Fehn Wochenende Nr.5 (jubileum) met het MF-gieterspel

Status
Niet open voor verdere reacties.

E.G.J.

Koud bier hier, koud bier hier. Dankuwel!
Donateur
2 sep 2004
37.800
54.475
Völlenerkönigsfehn Germany
Fehn Wochenende nr.5



full


E.G.J. en zijn Crew , gaan weer vol enthousiasme een 5e Fehn Wochenende organiseren. En zullen het iedereen weer helemaal naar de zin proberen te maken.


Crew E.G.J.
Ronnegie, 11fje, Poppie, Miss Ellie, Leentje, stampertje, Stefan der Grosse, David B, klebstoff, Chief G., Feuerzwerg

Wat kost het en wat krijgt u daarvoor ?:

Vrijdags: Een warme maaltijd bij aankomst op de camping (nadat het ritueel is uitgevoerd/de tent is opgebouwd)
Zaterdag luxe Ontbijt.
Een lunch met twee vloeibare consumpties op de zaterdagroute.
"Onbeperkt" BBQen op de zaterdagavond.
Zondag luxe Ontbijt.
"Onbeperkt" Koffie, thee, wijn, bier, frisdrank en nog wat andere sapjes, tijdens het verblijf op de camping. Sterke drank zult u zelf mee moeten nemen. ((tegen betaling kan u dit ook bestellen))
En natuurlijk een kampeerplaats naar keuze op de campingweide.

En dit alles voor een al in prijs van €60.- P.P.

Voor wie niet aan het hele programma wil deelnemen :
Warme maaltijd vrijdag €15.- P.P.
Ontbijt zaterdagochtend €8.- P.P.
Lunch op de zaterdagroute €12.- P.P.
Zaterdagavond BBQ €25.- P.P.
Ontbijt zondagochtend €8.- P.P.

I.V.M. de bestellingen van de catering is het mogelijk om tot en met de 23 augustus het bedrag op het onderstaande rekeningnummer te voldoen. Dit om er voor te zorgen dat de gene die zegt te komen ook daadwerkelijk komt en zijn aanmelding zeker stelt door middel van het X voor zijn/haar naam.
Bij onduidelijkheden of vragen die te dom zijn om in dit topic te stellen :P Dan even bellen naar nulnuldrieéén_zestweetwee_zesnulvijf_nulzevenéén

Postbanknr. NL86 INGB 0007 146 402
Ten name van E.G.J. van de Velde.
Onder de vermelding van nicknaam/namen.



Dit ging er aan vooraf:

Fehn Wochenende nr.1
Fehn Wochenende nr.2
Fehn Wochenende nr.3
Fehn Wochenende nr.4


Filmpjes:

2013
2013
2013
2013
2013
2013
2012
2011
2011
2011



Link naar de gezichtenboek pagina Hier kan men naar hartenlust foto's plaatsen en/of de foto's van eerdere edities bekijken.


Wie, wat waar?

Op vrijdag 29 augustus 2014
word er vanaf 12:00 verzameld, en om 12:30 gestart vanaf het jack middelburg plein gelegen aan hetTT-circuit in Assen. (52.96661,6.53422)
Met een tourtocht van plusminus 130 km.
Met om 14:00 uur een tussenstops om te roken/de benen te strekken/ iets te eten/drinken.
Dan om 15:00 uur weer vertrek.
En zo tegen 17:00 tanken we de motor af voor de volgende dag, en komen we aansluitend in Grosswolderfeld DLD op de camping aan. Hier volgt dan een oud Germaans ritueel, waaraan een ieder deel moet nemen voor hij/zij een plaatsje kan gaan zoeken voor zijn/hun tent.
Na het tent opzetten is er nog even tijd om de drie oksels te wassen.
Om plusminus 19:00 uur komt de catering die ons allen van een maaltijd zal voorzien.
Aansluitend kan er "'één" drankje gedronken worden bij de feesttent :+ ..........................................---------> :Z

Op zaterdag 30 augustus 2014 staat om 08:00 het ontbijt klaar.
Om 10:00 uur word er gestart met een tourtocht van plusminus 170 km door het Noord-Duitse landschap.
Omstreeks 11:30 is er nog een korte tussenstop om te roken/de benen te strekken. En als de peuken op zijn, dan gaan we weer verder.

Om plusminus 12:30 uur is er een stop voor een maaltijd met twee vloeibare consumpties.

Om 14:00 uur moeten we weer verder (eventueel eerder), want om 15:00 uur heb ik een reservering bij Schlos Clemenswerth staan.
Hier krijgen we een film te zien en een rondleiding door het kasteeltje. Aansluitend kan een ieder dan zijn eigen weg gaan door de verschillende bezienswaardigheden.
Om 16:30 is het weer verzamelen bij de motoren, en vertrekken we weer voor het laatste deel van de route.

Uiteindelijk is het de planning om rond 17:30 uur weer op de camping terug te zijn.
Daar gaan wij tot 19:00 uur tegen elkaar strijden in het gieterspel, en aansluitend de drie oksels wassen en even bij komen.
Vanaf 20:00 uur is de BBQ in bedrijf en kan er gegeten worden.
En tot hoe laat men een drankje wil drinken moet men zelf maar invullen :P

Zondag 31-08-2014 is bedoeld om uit te slapen.
En om 10:00/10:30 is er een luxe ontbijt.
Dan tent afbouwen, Links :j rechts :j links :j , en oprotten :P
En wie dat niet wil, ......? Tja, die ontkomt er niet aan samen met de E.G.J. Crew de
resten te verteren O-)

*Hik*

:Z en dan is alles weer voorbij '(
Ooh ja, het opruimen nog -O-



bbqer’s

X01 Ronnegie
X02 11fje
X03 Poppie
X04 Miss Ellie
X05 Leentje
X06 stampertje (is gek op konijntjes met een vliegje op de neus )
X07 Stefan der grosse
X08 David B
X09 klebstoff
X10 Chief G.
X11 Feuerzwerg
X12 David B
X 13 Grietje
X 14 Manfried
X 15 GJVH
X 16 dolfijneflipper
X 17 Andreas
X 18 Heidrun
X19 Willie
X20 DIrkema
X21 Alex
X22 ülrike

johanna
Christof



Deelnamelijst toertocht/hele programma

X01 E.G.J.
X02 CB400F
X03 Erw1n
X04 me-daph
X05 blub blub
X06 Duncan
X07 Michiel
X08 Drey
X09 Mamma konijn
X10 Momotortje
X11 Paul-K
X12 Nohome
X13 Ms Nohome
X14 Raymond W
X15 ootje
X16 Jerretje
X17 Duivelinnetje
X18 Rudie
X19 Van Knuppenstein
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
Willie ----motor kapoet
@nne
BoosB
GJVH----Lappenmand
Dolfijneflipper---Lappenmand
Onbekende Henk
Brêge Miss
Brêge
Martell
Martella
Brrrommel
Mark
Voor de deelname aan de tourtocht heb ik een begrenzing van 35 motoren aangebracht.
Definitief aangemelde personen hebben voorrang op de gene die onder voorbehoud staan.

----------------------------


Achteroppers/hele programma
X01 Mo
X02 Lief klein konijntje
X03 mw. Ootje
X04 Ilonax
05
lydimaus
Lief Draakje
Brêge kind
Dreamer23
Dreamer 0,023


---------------------------------------------------------------
44 Personen totaal


----------------------------------------------------------------------------------------------

Voor de tourrijders die nog niet bekend zijn met het follow up systeem volgt hier een korte uitleg.


-Met Follow Up rijdt men met een VOORrijder (mag je niet inhalen) en een ACHTERrijder (die gedurende de hele toer als laatste voertuig blijft).

De VOORrijder geeft na eigen inzicht bij iedere kruising of moeilijke situatie een stopteken/aanwijzing aan degene die achter hem rijdt. Deze gestopte rijder geeft op deze manier de richting aan voor de achtervolgende groep. Dit doet hij net zo lang tot dat het enalaatste voertuig gepasseerd is. Dan kan hij weer voor de ACHTERrijder invoegen.

Omdat de groep opschuift krijgt iedereen de beurt om als tweede achter de VOORrijder te komen en aldus een opdracht krijgen om te stoppen. Belangrijk voor de rust is dus om op je plek in de groep te blijven.
Op deze manier rijdt iedereen z'n eigen rit, maar wordt wel aan een ieder de aanbevolen rijrichting gewezen.

Het kan zijn dat een aangewezen stopplaats niet echt logisch lijkt, maar je moet er van uit gaan dat de voorrijder de route kent en voor de duidelijkheid of uit veiligheidsoverweging deze plek heeft gekozen. Volg deze aanwijzingen dan ook op, sta in de te volgen rijrichting en maak dit met behulp van de richtingaanwijzer extra duidelijk.

Blijf als richtingaangever net zo lang staan op de aangewezen plek tot ACHTERrijder ariveert !! Ook al duurt dit heel erg lang. Er kan zich namelijk een pechgeval voordoen. Een brug open staan, enzovoorts.
Dus nogmaals, ga zelf niet aan het dwalen of zoeken. Er komt altijd iemand bij jou, al duurt het 2 uur.



Belangrijk:

-De rit is individueel, je rijdt je eigen route, naar eigen kunnen en op eigen snelheid.

-Blijft altijd zelf alert op gevaarlijke situaties zoals onoverzichtelijke bochten, vuil op de weg, overige verkeer enz. Haal niet in en blijf op je plaats binnen de groep.

-Rijd altijd met dimlicht aan en in baksteenformatie. En houd u aan alle verkeersregels. Dus rij niet te hard en neem geen voorrang waar je het niet hebt. Gewoon stoppen bij dat ene rode stoplicht. Dus ook geen kruispunten of wegen blokkeren!

-Door de grote diversiteit aan motoren is er ook een groot verschil in remvertraging, wegligging enzovoorts. Houd voldoende afstand onderling zo dat u veilig kunt stoppen, een bocht in de ideale lijn kunt nemen, of even lekker kan doortrekken.

-Wil je tijdens de rit ermee kappen, meld dit aan de ACHTERrijder

[me]
LET OP:
-De route is een aanbevolen route. Het is dus geen georganiseerde groep.
-De maker van de route en richtingaanwijzers onderweg zijn NIET aansprakelijk voor enigerlei schade aan motor of berijder of door hen aan anderen berokkende schade!
-Deelname is geheel op eigen risico, door te starten aan de rit ga je akkoord met dit risico.' [/me]
 
Laatst bewerkt:
Allen, veel plezier en mooi weer gewenst. Ik probeer er volgend jaar weer bij te zijn.
Volgend jaar probeer ik er weer bij te zijn :]
Hopelijk doen we het volgend jaar dunnetjes over !
Volgend jaar zijn we er gewoon weer bij als EGJ een 5e editie gaat verzorgen.
Ik houd het op de short-list voor volgend jaar :)
Hee !!!!! Ik wil een lange lijst dit keer, ja !! B|
Zo te zien hebben jullie het leuk gehad :)

Ik ga er maar van uit dat dit een aanmelding is :P

En de andere bovenstaande'n ook toegevoegd aan de deelnamelijst. En wie ik vergeten ben moet zich nog maar even melden.
 
Laatst bewerkt:
Hmmm ga er voor om er gewoon weer bij te zijn.
Kijken of ik dit keer een sleutel vrije motor kan verzorgen :P
 
Blijkbaar heb ik me al aangemeld :). Moet dan maar he...........

:)
 
:^

Kom er niet onderuit dus :/

Eens kijken of we volgend jaar wel een heel weekend vol kunnen houden :+
 
Laatst bewerkt:
Valt tegen dat er nog niemand een samenvatting heeft gepost.....dan ik maar:

- drey z'n schuld
- brêge-miss doet het voor 5 euro
- @nne hee geen stemmingswisselingen maar is altijd chagrijnig
- Lief klein konijntje heeft een vliegje op haar neus
- drey z'n schuld
- K met startproblemen
- K met losgeschoten slangklem
- K met 1 werkende cilinder minder
- veel eten
- nog meer drinken
- flink wat vuur
- beetje spetters
- Nohome met een nieuwe brommer
- ...... (Vul maar aan

Een speciale vermelding van de lekkere salades (van de buurvrouwen?) vind ik eigenlijk ook wel op z'n plaats, wat zat daar lekker spul bij :9
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan