DUCATI CAVALIERE NERO

Ik ook,zeker naar het totaalplaatje😇
Word zeker een uniek ding,mooi toch wat een paar werkvolkluitjes met elkaar kunnen maken *O*
 
Nou de laatste loodjes zijn echt aangebroken. Alle elektra is aangesloten. Heb een nieuwe injector besteld daar er eentje kapot was gegaan. Die is onderweg.
Nu is er wel een issue. Bij beide sleutels gaat ie niet van de immobilizer af, dus hij start niet. Alles nagelopen, alles klopt. Nu heb ik gelezen dat de antenna ring, die om het contact zit kapot kan zijn. Dit zoeken we nu uit. Ik heb helaas niet de rode sleutel en code card. Wordt vervolgd. Ik ga de topictitel nog aanpassen naar
" Ducati Cavaliere Nero" als in Black Knight. Ik wil graag een goeie foto maken als ie echt af is.
 
Rode sleutel kan omzeild worden.
Heb dat zelf bij Biggelaar toentertijd geregeld maar in Drenthe of Groningen zit er ook eentje die het doet.
Ben je van de immobiliser af ;)
 
Er zit ook een bedrijf in helmond, alleen de prijzen lopen uiteen van 179( opnieuw coderen zwarte sleutel) tot 299 euro voor het totaal verwijderen van de immobilizer. Is wel geld!!
 
Is niks als je motor straks klaar is ;)

Maar een hoop geld is het wel. Moet goedkoper kunnen. Zal even kijken.
 
Thanks Ruud-je!

Dat carmo had ik idd al gezien. Ik geloof de ervaringen zeker, alleen vind ik het nogal aan de prijs. Ik heb het wel in mijn achtergrond, thanks!
 
Nou! hier is die dan! heeft een tijdje moeten duren en nog niet alles is helemaal klaar(voorspatbordje) maar ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben over het resultaat. na wat issues met de elektra is nu de tijd gekomen dat ik ermee kan rijden. de komende weken zal ik wat meer foto's plaatsen. zal em eerst een keer poetsen en met beter weer uitlaten. Ik wil Jerryt en FZ Rene bedanken voor hun hulp bij deze build en vele anderen voor de input en enthousiasme!! wil een moderator de topictitel aanpassen naar
"DUCATI CAVALIERE NERO"

full
 
Dat hebben we met zijn allen toch maar weer geflikt💪
Super unieke fiets geworden👌
 
Laatst bewerkt:
Zo een Gerard-fiets waarbij je ook werkelijk ziet dat ie af is alleen daar al hulde voor want dat zie je niet zoveel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan