Dainese vs Alpinestars

freebush

MF'er
5 sep 2013
40
0
hey,

Ik ben nieuw hier dus als het verkeerd is dan laat je het maar weten *D.

Ik zit dus met de vraag welk pak ik zal pakken want ben hard aan het twijfelen tussen het pak Dainese CRONO div (tweedelig) en Alpinestars Carver (ook tweedelig).
Toevallig iemand dat iets meer kan vertellen over een van de twee pakken of beide?
Op beide pakken zijn er geen zakken te zien aan de buitenkant dus kan het dan zijn dat de zakken aan de binnenkant zijn?
Alvast bedankt!

met vriendelijke groet Freebush
 
Laatst bewerkt:
hey,

Ik ben nieuw hier dus als het verkeerd is dan laat je het maar weten *D.

Ik zit dus met de vraag welk pak ik zal pakken want ben hard aan het twijfelen tussen het pak Dainese CRONO div (tweedelig) en Alpinestars Carver (ook tweedelig).
Toevallig iemand dat iets meer kan vertellen over een van de twee pakken of beide?
Op beide pakken zijn er geen zakken te zien aan de buitenkant dus kan het dan zijn dat de zakken aan de binnenkant zijn?
Alvast bedankt!

met vriendelijke groet Freebush

Ik hoop het wel,voor je,voor die prijzen :P

:+
 
Laatst bewerkt:
Beide merken zijn erg goed en over het algemeen mooi afgewerkt. Binnenkant zit een borstzakje bij een overall. Zal ook wel gewoon zakken aan de buiten-zijkant zitten hoor.

Hij heeft het over combi's :)

Die zullen wel alleen een binnenzakje hebben,meer niet :')

Een buse overall heeft er zelf 2 *O*
 
Beide merken zijn erg goed en over het algemeen mooi afgewerkt. Binnenkant zit een borstzakje bij een overall. Zal ook wel gewoon zakken aan de buiten-zijkant zitten hoor.

Op de foto zie ik het momenteel niet of misschien kan ik het gewoon niet zien dat kan ook wel.
Hebt u toevallig een voorkeur of als u mocht kiezen welke zou u dan nemen?

mvg
 
aah dat is wel spijtig maar dat is het wel waard want een vriend van mij heeft ook een tweedelig pak van dainese en die heeft wel zakken het is wel een paar jaar oud zeker maar alvast bedankt iedereen! een geweldige forum dit direct antwoord zonder sarcastische opmerkingen TOP!!
 
Op de foto zie ik het momenteel niet of misschien kan ik het gewoon niet zien dat kan ook wel.
Hebt u toevallig een voorkeur of als u mocht kiezen welke zou u dan nemen?

mvg

Ik rijd met een dainese laguna seca overall maar zou net zo lief met een alpinestars overall rond rijden. Een combi is een stuk gemakkelijk met evt poep en plas stops onderweg (ja jongens iedereen heeft die wel eens na de mac D) en een terrasje pakken.

In mijn vorige combi zaten ook gewoon zakken aan de buitenkant al wil je daar eigenlijk niks in doen,het zit niet lekker. Een andere optie is een heuptasje of een klein zadeltasje achterop of tanktas.

Mijn advies: even een dainese passen en een alpinestars en bedenken waarvoor je die zakken wilt gebruiken. In je binnenzak past ook een telefoon, sleutel, pinpas en rijbewijs...
 
Laatst bewerkt:
Ik rijd met een dainese laguna seca overall maar zou net zo lief met een alpinestars overall rond rijden. Een combi is een stuk gemakkelijk met evt poep en plas stops onderweg (ja jongens iedereen heeft die wel eens na de mac D) en een terrasje pakken.

In mijn vorige combi zaten ook gewoon zakken aan de buitenkant al wil je daar eigenlijk niks in doen,het zit niet lekker. Een andere optie is een heuptasje of een klein zadeltasje achterop of tanktas.

Mijn advies: even een dainese passen en een alpinestars en bedenken waarvoor je die zakken wilt gebruiken. In je binnenzak past ook een telefoon, sleutel, pinpas en rijbewijs...
:^
Ben naar een overall gegaan en kan zeggen een tasje achterop is zalig geen troep meer in je pak :} :]
 
Ik rijd met een dainese laguna seca overall maar zou net zo lief met een alpinestars overall rond rijden. Een combi is een stuk gemakkelijk met evt poep en plas stops onderweg (ja jongens iedereen heeft die wel eens na de mac D) en een terrasje pakken.

In mijn vorige combi zaten ook gewoon zakken aan de buitenkant al wil je daar eigenlijk niks in doen,het zit niet lekker. Een andere optie is een heuptasje of een klein zadeltasje achterop of tanktas.

Mijn advies: even een dainese passen en een alpinestars en bedenken waarvoor je die zakken wilt gebruiken. In je binnenzak past ook een telefoon, sleutel, pinpas en rijbewijs...

het is gewoon voor mijn zakelijke spulletjes portemonnee, telefoon en die zaken. Maar weet u toevallig een dealer van Dainese zijn want ik heb het op een site gevonden in Duitsland genaamd motoin en van alpinestars is het van Nederland ; motorkledingoutlet.
Iemand daar toevallig ervaringen mee?
 
het is gewoon voor mijn zakelijke spulletjes portemonnee, telefoon en die zaken. Maar weet u toevallig een dealer van Dainese zijn want ik heb het op een site gevonden in Duitsland genaamd motoin en van alpinestars is het van Nederland ; motorkledingoutlet.
Iemand daar toevallig ervaringen mee?

In waalwijk zit sinds kort zone212. Super advies, hele mooie collectie en aardige eigenaar. Heb daar vorige week een dainese backprotector gekocht, was wat duurder dan online maar wel perfect passend dankzij zijn advies

Motorkledingoutlet heeft veelal oude spullen voor, vind ik, een te hoge prijs.. Bij Termaat in nijmegen (op loopafstand vanaf het centraal station) hebben ze ook veel dainese EN alpinestars en top advies. En vaak leuke aanbiedingen. Zou mijn keus zijn als je beide per se wilt proberen.

En dan met een Arlen ness combi thuis komen :+
 
Laatst bewerkt:
1 advies: passen in een winkel waar je fatsoenlijk advies krijgt.

Overigens heb je niet zo heel veel aan de zakken. Het enige wat ik in m'n binnenzak heb (van m'n Berik combi) zijn m'n papieren, en m'n pinpas. In het begin had ik m'n portemonnee, sleutels en telefoon in m'n jas (binnenzak en buiten), maar daar ben ik vanaf gestapt. Dat gaat of in m'n rugzak, of onder m'n buddyseatcover
 
Zou ik bijvoorbeeld kunnen passen in een winkel en bestellen via internet? het enige wat mij eigenlijk tegenhoudt is dat eigenlijk echt super onbeleefd is voor die mensen.
 
Zou ik bijvoorbeeld kunnen passen in een winkel en bestellen via internet? het enige wat mij eigenlijk tegenhoudt is dat eigenlijk echt super onbeleefd is voor die mensen.

Tjaaaaaa...

Kan. En gebeurt heel vaak. Ik ben er niet zo van omdat ik best ietsje extra wil betalen voor goed advies. Om een voorbeeld te geven, na het kopen van die backprotector zei die dude van zone212 dat ie wel even mijn ritsdingetje kon maken van mn pak.

Had me anders weer geld gekost dus speel nu weer gelijk met een internetaankoop denk ik
 
of als er iemand andere adviezen van goede lederen racepakken zoals alpinestars en dainese die misschien of beter gezegd waarschijnlijk goedkoper zijn mag altijd gezegd worden hoor!
 
Tjaaaaaa...

Kan. En gebeurt heel vaak. Ik ben er niet zo van omdat ik best ietsje extra wil betalen voor goed advies. Om een voorbeeld te geven, na het kopen van die backprotector zei die dude van zone212 dat ie wel even mijn ritsdingetje kon maken van mn pak.

Had me anders weer geld gekost dus speel nu weer gelijk met een internetaankoop denk ik

ja zoiets gaat u nooit meemaken online maar 200 euro korting dat begint natuurlijk dan ook weer u aandacht te trekken spijtig genoeg kost het allemaal veel geld. Als er nu toch niet zoveel verschil op zit dan zal ik dat wel in de winkel kopen.
 
dankuwel! ritje van België naar Nederland dat iets te maken heeft met de moto is het altijd waard *D

Ik heb er vangaag nog 540 km gereden(naar het sauerland) :]
Met een burgman 400 :P ,kun je heel je huishouden in meenemen }) hoef je,je over welk te kiezen pak ,ook niet meer druk te maken :+
Die mogelijkheden bied mijn triumph daytona 675 overigens niet -O-
 
Laatst bewerkt:
Ik heb er vangaag nog 540 km gereden(naar het sauerland) :]
Met een burgman 400 :P ,kun je heel je huishouden in meenemen }) hoef je,je over welk te kiezen pak ,ook niet meer druk te maken :+

Ooh geweldig en zeker met dit weer *D moest mij vandaag inhouden om niet van de schoolbanken te springen en te gaan rond rijden!
 
Terug
Bovenaan Onderaan