almeria 4 dagen van 5 maart tem 8 maart 2014 voor 599€

thyboracing II

Die hard MF'er
25 okt 2009
991
0
oost vlaanderen
de datum voor Almeria aankomend voorjaar is van vandaag ook bekend
We kunnen vier dagen rijden vanaf wo 5 maart tem za 8 maart

- 4 dagen track time (veel rijtijd , 3 groepen van 40 rijders)
- indeling volgens rondetijd
- incl pitbox
- incl motortransport vanuit Belgie , Nederland en Noord Frankrijk
- incl transport motorkledij en losse spullen (gereedschap schenkkan extra velgen en stoeltje paddockstands...)
- incl hotel met ontbijt
- bandenservice
- verkoop benzine op de paddock aan de normale pompprijzen
- foto service
- mogelijkheid tot bijboeken opleiding door Neil Hodgson , ...

en dit allemaal voor 599€

enkel nog zelf vlucht te boeken en huurauto

vraag gerust verdere info vol=vol (120 rijders 3 groepen van 40 man)

grtz erwin ZAC 116
 
inderdaad via FE , bij interesse graag even aangeven via mail

erwin@vdaprinting.be

zodoende is het iets gemakkelijker iedereen verder op de hoogte te houden


grtz Erwin

Erwin ff uit belangstelling en nieuwsgierigheid, wat is jou rol in dit geheel want dit is een al bestaande engelse organisatie toch?
Ben jij promotor of voorrijder bij hun of iets dergelijks?
 
Erwin ff uit belangstelling en nieuwsgierigheid, wat is jou rol in dit geheel want dit is een al bestaande engelse organisatie toch?
Ben jij promotor of voorrijder bij hun of iets dergelijks?


Inderdaad ik heb enkel een promotionele inbreng , het gaat over een bestaande organisatie
FE welke in de UK reeds een bekende organisatie is.

Zij organiseren reeds langer events in Spanje en de laatste jaren tevens met als transport een opstapplaats in Antwerpen
Afgelopen voorjaar bestond het event in Almeria uit een 90 tal engelse rijders en een 30 tal belgische rijders.

Wat betreft maart 2014 willen we graag samen met enkele belgische rijders het event promoten om zo een full BEL NED FR event te verwezelijken
Dit met opstapplaatsen zowel in ned bel als noord frankrijk

Dus de organisatie blijft gewoon in professionele handen van FE

Komende week zal de nodige info per mail verzonden worden naar de reeds geintereseerde rijders

grtz Erwin
 
de datum voor Almeria aankomend voorjaar is van vandaag ook bekend
We kunnen vier dagen rijden vanaf wo 5 maart tem za 8 maart

- 4 dagen track time (veel rijtijd , 3 groepen van 40 rijders)
- indeling volgens rondetijd
- incl pitbox
- incl motortransport vanuit Belgie , Nederland en Noord Frankrijk
- incl transport motorkledij en losse spullen (gereedschap schenkkan extra velgen en stoeltje paddockstands...)
- incl hotel met ontbijt
- bandenservice
- verkoop benzine op de paddock aan de normale pompprijzen
- foto service
- mogelijkheid tot bijboeken opleiding door Neil Hodgson , ...

en dit allemaal voor 599€

enkel nog zelf vlucht te boeken en huurauto

vraag gerust verdere info vol=vol (120 rijders 3 groepen van 40 man)

grtz erwin ZAC 116

zoals ik het hier lees is de banden service gratis dus bij de prijs in? en de fotos ook ?!
 
ze zien dat het begint aan te slaan bij de belgen en Nederlanders, dus doe ze de prijs met 100€ omhoog..... :r :r klinkt als iets dat HvdV zou doen _O- _O- _O-
 
100 Euro omhoog? Zijn vorig jaar meegeweest en was toen ook 599 Euro ...
Nu in september is het minder ...
 
ok, ken mensen die nu mee gaan voor 500€
wanneer gaan ze naar mugello :+
 
Laatst bewerkt:
ok, ken mensen die nu mee gaan voor 500€
wanneer gaan ze naar mugello :+

Zou moeten kijken, is dat niet in oktober of zo?? Weet dat ze daar over gesproken hebben alleszins ... Super organisatie als het mij vraagt, en we hebben door de jaren heen al kunnen vergelijken ... ;-)
 
denk dat de engelse naar mugello gaan deze maand nog, maar ik weet dat er sprake is van een BE/NL 3 daagse is.......... en daar wacht ik wel op :+..... heb ook gehoord dat ze goed zijn, maar nog niet mee gereden, wel met hun concurrenten No Limits, en die zijn dik in orde als je het mij vraagt
 
Almeria in september kost 499€..

Prijs blijft sterk en hopelijk blijven ze dezelfde sterke prijzen en circuits aanbieden.
 
eind september inderdaad eenmalig 500€

timing is enkel een beetje ongelukkig

voor de vrij rijders zijn er nog events in de buurt met kans op treffelijk weer en voor de wedstrijdrijders zijn er nog races en voor deze mensen is een voorjaarstraining belangrijker dan een leuk event in september.
 
Hey dat klinkt wel interessant. Ik heb je een mail gestuurd. Hoe zit het met verzekering? Ben in Frankrijk wel eens onaangenaam verrast doordat ik 30 euro voor een dagverzekering moest betalen. Over 4 dagen is dat toch 120 euro.

Helaas dekt de (in mijn geval) OWCup verzekering niet in het buitenland.
 
Dit kan je op voorhand regelen in ned/bel zelfs bepaalde verzekeringen welke je nu misschien al hebt dekken dit ook in verzend dit tevens mee in de nieuwsbrief zodat alle info hierover gekend is

mvg erwin
 
ik zat gister effe te kijken voor een vleigticket maar ik kwam gewoon op 300 euro uit ... vond ik flink

ik kwam op rond de 100,- voor een retourtje eindhoven-malaga met ryanair.
parkeren in veldhoven in de woonwijk en dan met de bus a 2,- naar het vliegveld :)
vanaf malaga is het dan een uurtje of 2 met de coche. huurauto heb ik nog niet bekeken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan