terug!

Dan nog is 'ie zo weer weg. Bepaalde "groepen" hebben in Rotterdam duidelijk de motorscooter ontdekt, je ziet ze steeds vaker in groepjes patsen door de stad. Die kun je gewoon niet in de tuin laten staan :N
 
Een 500 nexus zie je zelden, maar n gele is echt zeldzaam.

Zijn er kenmerken waardoor we m kunnen herkennen als de jouwe?
Krasje of iets aparts?
 
Zekers apart in het geel met een sportuitlaat
Die wordt vast in onderdelen verkocht,of naar de klote gereden door die achterlijke medelanders,hoop voor je dat je goed verzekert bent
 
Die wordt gebruikt voor hun "bedrijfsactiviteiten"". Zie Opsporing Verzocht.

De tip van die Runner 180 - Hyves is ook een goede. In "Algemeen" is nu een topic hot van een gestolen KTM waarvan men vermoed dat die via die Hyves pagina te koop wordt aangeboden....
 
Van het weekend in Scheveningen nog wat kansenjongeren op een stel motorscooters en KTM Dukes door de straten zien vliegen na het vuurwerk festival. Lekker druk, dus niemand die moeite doet om ze aan te houden. Uiteraard zou ik er ook van uit kunnen gaan dat ze wél een motorrijbewijs hebben, wél de motor gekocht en betaald hebben met hun eigen zuur verdiende geld en de motorscooter ook écht verzekerd en op naam staat van hun eigenste persoontje.

Helaas ben ik wat verzuurd door deze maatschappij (en de vele vele topics hier op MF van gejatte fietsen).
 
Gelukkig is ons politieapparaat altijd scherp en oplettend dus het zal wel door ze opgelost worden

[sarcasme uit]
 
Ik wens je sterkte, ik heb het zelf al 2x meegemaakt, eerst mijn auto en daarna mijn t-max welke na 1 jaar in amsterdam is teruggevonden.....verschrikkelijk frustrerend

Ik hoop dat je hem snel terugkrijgt,

Stress
 
Van het weekend in Scheveningen nog wat kansenjongeren op een stel motorscooters en KTM Dukes door de straten zien vliegen na het vuurwerk festival. Lekker druk, dus niemand die moeite doet om ze aan te houden. Uiteraard zou ik er ook van uit kunnen gaan dat ze wél een motorrijbewijs hebben, wél de motor gekocht en betaald hebben met hun eigen zuur verdiende geld en de motorscooter ook écht verzekerd en op naam staat van hun eigenste persoontje.

Helaas ben ik wat verzuurd door deze maatschappij (en de vele vele topics hier op MF van gejatte fietsen).

En als kers op de toch al zure taart, zal wanneer het fout gaat (aanrijding of erger) het Openbaar Mysterie bij behandeling van de strafzaak slechts een taakstrafje vragen.

(Sorry, kon het eventjes niet laten)
 
Eigenlijk zou je moeten flyeren.

Gestolen dit en dat foto erop etc dat in ieder geval eenieder die een gele scooter ziet rijden meteen denkt hey is da nie die ......

Werkt beter dan aangifte bij de politie
 
Terug
Bovenaan Onderaan