MF "Kop van Noord-Holland" Deel 62! Pussy Edition

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik met de vrachtauto om 8 uur op Sloterdijk moet zijn vanuit Alkmaar, ga ik om 6.30 rijden. Dan ben ik als alles meezit met 3 kwartier op Sloterdijk, als het tegenzit sta je bij afslag Uitgeest al stil...

mvg Rick
:Y

Vandaag viel het bijvoorbeeld weer mee... maar dinsdag en donderdag zijn de drukste dagen
 
Klopt, gister stond ik in de rij voor de Velsertunnel. Beverwijk stond helemaal vast, dus dan ga ik via de A22 en dan langs Spaarnwoude.

Vandaag was er inderdaad niks aan de hand, kon zo doorrijden naar de A5.

mvg Rick
 
Klopt, gister stond ik in de rij voor de Velsertunnel. Beverwijk stond helemaal vast, dus dan ga ik via de A22 en dan langs Spaarnwoude.

Vandaag was er inderdaad niks aan de hand, kon zo doorrijden naar de A5.

mvg Rick
Wijkertunnel was gister enige tijd afgesloten door voor mij onbekende reden...
Ik kan sowieso kiezen... Velser of wijkertunnel :+

Maar meestal is het gokken _O-
 
Laatst bewerkt:
Alweer 12 jaar geleden:

300px-11_september_2001_1.jpg


Was toen zelf 12 jaar oud en zat net op de middelbare school!
 
Zo, weer terug van een paar dagen Noorwegen. Even chillen, en dan gaat het morgen gebeuren :P Dan worden mijn ogen gelaserd. Ben benieuwd of ik daarna een hond en een stok moet kopen, of dat het meteen goed gaat. :+

Heb er wel zin in. :)
 
Alweer 12 jaar geleden:

[afbeelding]

Was toen zelf 12 jaar oud en zat net op de middelbare school!


ik zat op kantoor, begint in ene mn collega heel hard te lachen....
"nou laat alles maar vallen en pak je jas "
"we gaan een biertje pakken op het strand"

ik: "huh? watdan??"

"WO3 is net begonnen, geniet er nog maar ff van voor het niet meer kan"

ik was al een hele tijd van de HAVO af ....
 
ik zat op kantoor, begint in ene mn collega heel hard te lachen....
"nou laat alles maar vallen en pak je jas "
"we gaan een biertje pakken op het strand"

ik: "huh? watdan??"

"WO3 is net begonnen, geniet er nog maar ff van voor het niet meer kan"

ik was al een hele tijd van de HAVO af ....
en hoe smaakte het laatste biertje :}
 
Zo, weer terug van een paar dagen Noorwegen. Even chillen, en dan gaat het morgen gebeuren :P Dan worden mijn ogen gelaserd. Ben benieuwd of ik daarna een hond en een stok moet kopen, of dat het meteen goed gaat. :+

Heb er wel zin in. :)

Heb je zin in een schroeiende laser in je gezicht of in het eindresultaat? Succes.
 
Trouwens er is dit weekend toch GP? Ik kan hem niet vinden in de gids voor BBC2
1 sep 2013 gb Groot-Brittannië Silverstone Foto's (119)
15 sep 2013 sm San Marino Misano
29 sep 2013 xa Aragon Ciudad del Motor de Aragon
13 okt 2013 my Maleisië Sepang
20 okt 2013 au Australië Phillip Island
27 okt 2013 jp Japan Motegi
10 nov 2013 xv Valencia Valencia

zo te zien wel.


sport 1
vr 13:00-16:00 trainingen
za 12:30-17:55 kwalificaties en rookie race 1 op extra 1

zondag 10:45-15:15 motogp op extra 1
16:00-17:00 hoogtepunten op select
 
Laatst bewerkt:
als deze race echt niet wordt uitgezonden heb ik wel een site. Kijk via die site namelijk altijd gp en regelmatig ook honkbal :P
 
Enigste GP die ik kijk is de TT Assen, want daar ga ik heen, maar voor de rest heb ik er eigenlijk nooit geen tijd voor...

Dit weekend ook weer genoeg te doen. Staan nog 2 autos te wachten op onderhoud en ik denk dat ik de TRX maar weer in het hok duw, kan de XJ weer aan de gang. Die hoef ik namelijk niet te wassen en het is ook niet erg als ik daarmee op mijn muil ga...

mvg Rick
 
nou ik reed net om 10.00 over de A7, lichtkrant bij purmerend noord gaf aan: geen vertraging. ik blij, 1e keer in 2 weken geloof ik. vlak daarna iedereen i de ankers, matrix op 50km/u. Dus dan weet je eht al: vers ongeluk.

en idd, stonden iets van 3 auto's stil op de linkerbaan, en er lag een RSV mille 2004 op de rechterbaan, aardig stuk. kerel lag iets verderop in de linker berm, er stonden al een aantal mensen bij en iemand was al terug aan eht lopen om het verkeer te waarschuwen. ik zag in mijn haast om brokstukken mille te ontwijken niet of 1 vand e auto's ook schade had ofzo, maar de kont van de motor was nog heel. dus misschien is ie achterop iemand gereden?

ziet er iig nooit prettig uit, zo'n kapotte motor op de weg.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan