VMM's zijspanperikelen

'K ben nog ff een keertje in dit topic komen kijken hoe mooi die vork is geworden :Y

Hoe lang ben je bezig geweest met het weg slijpen van die enorme lasklonten die nog op de schommel zaten ???

Ben benieuwd wat je qua kleurstelling gaat doen ;)
Was bezig met schuren toen m'n zwager voorbij liep en naar die schommel keek en ergens nog een extra las wilde leggen,heeft gelijk zo'n grote slijptol meegenomen en was er toch nog een kwartier druk mee om die klonten weg te krijgen.

Qua kleur had ik het volgende in gedachten,swingarm,frame en onderstel van het span netjes glanzend zwart,dus bak moet er ook af zodat ik overal bij kan.
Daarna wil ik proberen om 'm een variant van John Player Special kleurschema te geven,maar dan in zijdeglans,als ik dat hoogglans wil doen,moet ik eerst die bak helemaal restaureren :X
 
Het eindresultaat zien we morgen pas,dan staat ie ook buiten in het daglicht en dan is dit :} misschien eerder een :$ als het vol zit met druipers en half gespoten plekken,als dat het geval is,dan sloop ik die hele voorkant eruit en doe het weer over.
 
Was bezig met schuren toen m'n zwager voorbij liep en naar die schommel keek en ergens nog een extra las wilde leggen,heeft gelijk zo'n grote slijptol meegenomen en was er toch nog een kwartier druk mee om die klonten weg te krijgen.

Qua kleur had ik het volgende in gedachten,swingarm,frame en onderstel van het span netjes glanzend zwart,dus bak moet er ook af zodat ik overal bij kan.
Daarna wil ik proberen om 'm een variant van John Player Special kleurschema te geven,maar dan in zijdeglans,als ik dat hoogglans wil doen,moet ik eerst die bak helemaal restaureren :X
Ja man
Dat is een vette kleur stelling *O*
 
Vanochtend eerst lekker uitgeslapen,lekker ontbeten en toen maar eens in de garage kijken.Zag dat ik niet alles goed dekkend gespoten heb gisteren,maar had dat ook niet verwacht,het is de eerste keer dat ik zoiets doe en foutjes sluipen er dan zo in,bovendien is de hele situatie in m'n garage niet ideaal,het tocht er,is er stoffig en niet verwarmd,dus verwacht geen meesterwerk.Net de boel een extra laag gegeven en nu aan de koffie terwijl de verf droogt,moet de boel wel in elkaar zetten vandaag,spul moet aan de kant kunnen.
 
Aan de late kant,maar hier zijn de foto's van het eindresultaat.Zoals ik al verwachtte was niet alles dekkend gespoten en heb ik tijdens de montage nog wat kleine stukjes en hoekjes moeten bijspuiten.

Tijdens de montage:

Foto-ZLJKCMG3-D.jpg


Foto-I6XKH66P-D.jpg


Foto-RUFF37VI-D.jpg


En het eindresultaat:

Foto-QWF34BZK-D.jpg


Foto-QWF34BZK-D.jpg


Foto-QWF34BZK-D.jpg


Nu de boel laten harden en dan ga ik de motor eens te lijf met een sopje,eens zien wat er onderuit komt,dan weet ik ook hoeveel werk het gaat worden met wat ik van plan ben.
 
Laatst bewerkt:
Geen idee wat er aan de hand is,maar iedere foto die ik hier wil neerzetten,geeft dezelfde foto en ik heb geen idee wat ik fout doe.

Misschien werkt dit,de link van het album en dan kun je zelf de foto's bekijken:

Motoren/Zijspan

Zelfs dit wil niet lukken :(
 
Laatst bewerkt:
is het weer dezelfde verkoper dan? :?

Ik las op XL forum pas een verhaal over een particuliere verkoop waar zelfs klappen bij waren gevallen. :o Die had met verschillende mensen afspraken gemaakt dat die dezelfde motor mochten komen ophalen. :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan