VMM's zijspanperikelen

Ik hou m'n broek stevig vast als ik jullie tegenkom! :+ Al die vriendjes hier.
_O- :Y

Ja, want vóór je het weet.....................




254713_1823556120942_1765467_n.jpg



:+
 
Begrijp ik het nou goed? Voordat jij aan een ander zijn span begint, word ie eerst flink genomen? :r Of is dit iemand anders dan VMM?
 
Laatst bewerkt:
Begrijp ik het nou goed? Voordat jij aan een ander zijn span begint, word ie eerst flink genomen? :r Of is dit iemand anders dan VMM?
Dit is VMM niet, is maatje van me. We waren aan de Jaguar trike aan het werk ( is al oude foto ) en ik stond achter hem. Ik seinde Cora dat ze het fototoestel klaar moest houden en....KLIK ;)

Ja VMM, jij hebt dit al afgekocht :+
 
Dit is VMM niet, is maatje van me. We waren aan de Jaguar trike aan het werk ( is al oude foto ) en ik stond achter hem. Ik seinde Cora dat ze het fototoestel klaar moest houden en....KLIK ;)

Ja VMM, jij hebt dit al afgekocht :+

Maatje, vriendje, Vanaf nu bekijken jullie het maar met de 2eKKR en het BOT. Ik ga eerst op zoek naar een hele stevige tuinbroek met hangsloten ipv gespen. })
 
Weer thuis,span voelt anders aan,dus weer ff wennen,maar is goed mee te rijden,misschien nog iets spelen met de afstelling van de vlucht,maar over het algemeen heeft Max dat toch weer goed gedaan :}

Was voor m'n gevoel wel lekker bezig met 'm,rotondes nemen,lekker vlot door het verkeer,maar m'n eigen Civicje,waar m'n zwager in reed die mee was om mij af te zetten,bleef opvallend strak achter me en die wagen heeft 4 ton op de teller op lpg en is de vlotste niet,dus dat lekker vlot is toch relatief,het voelt lekker vlot,maar echt hard gaat het allemaal niet.
 
Snelheid is inderdaad relatief.
Maar volgens mij gaan jouw tweede duizend zijspankilometers nu een beetje in. Doe je kalm aan?
 
Heb er nu in 3 weken tijd 1200 km mee gereden,maar dat zal nu zo snel niet meer gaan en ik zal het wat kalmer aan proberen te doen,gaat wel erg vlot nu en dat is idd vragen om problemen.
 
Als'ie nog wat naar de bak trekt -bij constante snelheid- inderdaad vlucht nog iets vergroten. Anders gaan we nog ff naar toespoor kijken, staat op 0 dus kan nog wel bij gesteld worden. Is alleen iets meer werk nu we die onderste aansluiting niet meer omhoog kunnen klappen ;)
 
Is dus ook al geen aankoop tip meer toch? Ik voel een titel wijziging opkomen O-)
 
Aankooptip huppelepup ---> XS1100 sidecar "Very Mean Machine"
 
Vandaag de swingarm van een beschermlaagje voorzien.

Voor:

Foto-USSF4TMF-D.jpg


Foto-B4OIOTRA-D.jpg


Tijdens:

Foto-EDFBGJF7-D.jpg


Foto-HF4ZRYEJ-D.jpg


In de grondverf:

Foto-63QZMFR7-D.jpg


Foto-QC8SEGYF-D.jpg


In de kleur:

Foto-JEKR7QDP-D.jpg


Foto-GEEY3VVC-D.jpg


Eerste aanzet om 'm er iets netter uit te laten zien,heb nog wat meer dingen in gedachten en ook een kleurenschema die ik 'm waarschijnlijk ga geven.
 
'K ben nog ff een keertje in dit topic komen kijken hoe mooi die vork is geworden :Y

Hoe lang ben je bezig geweest met het weg slijpen van die enorme lasklonten die nog op de schommel zaten ???

Ben benieuwd wat je qua kleurstelling gaat doen ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan