Gestolen omg Helllevoetsluis Honda CB600F Hornet 2006 65MDBP

elise

MF'er
14 mrt 2010
43
0
Hallo,

Afgelopen zaterdag is mijn motor een honda cb600 F uit de schuur gestolen.
verder staat alles er nog. me moter stond op stuurslot en er zat een schijfrem slot aan ( art4)
natuurlijk ben ik me wezenloos geschrokken ook vanwege het feit dat de schuur is afgesloten ( geen schade te zien) en er bij mij is de wijk meerder motoren gewoon in de voortuin staan.

nu gaat een schade expert contact met mij opnemen. weet iemand hoe lang dit duurt, wat hij allemaal wilt weten. Aangifte heb ik gedaan en heb alle bonnen en bankafschriften bij de hand + alle sleutels van me motor en me slot
en weet iemand hoe het gaat met de verzekering doen deze vaak moeilijk hoe lange tijd gaat erover heen voordat ze uitbetalen enz.

Ik baal zo erg! ik had mijn motor nog maar sinds maart!

Groetjes Elise

Verder gaat het om een Honda cb600 F Hornet uit 2006 met goude voorvorken en een goud stuur. mat zwarte uitlaat van het merk pipe werx kenteken 65-MD-BP
omgeving hellevoetsluis
 
Laatst bewerkt door een moderator:
:N

Vervelend! Blijf toch gewoon eens met je poten van andermans spullen af...
Los van de financiële schade -die waarschijnlijk wel vergoed wordt als je je had verzekerd tegen diefstal- is ook de emotionele klap niet te onderschatten.
 
Idd ik kijk elke keer of de schuur nog dicht zit en alles er nog staat ook hoor ik ineens veel meer geluiden. dit word hopelijk wel snel minder...

verder ben ik ook bang van als ik weer een nieuwe motor koop wat voor 1 ik er dan wil niet dat hij weer binnen het half jaar gestolen word.
 
er is nauwelijks schade. dus ik heb geen idee. maarja er staan zoveel motoren gewoon in een open tuin en hij stond op slot.
Ik hoop van wel
 
:N :N Wat een stelletje hufters, waarschijnlijk zou je er nooit aan gedacht hebben
dat je nicke-name werkelijkheid zou worden.
Misschien ff vermelden in welke plaats het is gebeurt zodat de mensen de ogen open
kunnen houden.

Veel stekte en en als ze gepakt worden " Kielhalen en vieren delen " zo deden ze
dat vroeger.

:]
 
beste bevlieging is gewoon een hond..!!

:Y , koning Abus is zn naam.
full
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Afgelopen zaterdag is mijn motor een honda cb600 F uit de schuur gestolen.
verder staat alles er nog. me moter stond op stuurslot en er zat een schijfrem slot aan ( art4)
natuurlijk ben ik me wezenloos geschrokken ook vanwege het feit dat de schuur is afgesloten ( geen schade te zien) en er bij mij is de wijk meerder motoren gewoon in de voortuin staan.

nu gaat een schade expert contact met mij opnemen. weet iemand hoe lang dit duurt, wat hij allemaal wilt weten. Aangifte heb ik gedaan en heb alle bonnen en bankafschriften bij de hand + alle sleutels van me motor en me slot
en weet iemand hoe het gaat met de verzekering doen deze vaak moeilijk hoe lange tijd gaat erover heen voordat ze uitbetalen enz.

Ik baal zo erg! ik had mijn motor nog maar sinds maart!

Groetjes Elise

Vraag het eens aan je verzekeraar en de expert. Die weten meestal wel wat ze wanneer gaan doen.
Iig beter dan MF-ers.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vraag het eens aan je verzekeraar en de expert. Die weten meestal wel wat ze wanneer gaan doen.
Iig beter dan MF-ers.

Omdat het vermoedelijk verschilt per verzekeraar.

Ik weet namelijk nog precies hoe en wat de verzekeraar mij vertelde en wat de schade expert mij vroeg, denk alleen niet dat TS daar iets aan heeft.
 
Nou de schade expert komt volgende week.
En voordat de verzekering er werk van gaat maken moet er eerst 30 dagen overheen gaan, aangezien hij natuurlijk nog terug gevonden kan worden.

Ik heb iniedergeval alle bonnen en bankafschriften en alle sleutels klaar liggen.

En zit nu inderdaad aan een waakhond te denken haha en andere extra preventie dingen.

Verder gaat het om een Honda cb600 F Hornet uit 2006 met goude voorvorken en een goud stuur. mat zwarte uitlaat van het merk pipe werx kenteken 65-MD-BP
omgeving hellevoetsluis
 
Weten jullie trouwens welke motoren er voornamelijk gestolen worden? is daar zicht op.
aangezien ik om me heen hoor dat er veel op bestelling gestolen word.
 
Tegenwoordig wordt alles een popentieel diefstal gevoellig object.

Normaal gesporken (was bij mij de gang van zaken)

aangifte doen

Verzekering informeren

Verzekering voorzien van gewenste papieren Ze sturen brief
Ik moest inleveren alle bonnen en sleutels van sloten en de motor.
En alles kentekenpapieren inc. overschrijvingsbewijs.

Aangezien ik dat nogal voorbarig vond heb ik alles zelf na 2 weken afgegooid bij de verzekering.

Na 3 tot 4 weken wordt je gebeld en gaan ze voorstel doen voor na de 30 dagen om uit te keren. (Let op je kan onderhandelen en onderbouwen je hoeft niet gelijk te accepteren)

en dan de 5e of 6e week staat geld op de rekening als alles compleet en goed is!

Succes!
 
Terug
Bovenaan Onderaan