MF "Kop van Noord-Holland" Deel 62! Pussy Edition

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog mensen naar de MegaMeet morgen? Ik vind het ongelooflijk, maar het lijkt wel altijd slecht weer te zijn met de MegaMeet :+
 
Nog mensen naar de MegaMeet morgen? Ik vind het ongelooflijk, maar het lijkt wel altijd slecht weer te zijn met de MegaMeet :+
De tijd dat ik nog naar de mfmfmffmm ging ligt inmiddels wel achter me. :+ Wel lache hoor, maar heb er niet zoveel meer mee.
 
Laatst bewerkt:
Zit nu nog in Den Helder, dan is rond 11 uur in Veenendaal zijn wel vroeg. Ga misschien in de middag even in Amersfoort kijken, daar wordt ook veel meer gestunt volgens mij.
 
Nog mensen naar de MegaMeet morgen? Ik vind het ongelooflijk, maar het lijkt wel altijd slecht weer te zijn met de MegaMeet :+
Morgen eten in A'dam en dan naar de Arena voor The Wall van Roger Waters (Pink Floyd)

En inderdaad, met die muziek keuze bevestig ik dat ik oud wordt :+
 
Ach Norrie, ik ben 23 maar kan Roger waters ook zeker waarderen hoor ;)

@mfmm: nog nooit geweest, maar morgen ga ik onze oosterburen verblijden met een bezoekje ;)
 
Zit nu nog in Den Helder, dan is rond 11 uur in Veenendaal zijn wel vroeg. Ga misschien in de middag even in Amersfoort kijken, daar wordt ook veel meer gestunt volgens mij.
Jaren terug wel. Volgens mij staat er nu elke keer een peloton ME'ers en een volledig uitgerukt korps.
 
Nog mensen naar de MegaMeet morgen? Ik vind het ongelooflijk, maar het lijkt wel altijd slecht weer te zijn met de MegaMeet :+
Nee dankje. Alleen Sjonnies, Paupers, de lui van Brag and Boost en consorten komen daar heen.
 
Ook weer present.

Het MFMM... Ik heb überhaupt niks met meetings, meestal kan ik niet. Morgen dus ook niet...

mvg Rick
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan