hyosung 125cc

OK, gelukkig. Want toen was het onmogelijk om met een draaiende motor de neutraalstand te vinden. Moest de motor echt uit en dan lukte het pas. :) Of ik had gewoon een baggermodelletje.
 
dat zou kunnen ik begreep dat er met de oudere 125cc modellen ook veel problemen waren,
en die zouden verbeterd zijn in het model wat ik nu heb.
maar nee neutraal is makkelijk te vinden,
alleen wel HEEEEEL soms denk ik hem in neutraal te hebben , brand het lampje ook van neutraal.
maar staat hij toch nog echt in de versnelling...:P

edit nooit meer last van gehad. zal wel aan beginnende bestuurder liggen.
 
Laatst bewerkt:
OK, hij gaat in elk geval goed in de neutraal nu dus. Alleen jammer dan af en toe van dat lampje, je moet er wel op kunnen vertrouwen natuurlijk. Misschien moeten ze nog het één en ander bijschaven, de Japanners hadden in het begin ook zeker geen goede motoren.
 
verzin anders even een leuke titel, iig iets waar het bij duidelijk is dat dit een verzamel topic is voor mensen die hyosung rijden..
 
ja! ik ook

p4pb10143813.jpg
 
khardak, ziet er mooi uit man! ga jij er een anderen uitlaat op zetten? zo ja zou ik hem dan een keer kunnen horen?
 
khardak, ziet er mooi uit man! ga jij er een anderen uitlaat op zetten? zo ja zou ik hem dan een keer kunnen horen?


Ben op het moment bezig dat ding weer op de weg te krijgen en een nieuwe demper zit er niet in denkik. Maar op youtube staan vast genoeg filmpjes?
 
ja op youtube staan er inderdaad genoeg,
maar op ene filmpje klinkt het echt gek en bij de anderen filmpje klinkt zelfde uitlaat wel mooi.
daarom hoop ik een keer bij iemand in het echt te horen.
 
Update´s (velglint+tankpad)
komend weekend komt er weer een update,
(uitlaat systeem+spiegels)

full

full
 
Helemaal niet meer aan gedacht om ook hier mijn motor update's nog te plaatsen.
Bij deze.

full


full
 
Blits ding om te zien hoor! Hoe kijken de dunne spiegeltjes? Beetje overzicht of echt duidelijk minder dan de grote standaard spiegels?
 
Blits ding om te zien hoor! Hoe kijken de dunne spiegeltjes? Beetje overzicht of echt duidelijk minder dan de grote standaard spiegels?

Echt prettig zijn ze niet ^^ ze zijn ook best Kl*te om goed te zetten.....
Origineel zag je veel meer in maar dat vond ik dan weer niet zo mooi.
 
Die koso spiegeltjes had ik ook op mijn schakelbrommer. Vond ze echt veel te klein.
Een auto op de baan naast je zag je meestal wel, maar voor fietsers naast je moest je echt goed opletten.
Vandaar dat ik lekker de grote lelijke spiegels op mijn hyosung houd :)
 
Die koso spiegeltjes had ik ook op mijn schakelbrommer. Vond ze echt veel te klein.
Een auto op de baan naast je zag je meestal wel, maar voor fietsers naast je moest je echt goed opletten.
Vandaar dat ik lekker de grote lelijke spiegels op mijn hyosung houd :)

heel wijs !

spiegels zijn gewoon belangerijk
 
ik zie wel genoeg vind ik, alleen erg erritant als iemand er tegen aan is gelopen dat ik ze best moeilijk weer in de juiste positie krijg.
 
ik zie wel genoeg vind ik, alleen erg erritant als iemand er tegen aan is gelopen dat ik ze best moeilijk weer in de juiste positie krijg.

snap ik

ik heb bar ends op me dax vierkantige spiegels. je hebt er vrij weinig aan ;l

maarja dat weet je voor de volgende keer
 
Terug
Bovenaan Onderaan