GESTOLEN en terug! Roosendaal Honda NTV650 MS-77-FY

deathpool

MF'er
25 jan 2011
107
0
Roosendaal
beste mf'ers en ander volk, hierbij wil ik men erop attent maken dat mijn motorfiets van mij is ontvreemd.
de motor is ontvreemd in de nacht van donderdag(29 aug) op vrijdag(30 aug). te Roosendaal.

het gaat om een
HONDA NTV650 uit 1993
kleur: zwart met een grijs frame.
km-stand:30449.
kenteken:ms-77-fy ms77fy ms 77 fy
regio van ontvreemding: TOLBERG te ROOSENDAAL.
unieke eigenschappen:
de motor heeft een klein rood/zwart windschempje van het merk Puig.
de motor heeft voor en achter kleine knipperlichten gemonteerd zitten.
de tank zit vol met (diepe)krassen maar de rest van de motor heeft nagenoeg geen krassen.

als iemand deze motor tegenkomt, waarschuw dan aub de autoriteiten.

zie de foto voor de motor.(hierop zitten nog niet de knipperlichten en windscherm).
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Van facebook/GestolenMotoren

1149578_371073112996450_434763416_o.jpg
 
Hufters
Ik verw8 niet die motor tegen te komen, maar mocht ik hem zomaar een keer zien staan of rijden, stap ik er meteen op af of bel ik politie als ik er niet achteraan kan..
 
crazy987 bedankt voor de foto.
hoop dat de motor nog wordt gevonden, maar ik ben wel realistisch(kans is klein).
de motor stond buiten, omdat ik de tuin aan het verbouwen ben(dus even geen plek).
net het verkeerde moment, verkeerde plaats. maar dan nog is zijn het eikels die hem meenamen.
 
Rij eens een rondje door de buurt of slechte wijk van Roosendaal. Misschien is ie wel gestolen door een joyrider. Hartstikke zonde!
 
update:
de motor is zaterdag(14 sept) ochtend(rond8:30) gezien, rijdend richting de sportstraat in roosendaal. de motor was verdwenen voordat een achtervolging ingezet kon worden.
 
Laatst bewerkt:
Lijkt wel de motor van ene Gustaaf de Bruijn.........
Anyhoe;Zwaar balen dat ze h'm niet hebben kunnen achtervolgen.
 
Laatst bewerkt:
hey volgens mij heb ik jou wel eens zien rijden op deze motor. Hoop dat ze hem nog terugvinden!!! ik zal in ieder geval ook mn ogen open houden
 
Gestolen motor terug, twee mannen aangehouden

Laatste update: 15-09-2013 | 11:23

Roosendaal - Agenten troffen gisteravond op de Vioolstraat een gestolen motor aan. Een man vluchtte en werd aangehouden, een tweede man werd rond middernacht aangehouden. Ze zijn ingesloten. De politie stelt een onderzoek in.

De mannen trokken rond 21.45 uur de aandacht van de agenten, zeker toen ze er vandoor gingen. De eerste man (21) uit Roosendaal kwam niet ver en werd door de biker even verderop in een brandgang staande gehouden. De motor van het merk Honda bleek op 30 augustus van dit jaar als gestolen te zijn opgegeven. De diefstal vond in Roosendaal plaats. Hierop werd de Roosendaler aangehouden. Het politieonderzoek leidde gisteravond nog naar een woning aan de Begoniastraat, daar werd de andere Roosendaler (22) in een woning aangehouden. De mannen zijn in het politiecellencomplex in Breda ondergebracht.
 
MOOI ZO! mooi om te horen dat die 2 losers gepakt zijn!! hopelijk krijgen ze ook een dikke straf aan hun reet!! opgeruimd staat netjes!
 
beste medelezers,

ik heb nog niks van de politie vernomen, alle gegevens kloppen wel. ik zal morgen eens bellen voor informatie.
vervolg komt.
 
Nah, fingers crossed. Zou bijna een best case scenario zijn. Motor rijdt nog en daders gepakt om de schade op te verhalen. Klootzakken.

Van mij is ooit een auto gejat. Toen kwam dat nieuws van die kerel die op koninginnedag een stel mensen had overreden en tegen dat monument geeindigd was. Het eerste bericht repte over een zwarte Daihatsu... Bleek een uurtje later een Suzuki te zijn. Dat zou wel het andere uiterste geweest zijn in de categorie "gestolen voertuig terugkrijgen"...
 
beste mensen,
ik heb net bevestiging gekregen van politie dat het mijn motor betreft die is aangegeven in de pers berichten. hij is dus veiliggesteld. hij is gevonden in de burgerhout.
over de staat van de motor kon nog geen antwoord worden gegeven.
de 2 verdachten zitten zover nog vast.

iedereen bedankt voor het uitkijken naar mijn motortje!
 
Laatst bewerkt:
'GESTOLEN Roosendaal Honda NTV650 MS-77-FY' > 'GESTOLEN en terug! Roosendaal Honda NTV650 MS-77-FY'
 
beste mensen,
ik heb net bevestiging gekregen van politie dat het mijn motor betreft die is aangegeven in de pers berichten. hij is dus veiliggesteld. hij is gevonden in de burgerhout.
over de staat van de motor kon nog geen antwoord worden gegeven.
de 2 verdachten zitten zover nog vast.

iedereen bedankt voor het uitkijken naar mijn motortje!

Super, gefeliciteerd!

Die nitwits reden ermee, dus iig rijdt'ie nog. Maar er zal sowieso schade zijn, dus zorg dat je weet welke wegen je moet bewandelen om de schade op die rukkers te verhalen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan