Westlandse motorrijders deel 6

van het weekend blijkt het goed weer te worden........

En zo zie je maar, op zaterdag mooi weer, weer een wedstrijd :')
 
ik weet niet zeker of ik kan t weekend, maar is er uberhaupt interesse in een ritje zaterdag of zondag?
 
Zo de Vmax heb ik ook maar tekoop gezet en als ik de magna dan volgend seizoen verkoop wordt het een van deze twee: ff dromen :)

Carbon-Fiber-Front-Fender-for-YAMAHA-VMAX-1700-07-12.jpg


2011-aprilia-tuono-v4-r-2.jpg
 
Bakbeest? Das juist eerder de juiste term voor de Vmax. Wel een supersonisch apparaat wat ook nog eens comfortabel zou moeten zijn. Eigenlijk binnenkort naar Molenaar daar staan ze beide te koop als occasion. Twee totaal verschillende fietsen maar voldoen beide aan mijn 2eisen. V4 techniek is gewoon fantastisch en ik wil comfortabel rechtop zitten. Beide hebben ze een extreem potent blok, de een zet het op de weg via geniale electronica met vele opties en de ander met vette tractie en grip dankzij het nodige gewicht. (Vmax heeft geen esp of wat dan ook)

Zoals altijd elk voordeel heeft zn nadeel, Beide hebben ze wel een groot nadeel namelijk een extreem verbruik en kleine tankinhoud
 
Laatst bewerkt:
Tuono's zijn zeker niet voor "beginners" (hoewel je overal mee kan vallen). Daarom vind ik het heel verstandig dat je toch voor de praktische en een heel stuk lievere fazer hebt gekozen. Genoeg tijd om extreme motoren te rijden, maar ik zou iedereen aanraden eerst rustig aan te leren rijden :)
 
Tuono's zijn zeker niet voor "beginners" (hoewel je overal mee kan vallen). Daarom vind ik het heel verstandig dat je toch voor de praktische en een heel stuk lievere fazer hebt gekozen. Genoeg tijd om extreme motoren te rijden, maar ik zou iedereen aanraden eerst rustig aan te leren rijden :)

Ik heb opzich geen moeite om mezelf te beheersen op de motor ;) . Maar ik begrijp je punt! Daarnaast is het een Italiaanse motor... Opzich niets mis mee, zijn vaak hele mooie dingen! Maar voor mijn gevoel hangt daar toch een ander prijskaartje aan qua aanschaf en onderhoud dan bij een Jap. Kan later altijd de stap alsnog nemen wanneer ik daar financieel de ruimte voor heb ;) .
 
Het is niet alleen jezelf beheersen he, het is ook makkelijker een fazer te beheersen dan een motor. De motor beheersen is niet altijd hetzelfde als jezelf beheersen, al is met zelfbeheersing al een hoop gewonnen natuurlijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan