moto guzzi 1000SP naar caferacer

Pfff nu wil ik ook een guzzi :(
Nouja, ik geniet eerst gewoon hier wel even mee :Y
 
Mogge

1Kniestuk er in. :+
full
 
Niet normaal, wat een snelheid....dacht dat alleen de jeugd aan de XTC zat en hele nachten doortrok............SUPER mooi!
 
Nou als iemand nog zo'n Guzzi wil bouwen als TS hem kocht,alle onderdeeltjes gaan in de verkoop neem ik aan.Is door de vorige eigenaar vakkundig gebeurt met een rvs heel dik fatbarstuur en lampenbeugels en netjes gelast! :Y
Maar goed,daar ga ik niet over uiteraard. O-)

Bovenkant tank is 2 zijdig gelast,(wil er geen coating in),kan nu met de onderkant en tunnel bezig en als de onderkant er in gaat is die uiteraard niet 2 zijdig te lassen.Dus afpersen.

Oja,hij word gespoten en blijft niet blank. O-)
full
 
Danku,de bodem zit er ook in,kunnen we de lassen die in het zicht komen gladslijpen en de dop en ophangingen nog, dan afpersen en daarna kunnen we met de kont verder.Zou toch voor zo'n kort kontje gaan als voorbeeld.Toch wel lekker! :Y
Dop al binnen? O-)
full
 
En wat betreft het kontje zo,n korte is toch ook wel mooi maar ik moet wel mijn elektra weg kunnen werken maar als jij zegt het past allemaal wel dan natuurlijk een kort kontje
 
Mooi,gaan we voor het korte kontje! *O*
Meeste plaats neemt de accu in en dat gaat zeker lukken met zo'n kleine(dure :X )accu.
Moet een beetje rekening houden met het inveren kwa achterwiel,komt goed. :+
Voordeel met zo'n ouwe brik is dat er weinig electronica opzit,das met zo'n moderne fiets wel anders. :(
 
HAHAaaa, Yes ook nog een kont erbij!

Het is weer feest in Friesland.............was het nou zo dat al het goede van boven kwam :?





PS, van boven als: vanuit het Noorden dan hè O-)
 
Laatst bewerkt:
Begrijp niet dat de tank zo `groot`gevonden wordt, blok steekt nog steeds een eind uit, en Guzzi`s hebben nooit een XT tank.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan