MF "Kop van Noord-Holland" Deel 62! Pussy Edition

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tsja, garantie is idd ook nog een nadeel; lange levertijden.

Toch maakt de garantie (wat niet alleen bij Aprilia zo is, maar geldt voor Italianen in het algemeen), en het enkele blok dat in de soep is gelopen het voor mij nog geen drama motor. Ik zou hem er niet voor laten staan iig. :P

Enige eis die ik wel heb is dat ik gewoon 180-200km op een tank wil kunnen rijden. :P
Ik doe nu minimaal 370 op een tank en vind dat echt relaxed :Y
Met de R1100s moest ik ook rond de 220 tanken :(
 
Laatst bewerkt:
Vraag me alleen af waarom er 2 van die grote rode doppen op de achter kant zitten.
De brommer had een wat mooier achterlicht.

Beetje weinig pk heeft hij ook (het oude model dan) mijn 600 heeft nog meer.
 
Vraag me alleen af waarom er 2 van die grote rode doppen op de achter kant zitten.
De brommer had een wat mooier achterlicht.

Beetje weinig pk heeft hij ook (het oude model dan) mijn 600 heeft nog meer.
Kijk een naar koppel en de vermogensafgifte lijnen en kom dan maar terug met je 600tje ;)

Pk's zijn voor in de kroeg
 
Laatst bewerkt:
Gisteren bericht ontvangen van de officier van justitie, we zijn ons rijbewijs in principe twee maanden kwijt. We zullen ons voor de rechter moesten verantwoorden en hij zal besluiten hoe lang we het rijbewijs moeten inleveren en hoe hoog de boetes worden. Als de zitting binnen twee maanden is kan het ook zijn dat hij het rijbewijs eerder terug geeft, maar we kunnen hem ook langer dan twee maanden kwijt zijn.
Ik kan nu ook een klaagschrift sturen en het rijbewijs eerder terug vragen, dus dat gaan we sowieso maar proberen.
 
m40i.jpg
 
Lekker vroeg koppel. Verder is het niet spectaculair. Ik zou ook wel eens graag op een serieus dikke twin willen rijden. Een 1098/1198 of zo. Die steken hier nog ver boven uit. En de RSV4 dan, alleen vraag ik me af of je dat qua karakter een beetje kan vergelijken met een twin. Wil bijvoorbeeld wel graag de motorrem houden. Dat vind ik altijd wel handig :P. Dat bespaart met normaal rijgedrag je remblokjes :P
 
Gisteren bericht ontvangen van de officier van justitie, we zijn ons rijbewijs in principe twee maanden kwijt. We zullen ons voor de rechter moesten verantwoorden en hij zal besluiten hoe lang we het rijbewijs moeten inleveren en hoe hoog de boetes worden. Als de zitting binnen twee maanden is kan het ook zijn dat hij het rijbewijs eerder terug geeft, maar we kunnen hem ook langer dan twee maanden kwijt zijn.
Ik kan nu ook een klaagschrift sturen en het rijbewijs eerder terug vragen, dus dat gaan we sowieso maar proberen.


Een zitting binnen twee maanden? Ik wil je niet ontmoedigen maar dat gaat niet lukken denk ik, met deze traag werkende Justitie. En een paar rijbewijzen.....dat is echt niet belangrijk voor de rechter hoor.

Man van een collega van mij moet donderdag voorkomen in Haarlem voor exact hetzelfde delict (op dezelfde plek) Heeft dan ruim 2 maanden moeten fietsen :')
 
Een zitting binnen twee maanden? Ik wil je niet ontmoedigen maar dat gaat niet lukken denk ik, met deze traag werkende Justitie. En een paar rijbewijzen.....dat is echt niet belangrijk voor de rechter hoor.

Man van een collega van mij moet donderdag voorkomen in Haarlem voor exact hetzelfde delict (op dezelfde plek) Heeft dan ruim 2 maanden moeten fietsen :')

Oh, van mij hoeft het ook echt niet binnen die twee maanden. Hoe langer het duurt, hoe meer tijd ik heb om het geld voor de boete bij elkaar te sparen. Waarom moet hij in Haarlem voorkomen? Deze regio valt toch onder Alkmaar?
 
Oh, van mij hoeft het ook echt niet binnen die twee maanden. Hoe langer het duurt, hoe meer tijd ik heb om het geld voor de boete bij elkaar te sparen. Waarom moet hij in Haarlem voorkomen? Deze regio valt toch onder Alkmaar?


Alkmaar heeft geen rechtbank meer voor deze zaken?
 
Lekker vroeg koppel. Verder is het niet spectaculair. Ik zou ook wel eens graag op een serieus dikke twin willen rijden. Een 1098/1198 of zo. Die steken hier nog ver boven uit. En de RSV4 dan, alleen vraag ik me af of je dat qua karakter een beetje kan vergelijken met een twin. Wil bijvoorbeeld wel graag de motorrem houden. Dat vind ik altijd wel handig :P. Dat bespaart met normaal rijgedrag je remblokjes :P

als het karakter vergelijkbaar is met de VFR750 (denk het wel, want ongeveer zelfde kruktap bezetting en ontstekingsvolgorde) dan heb je nog wel lekker wat motorrem :Y ik gebruik dat heel vaak op de VFR.

wel minder als een twin, me Hawk bv heeft echt bakken motorrem, maar dat komt ook omdat het een 5-bak is, dus de verzetten tussen de versnellingen groter.

eerste keer dat ik er op reed zat ik met me ballen op de tank _O-
 
Vraag me alleen af waarom er 2 van die grote rode doppen op de achter kant zitten.
De brommer had een wat mooier achterlicht.

Beetje weinig pk heeft hij ook (het oude model dan) mijn 600 heeft nog meer.

maar jouw 600-tje is een karakterloze saaie bak, en een dikke twin niet *O*
 
Vraag me alleen af waarom er 2 van die grote rode doppen op de achter kant zitten.
De brommer had een wat mooier achterlicht.

Beetje weinig pk heeft hij ook (het oude model dan) mijn 600 heeft nog meer.

Zelfs op 25kw :o
 
TRX heeft ook maar 80 pk, maar wint het tot de 180 van een R6. Daarna is het afgelopen, zo hoog is de topsnelheid niet en ik kan veel minder toeren draaien.

Uitgeprobeerd op de ring Alkmaar dat de Leeghwaterbrug openstond en vervolgens weer dichtging. Stond met 2 collegas, 1 op een R6 1 op een GSX600R en ik op de TRX850. Mooie bocht is dat met 180...

mvg Rick

mvg Rick
 
Kon het niet laten om dat schroefje eruit te draaien.
Maar hij gaat binnenkort toch de winterstalling in en tegen de tijd dat ik weer ga rijden mag het op volvermogen.
 
Alkmaar heeft geen rechtbank meer voor deze zaken?
Idd; de eerste keer (2, 2.5 jaar gelee ofzo) moest ik naar Alkmaar. De laatste keer (6/8 maanden terug) mocht ik naar Haarlem toe.

Gezellig, ze waren me vergeten (wtf?), dus heb daar een half uur langer gezeten dan nodig :9
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan