moto guzzi 1000SP naar caferacer

.Tja......altijd leuk om je eigen tanks en zitjes tegen te komen wat je zelf maakt, wordt daar altijd zo blij van maar nu dus weer ff niet ;( ;( .
Ik maak de aluminium tanks, zitjes en spatborden schijnbaar zo goed en mooi dat ze door hem als voorbeeld worden gebruikt *O* *O*

.....Maar goed, zie dat je een goede keus hebt gemaakt om een tank en zitje te laten maken bij Gerard. We gaan de foto's wel zien van het eindresultaat waarvan ik bij voorbaat al weet dat het goed gaat komen :Y .


.
 
Das zeker lekker ja,wat een kloojoo! :r
Heb er wel zo'n tering de pest aan dat ze met een ander zijn werk gaan promoten,paar jaar terug heeft een Duitser dan mij ook geflikt,heeft die ook nog het lef om te vragen of ik nog een klus voor hem wil doen! :( :N
Wat jij maakt is absoluut vakwerk en betere PR kun je niet maken maar niet op deze manier! :r
Zo,dat is er uit.......... :W
 
Komt goed uiteraard. :+

Bovenkant zit er op.
full
 
JIPPIE!!! Had al gehoop tdat hij bij Jerryt terecht zou komen ipv die aarscafe gast :(

Goed bezig en ook al gewoon begonnen *O* , ben benieuwd!
 
Haha,de aarscaferacer!!!Je kunt het weer mooi verwoorden. _O-
En nog bedankt voor de PR. :}
 
Godzamme,doe effe normaal man!Doe ook maar wat. :+

Dit is de bedoeling.
full
 
Begin jij nou ook al! :+

Loopt mooi naar de kop toe,heeft toch wel wat met zo'n massief tractorblok.
full
 
Weet je wat het is,zolang ik in beweging ben dan gaat het prima maar zitten is een crime.Komt voor de hobby mooi uit. O-)
Nouja,net naar de huisarts geweest voor een kuur,we zullen zien.Kloterug. :(
 
Elk nâhdeel hep se foordeel, Johan sei ut al O-)

Hopen dat de kuur helpt, maar voorlopig komt het qua bouwen dan ieder geval goed uit *O*



:+
 
[afbeelding]
Ik ga voor de mijne erg mijn best doen voor zo iets. :9~ :9~~

Dit is mijn "oude" fiets :Y
De tank hiervan is van WBO racing, en tegenwoordig nog te koop via Stein-Dinse in Duitsland, of Robers motoren (ik dacht in Boekelo).
Maar dan heb je nog wel e.e.a. te doen, (twin spark, 36 mm, Dyna ontsteking, lava racing nokkenas, gebalanceerde krukas, lichtgewicht koppeling/starterkrans/vliegwiel, Magni Sfida zitje, enz, enz, enz)
 
Ik had het over de tank. Over de rest heb ik zo mijn eigen ideeën, 17"spaakwielen, swingarm voorvork, zijspan, enz, enz.
 
De andere kant zit er ook in,morgen verder met de kniestukken,gaat lekker. O-)
full
 
mooi hoor !!!!zit nog even aan het zoeken voor een Monza dop iedereen verkoopt die doppen wel maar bijna niemand een flens.
 
Rocketcaferacer heeft wel van die Monzadoppen maar zit geen flens bij nee,mail hem anders even of gooi de vraag even in een apart topic hier,er zitten hier uiteraard figuren die weten waar die dingen te krijgen zijn.Monzadop met aluflens. :+


Heb niks gezegd.......... :}
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan