Gestolen Leeuwarden: Yamaha XT 600 MT-02-GS

P4p3R

MF'er
10 jun 2008
114
1
Gisteravond kwam ik uit mijn werk thuis en zag ik tot grote schrik mijn motor niet meer staan! 's Ochtends ben ik nogal haastig vertrokken en was mij niet opgevallen dat hij er niet stond, maar waarschijnlijk was hij toen ook al weg.

Heb natuurlijk meteen aangifte gedaan, maar ben bang dat hij ondertussen al uit elkaar geschroefd in het buitenland is en ik hem niet meer zal zien. Maar goed, een berichtje de wereld in helpen kan natuurlijk nooit kwaad! Had hem (helaas) niet tegen diefstal verzekerd omdat het toch al een wat ouder ding is en niet zo veel meer waard is.

Het betreft een wit-roze Yamaha XT 600 3TB uit 1994 (denk 1993 bouwjaar).

Kenteken: MT-02-GS
Frame nr.: 3TB142506

Valt op door stickers van kattenpootjes op de zijkappen en een (verweerde) vlam op het voorspatbord.

Nog even een korte vraag:
Politie kwam langs en ik heb aangifte gedaan. Nu zouden ze dat op het bureau overnemen en mij de definitieve toesturen (via mail begreep ik), maar heb nog niks ontvangen. Hoe lang duurt dat meestal?

En moet ik nu ook de verzekering bellen, of kan dat pas als de aangifte definitief is?
 
Welke buurt? En heb een foto?

Ik woon ook in Leeuwarden dus houdt mijn ogen open.

Direct je verzekering bellen!
 
Laatst bewerkt:
GVD! Nu ook hier al.. -O-

Kom ook uit Leeuwarden, zal voor je uitkijken, maar een foto zal wel handig zijn!
 
'Gestolen: Yamaha XT 600, Leeuwarden' > 'Gestolen Leeuwarden: Yamaha XT 600 MT-02-GS'

Geplaatst in het overzicht. Een roze zie je niet veel meer, ik zal er her en der even aandacht voor vragen.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de reacties, zal zo even de verzekering bellen!

Ik woon in een flatje in de schepenbuurt. In 2 jaar tijd is er tot nu toe één keer een fiets gestolen, verder eigenlijk een vrij rustige buurt.

Hier nog een foto:
1239236_10200688204910689_2031189577_o.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan