Het Grote Boze Suzuki GS(X) Topic deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.

helaholatuthola

MF veteraan
Donateur
20 dec 2009
9.006
10.798
Sommelsdijk
full

Welkom in het Grote Boze Suzuki GS(X) Topic!​
Deel 8


Na wederom in relatief korte tijd een heel topic vol geluld te hebben over ouwe KLASSIEKE Suzuki's van het type GS of GSX is het weer tijd voor een frisse start. Hierbij deel 8 van het Grote Boze Suzuki GS(X) topic. (applaus)

Wat ging hieraan vooraf?


full




Nuttige informatie voor de GS rijder/ knutselaar:​

full


De projecten​




full




full

Diverse leuke winkeltjes





En dan natuurlijk, wat rijden (of knutselen) wij?


HAPO

full

full


Dieter--

full


G. BRASLETTI

full

kantelaar

full


Vampiremax
full


Hippo

full


pilatus

full



AteZ
full

Hellracer


full


king-roy

VOOR:
full

NA: :?

En de nieuwe liefde:
full


helaholatuthola
full



NeoGeniX

full


DAF400

full




Moriwakid

full



eizenmeister



full


KwaSuz


full


Frankenstein


0a8c7d22550c652a735d3b69e1d05b8f

de uil

full

zeno
full



Zzrenz
full

Auspuffblende

full

vanOns
full

jozef58
full
HamAndEggs

83a9edcfd75f6bdc88b198ad17b576c6.jpg

full


big bull 1400


15754805og.jpg


tsjah

full


F2ride2001

DSCF3198_zpsf1b47d80.jpg

Bowler

1073688_603663149668662_1888057342_o.jpg



wynand2000


full



M3nace

947082_660479050645455_211318118_n.jpg


daddyphilipsen


full


Gee123

full


En dan het weer, gaan we rijden vandaag of gaan we prutsen...?​
images.aspx

images.aspx
images.aspx
images.aspx


Dé grote vraag van dit topic is natuurlijk; komt er een GS(X) meeting tijdens de looptijd van deel 8??



Wil je ook in de openingspost, of wil je er juist uit, stuur even een pm en het wordt geregeld ;)
 
Laatst bewerkt:
Sjeemig, zet je mijn topic nou gewoon bovenin?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nog steeds hoop dattie weer gaat leven *D

Trouwens bij Bolman een Bakker gespot met een GSX1100 blok erin. Zal kijken of ik de foto kan plaatsen.
 
TVP!

Toch wel leuk zo'n GS, iemand ruilen voor een GPZ 1000RX?
Pas nog zonder problemen dagje op en neer naar Parijs..

Ging alleen niet zo snel want we werden opgehouden door een GS.. _O-
 
Grapjas! Achter zo'n enorme comfortabele kuip als op die kwaak van jou zit kan ik ook 180 km/h rijden!
Maareh, staat nog een knappe 1100 op MP. Doe die kwaak de deur uit en koop die GSX :Y
 
Ik meld me ook maar even aan met een volgpostje.

Eigenlijk ben ik geeneens GS1000 eigenaar... maar er staat wel sinds een weekje of twee een '78 GS1000 exemplaar bij me in de garage. 8-) Naast mijn eigen 4 suzuki oldskoolers dan. *O*

Eigendom van mijn racemaatje, maar aangezien hij geen plek en tijd heeft, moet ik het hele ding maar opknappen en hier en daar een beetje aanpassen voor 'm. En af en toe testritjes uiteraard... goh, vervelend. :+

Bij deze: net daarom ook op zoek naar volgende onderdeeltjes:
- origineel lens'je' van het achterlicht
- origineel ontstekingsdeksel, ongeschonden
- eventueel ook setje degelijke achterveren, en een 4-1 of yoshimura demper mag ook altijd aangeboden worden. O-) :P
- en er zullen vast nog wel dingetjes volgen, ik ben nog geeneens begonnen aan dat ding. :')
 
Voor het achterlichtlensje effe op de laatste paar pagina's van topic nummer 7 kijken, ik heb een link geplaatst van een knakker uit Polen die ze nieuw, goedkoop en retesnel levert.
Ontstekingsdekseltje de bekende sloperijen afzoeken, degelijke achterveren zoeken naar NOS koni's. Die horen er gewoon op!
Die Yoshimura....... succes!!

Enne, nooit meer inleveren dat ding!
 
Ik meld me ook maar even aan met een volgpostje.

Eigenlijk ben ik geeneens GS1000 eigenaar... maar er staat wel sinds een weekje of twee een '78 GS1000 exemplaar bij me in de garage. 8-) Naast mijn eigen 4 suzuki oldskoolers dan. *O*

Eigendom van mijn racemaatje, maar aangezien hij geen plek en tijd heeft, moet ik het hele ding maar opknappen en hier en daar een beetje aanpassen voor 'm. En af en toe testritjes uiteraard... goh, vervelend. :+

Bij deze: net daarom ook op zoek naar volgende onderdeeltjes:
- origineel lens'je' van het achterlicht
- origineel ontstekingsdeksel, ongeschonden
- eventueel ook setje degelijke achterveren, en een 4-1 of yoshimura demper mag ook altijd aangeboden worden. O-) :P
- en er zullen vast nog wel dingetjes volgen, ik ben nog geeneens begonnen aan dat ding. :')


camera stuk of zo.... :?


:+
 
aha weer een nieuw hoofdstuk , :} eens kijken of ik met mijn duuzend ook een nieuw hoofdstuk kan beginnen. :+
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan