optrek suzuki gsx600f

26 aug 2013
9
0
Hallo iedereen,

Ik heb een vraag over mijn suzuki gsx600f 1990.

Op het moment dat ik optrek gaat die tot 5500/6000 toeren met normale snelheid, zodra ik de 6000 toeren voorbij ben kakt die helemaal in en pas als ik de 7000 toeren voorbij ben schiet die weg. Heb hem meerdere malen uit elkaar gehad, carburateurs synchroon laten stellen alles er op en er aan... maar ik kan niet vinden waar dit vandaan zou kunnen komen.

Iemand met een soort gelijke situatie die hier een oplossing voor weet?

Groetjes,
Daniel
 
Naalden niet goed afgesteld of versleten

edit
Nee geen voorbarige conclusies trekken K@W@...

Vertel ons wat meer.....
Wat heeft ie gelopen
Heeft ie dit altijd gedaan
Stage 1 service gehad
gebeurt dit bij direct volgas, of trek je langzaam op als je wegrijdt
dingen aan je motor veranderd?

Dit geldt voor alle problemen..geef ons ZOVEEL mogelijk info, dan kunnen we al een hoop uitsluiten
 
Laatst bewerkt:
Ik zou kijken of je membramen nog soepel omhoog gaan en of ze niet lek zijn.

Gasschuiven hebben blijkbaar te veel vacuum nodig om open te gaan, hierna kan de hoofdsproeier zijn werk doen en trekt hij door.
 
Hij heeft nu ongeveer 67.000 km gelopen.
Dit heeft die altijd al gedaan, maar sinds ik de carburateurs gereviseerd heb is het iets erger geworden. carburateurs naalden vervangen, luchtfilter vervangen, oliefilter vervangen en door de garage carburateurs synchroon laten stellen.

Stage 1 service gehad: Sinds ik hem heb niet, heb er nu 9000 km op gereden.

Dit doet bij bij elk gas type, Als ik rustig optrek tot 6000 toeren dan is de dip erger dan als ik optrek van 4000 naar 6000.. Lijkt alsof hij hem er beter doorheen trekt als ik vanuit iets lager optrek. Verder niks aan de motor veranderd.

Heb vandaag om 17:00 een afspraak met de garage voor de testbank.
 
Het probleem is nog niet opgelost, membranen vervangen en gasnaalden aangepast.
Door de gas toevoer wat te verminderen is het wel wat beter geworden maar nog niet zoals het hoort :(

Iemand nog een idee?
Tot nu toe in ieder geval bedankt voor de reacties :)
 
Wat voor kleur hebben je bougies?
Ik lees namelijk nergens wat voor gegevens de testbank opleverde maar de gastoevoer verminderen (bedoel je daarmee armer afgesteld, rustiger gas geven of een mechanische blokkade in je gashendel? ) lijkt wel iets te helpen......

Te rijk mengsel wellicht?
 
Heb gasnaalden armer gezet, waardoor mengsel beter is geworden.
Bougies zitten nieuwe in, op de testbank heb ik hem nog niet gehad.. Afspraak gemaakt en vervolgens gaat die gast er een stukje op rijden en hebben ze geen testbank....

Membranen zijn het niet, zijn vervangen.. Inlaat rubbers? Kun je dat eens uitleggen? :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan