moto guzzi 1000SP naar caferacer

maandag mijn guzzi wegbrengen om een tank te laten maken bij

www.ace-caferacerparts.com iemand ervaring met dit bedrijf?
 
ja dat ben ik hoor heb nog even een oude foto boven mijn bed weggehaald
full
 
T is inderdaad een beetje een vreemd iets.
Er worden ook plaatjes gebruikt bij zelf gemaakte tanks en zitjes die terug komen in topics van zelfbouwgasten hier op motor-forum.
 
ik vind de site wel meevallen hij moet ook niet te duur dan worden de tanken ook duurder.
ik moet er maandag heen met mijn frame en dan meet hij alles op het is 200 euro aan betalen en bij ophalen de rest hij zou hem net zo maken als mijn voorbeeld.
De foto,s worden natuurlijk geplast als hij klaar is .
 
ik vind de site wel meevallen hij moet ook niet te duur dan worden de tanken ook duurder.
ik moet er maandag heen met mijn frame en dan meet hij alles op het is 200 euro aan betalen en bij ophalen de rest hij zou hem net zo maken als mijn voorbeeld.
De foto,s worden natuurlijk geplast als hij klaar is .

Heb er ook wel eens gekeken hoor voor onderdelen en het leek inderdaad niet zo duur.
Totdat je gaat afrekenen en overal nog de BTW over moet betalen. Zelfs over de verzendkosten.

Ben alsnog benieuwd naar het resultaat!
 
Euhm, da's een motor van roughneckk hier op't forum.. Als zij die stukken leveren, contacteer je die mens best eens...

Mocht hij dat niet zijn, weet je direct wat je'r aan hebt..
 
Hij flikt het dus toch weer, Roughneck heeft weken lopen zeuren om zijn foto`s weg te halen(Marcel) en toe ik eerder vanavond reageerde heb ik even op de site gekeken of de foto`s nu weg waren ...en ja hoor, alles leek in orde.

ik had al een verhaal klaar staan voor hier, heb ik allemal ge `backspace`d , toen het toch in orde leek...
Maar nu deze foto hier toch weer opduikt? ik zou de boel niet vertrouwen!
 
Heb er ook wel eens gekeken hoor voor onderdelen en het leek inderdaad niet zo duur.
Totdat je gaat afrekenen en overal nog de BTW over moet betalen. Zelfs over de verzendkosten.

Ben alsnog benieuwd naar het resultaat!


Dat is volgens mijn beste weten zelfs verboden, om je spullen excl. BTW aan te bieden.


(als je je spullen zó duidelijk verkoopt aan particulieren)
 
Laatst bewerkt:
Kom het toch meer tegen dat de spullen zonder BTW geprijsd zijn voor particulieren al staat het er wel bij vermeld dat de prijzen zonder BTW zijn .
Persoonlijk vind ik dat niet erg zo vermijd je kleine prijsopdrijvingen om over elk los onderdeel de BTW te berekenen en dus alle voor ons naar boven afgeronde BTW erbij te moeten betalen.
Als je de BTW over het totaal bedrag neemt komt dat lager uit dan bij de inclusief prijzen .
Alleen moet dan wel de verzend koste onder de BTW afrekening staan
 
Laatst bewerkt:
Vanmiddag gebracht en eerst even de basisopstelling gemaakt voor de bouw van een alu tank en zit.Mijn handen jeukten om de overtollige zooi er af te halen.......... :+
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan