Gestolen R6 Nijmegen

Padronescuri

Rookie
3 sep 2013
4
0
Nijmegen
Vanavond (2 september 2013) is mijn blauwe Yamaha R6 (bj 2001) gestolen uit een afgesloten parkeergarage, met getuigen erbij. Het kenteken is ML-VR-43. Duo-tech uitlaat, ledachterlichten en knipperlichten. Lichte krassen op de uitlaat, lichte krassen links onder de spiegel en een klein sneetje op de tank.

Daders waren 2 jonge Marokkanen, 1 op een rode snorfiets de motor duwen en de ander op mijn motor sturen...ze zijn nog een tijdje achtervolgd door medebewoners op een andere motor en in een auto, maar ze zijn ze helaas kwijtgeraakt in een donker park ;(

Ik baal echt als een stekker. Zie ook de bijgevoegde foto van de motor..

Hoop dat jullie kunnen helpen zoeken!

P.s. schijnt dat ze de buddyseat, tank en stuurslot beschadigd hebben

Edit: foto
 
Laatst bewerkt:
Vanavond (2 september 2013) is mijn blauwe Yamaha R6 (bj 2001) gestolen uit een afgesloten parkeergarage, met getuigen erbij. Het kenteken is ML-VR-43. Duo-tech uitlaat, ledachterlichten en knipperlichten. Lichte krassen op de uitlaat, lichte krassen links onder de spiegel en een klein sneetje op de tank.

Daders waren 2 jonge Marokkanen, 1 op een rode snorfiets de motor duwen en de ander op mijn motor sturen...ze zijn nog een tijdje achtervolgd door medebewoners op een andere motor en in een auto, maar ze zijn ze helaas kwijtgeraakt in een donker park ;(

Ik baal echt als een stekker. Zie ook de bijgevoegde foto van de motor..

Hoop dat jullie kunnen helpen zoeken!

P.s. schijnt dat ze de buddyseat, tank en stuurslot beschadigd hebben
Balen voor je.
Maar dat moet wel een hele snelle snorfiets geweest zijn als ik het goed begrijp.

edit:
[q]op een rode snorfiets[/q]
Nu snap ik het :Y
 
Laatst bewerkt:
Balen voor je.
Maar dat moet wel een hele snelle snorfiets geweest zijn als ik het goed begrijp.

edit:
[q]op een rode snorfiets[/q]
Nu snap ik het :Y

Bekijk die bijgevoegde foto eens.... Zó snel zie je ze zelden in een donker park.

Zoals ik 't lees hebben ze zelfs de getuigen gestolen.... én is de foto ook pleite. 't Moet ECHT niet gekker worden met die "boefjes"

@TS: Lees je post eens even door en pas 'm aan zodat 'ie begrijpelijk wordt voor ons :)
 
Laatst bewerkt:
huh, ik dacht dat marokkanen een culturele zegening waren, had dit nooit verwacht :')
 
Vanavond (2 september 2013) is mijn blauwe Yamaha R6 (bj 2001) gestolen uit een afgesloten parkeergarage, met getuigen erbij. Het kenteken is ML-VR-43. Duo-tech uitlaat, ledachterlichten en knipperlichten. Lichte krassen op de uitlaat, lichte krassen links onder de spiegel en een klein sneetje op de tank.

Daders waren 2 jonge Marokkanen, 1 op een rode snorfiets de motor duwen en de ander op mijn motor sturen...ze zijn nog een tijdje achtervolgd door medebewoners op een andere motor en in een auto, maar ze zijn ze helaas kwijtgeraakt in een donker park ;(

Ik baal echt als een stekker. Zie ook de bijgevoegde foto van de motor..

Hoop dat jullie kunnen helpen zoeken!

P.s. schijnt dat ze de buddyseat, tank en stuurslot beschadigd hebben
Das flink kloten :(
Nu nog hopen dat de politie er iets mee kan nu er getuigen zijn.
 
Vanavond (2 september 2013) is mijn blauwe Yamaha R6 (bj 2001) gestolen uit een afgesloten parkeergarage, met getuigen erbij. Het kenteken is ML-VR-43. Duo-tech uitlaat, ledachterlichten en knipperlichten. Lichte krassen op de uitlaat, lichte krassen links onder de spiegel en een klein sneetje op de tank.

Daders waren 2 jonge Marokkanen, 1 op een rode snorfiets de motor duwen en de ander op mijn motor sturen...ze zijn nog een tijdje achtervolgd door medebewoners op een andere motor en in een auto, maar ze zijn ze helaas kwijtgeraakt in een donker park ;(

Ik baal echt als een stekker. Zie ook de bijgevoegde foto van de motor..

Hoop dat jullie kunnen helpen zoeken!

P.s. schijnt dat ze de buddyseat, tank en stuurslot beschadigd hebben

als je zo iets ziet ga je toch bleren HE laat die motor staan ipv er achter aan tuffen .......
polie zal wel wel weer is te laat gekomen zijn |(
 
Laatst bewerkt:
Als ik iemand zie op mijn motor en ik ga er met de auto achteraan, ram ik 'm met volle snelheid. Dan m'n motor maar total loss...
 
Ik weet niet of jullie dit ook kunnen zien, maar zie hier voor de foto. Gisternacht was het bestand te groot om hier te uploaden, dus vandaar..grappige opmerkingen over gestolen foto's ten spijt.
 
1237830_469088959855798_1287629694_n.jpg
 
kun je ook vertellen uit welke wijk of straat hij gestolen is en in welk donker park ze de deugnieten uit het oog verloren zijn.

dan weet ik ook waar ik op moet letten hier in de stad.
 
huh, ik dacht dat marokkanen een culturele zegening waren, had dit nooit verwacht :')
Ben toch benieuwd of we Marokkaanse leden hebben op dit forum..
Mijn eerste gedachte is toch ook weer: 'Ze moeten verdomme het land uit en verzieken het hier voor de goede nederlanders en het kost ons financieel een vermogen!'
Nou wil ik niet racistisch zijn, en 'er zijn ook goede marokkanen' denk ik dan
Maar ik heb er echt DE PEST IN, dat ik IEDERE keer moet lezen dat het die MAROKKANEN zijn!!! En bedankt JOB COHEN, met je MULTI-CULTUREEL BELEIDT en al die andere apen die ze hartelijk welkom heette hier!

Verdomme wat een ellende iedere keer weer :r |( :(
 
niet echt een wijk waar je dit soort jongens verwacht en waar moet je heen van uit dat park, de spoorkuil in?
ik denk dat de motor daar ergens koud moet staan anders moet je de hele stad door met dat ding....
 
direct in de auto springen en niet rondhangen op MF,

meteen gaan zoeken dat ding, meerdere mensen hebben al wat plekken genoemd waar je zou gaan zoeken. :)


hoe langer je wacht hoe verder die is.
 
direct in de auto springen en niet rondhangen op MF,

meteen gaan zoeken dat ding, meerdere mensen hebben al wat plekken genoemd waar je zou gaan zoeken. :)


hoe langer je wacht hoe verder die is.

Ik ben uiteraard gelijk op de fiets gesprongen en heb 1,5 uur lang de omliggende wijken afgespeurd..geen politie of motor gezien..
 
Laatst bewerkt:
niet te begrijpen, je verwacht toch dat de getuigen gelijk 112 bellen en de plisie ( die waarschijnlijk koffie aan het drinken waren bij de pomp op de st annastraat ) gelijk reageert op zon melding.

straatpiloot kan wel eens gelijk hebben, heyendaalseweg of dalmarasweg is eigenlijk de enigste ontsluiting, is dan nog een heel eind naar de wijken waar dit soort gasten wonen. Zal me niks verbazen dat de motor daar ergens in het park ligt.

sterkte, hopelijk wordt ie snel teruggevonden
 
Zwaar klote. Ligt het aan mij of ligt het aantal berichten van gestolen motoren erg hoog de laatste tijd?


niet echt een wijk waar je dit soort jongens verwacht en waar moet je heen van uit dat park, de spoorkuil in?
ik denk dat de motor daar ergens koud moet staan anders moet je de hele stad door met dat ding....

Heerlijk, dat soort ondoordachte reacties. Natuurlijk staan ze niet in hun eigen wijk, dan zouden ze van hun maatjes en familie jatten.

Ik heb zelf jarenlang gewoond in een van de armste wijken van de stad, dus met een hoog Tokkie-gehalte. Toch kon je bij ons rustig de deur open laten staan, ook 's nachts: het dievengilde wist toch wel dat er in de wijk niets te halen viel. Voor de echte interessante buit moet je toch in de yuppenwijken zijn!
 
Terug
Bovenaan Onderaan