pre95 voorbeschouwing

En we zijn alweer een stapje verder:

full

full

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
Zoon van voormalig wegracer Johan ten Napel. Volgens mij is die enduro van Brian Marissen geweest. Onderhoud zal dus wel goed zitten.. Maar inderdaad..veel geld.
 
knap es een hok op van 900euro..

deze is niet te duur hoor.
:]
 
Laatst bewerkt:
op verrotte carterdelen na gaat het denk ik ook bijna net zoveel geld kosten als bij een pre90 motor.
als je het tenminste perfect wilt hebben.
 
denk het niet.

omdat die pre90 troep 9 van de 10 keer een schuurvondst is of een hok waar alleen mee gecrosst word door sukkels als het mais eraf is en nooit worden schoongemaakt, nooit schone filter achter komt of slechte benzine/olie in word gegooid.

de pre95 motoren daar in tegen word nog regelmatig mee gecrosst door hobby rijders buiten de vmcn om en dus wat beter in onderhoud zijn.
zoals link/wiel/balhoofd lagers. voorvork niet rot en lek.
redelijk plasticwerk
motor/versnellingsbak vaak nog wel redelijk tot goed zijn
 
denk het niet.

omdat die pre90 troep 9 van de 10 keer een schuurvondst is of een hok waar alleen mee gecrosst word door sukkels als het mais eraf is en nooit worden schoongemaakt, nooit schone filter achter komt of slechte benzine/olie in word gegooid.

de pre95 motoren daar in tegen word nog regelmatig mee gecrosst door hobby rijders buiten de vmcn om en dus wat beter in onderhoud zijn.
zoals link/wiel/balhoofd lagers. voorvork niet rot en lek.
redelijk plasticwerk
motor/versnellingsbak vaak nog wel redelijk tot goed zijn

troep is het,
TROEP
 
denk het niet.

omdat die pre90 troep 9 van de 10 keer een schuurvondst is of een hok waar alleen mee gecrosst word door sukkels als het mais eraf is en nooit worden schoongemaakt, nooit schone filter achter komt of slechte benzine/olie in word gegooid.

de pre95 motoren daar in tegen word nog regelmatig mee gecrosst door hobby rijders buiten de vmcn om en dus wat beter in onderhoud zijn.
zoals link/wiel/balhoofd lagers. voorvork niet rot en lek.
redelijk plasticwerk
motor/versnellingsbak vaak nog wel redelijk tot goed zijn


oke.
 
maar een 94er is toch al in 1993 op de markt en als je hem dan direct op kenteken zet staat er 93 op papier ipv 94?
dan blijft het nog steeds bj 93. maar model 2014.

dat is het ook met die ktm's van nu. veel is 2014 model maar bj 2013.

en bij deze is het eerste toelating 93. dus bj 93.
en denk dat ze toen in die tijd nog niet zo vroeg waren met nieuwe modellen jaar ervoor
 
dan blijft het nog steeds bj 93. maar model 2014.

dat is het ook met die ktm's van nu. veel is 2014 model maar bj 2013.

en bij deze is het eerste toelating 93. dus bj 93.
en denk dat ze toen in die tijd nog niet zo vroeg waren met nieuwe modellen jaar ervoor

De vroegste kenteken die ik heb gehad zaten in juli van het vorige jaar dacht ik, dus 91 model, kenteken van juli 1990. Als die model echt "model 94" is hebben ze wel echt alles omgebouwd. Iemand heeft mij afgelopen week verteld dat de bovenste framebuis (die onder de tank doorloopt) dikker is bij 95 dan bij 94, dus dat zou uitsluitsel geven, maar is lastig te zien op de foto.
 
De vroegste kenteken die ik heb gehad zaten in juli van het vorige jaar dacht ik, dus 91 model, kenteken van juli 1990. Als die model echt "model 94" is hebben ze wel echt alles omgebouwd. Iemand heeft mij afgelopen week verteld dat de bovenste framebuis (die onder de tank doorloopt) dikker is bij 95 dan bij 94, dus dat zou uitsluitsel geven, maar is lastig te zien op de foto.
dan hebben zij er later een keet kenteken opgezet.
rdw geeft aan dat het een 93er is.

dus hebben ze later een kenteken van 93 op een 95 gezet.
 
Ja een echte fricandel haha.Wordt volgende winter pas netjes gemaakt,dit jaar wat losse wedstrijdjes op rijden en trainen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan