Westlandse motorrijders deel 6

Nieuwe motor in de pocket.. schuur.

Yammie fazer 2007... binnenkort maar fotos maken :)

Totaal wat anders... maar rijd en stuurt heerlijk
 
Oke, en waarom de overstap? Was er nou wat gebeurd of was het gewoon omdat je toe was aan wat nieuws. Als je de vraag bewust niet beantwoord om wat voor reden prima natuurlijk, maar daar ben ik dan toch wel nieuwsgierig naar
 
Frame was ietsjes krom, had natuurlijk een aardige valpartij gehad.

Was al een tijdje aan t kijken voor iets anders, paar proefritten gemaakt.

Me gixxer gaf sinds een week een foutcode.. dus de problemen begonnen groter te worden.

En kon een goeie deal maken. Tot nu toe erg tevreden met de fazer.. en me vermoeden is dat t zo blijft.

Wilde eerst meer koppel, maar deze fiets rijd super dus dat maakt me nu niet veel uit.
In de toekomst van plan om met de motor op vakantie te gaan, dus nog ewn extra plusje voor de fazer
 
nou het id n mooi ding. en lijkt me ook zeker lekker rijden om mee op vakantie te gaan! Noorwegen is dan wel te doen op zo'n fiets.
 
Nieuwe motor in de pocket.. schuur.

Yammie fazer 2007... binnenkort maar fotos maken :)

Totaal wat anders... maar rijd en stuurt heerlijk

Goeie keuze.. nog enkele weken erop rijden en je wilt nooit meer een supersport. ;)
Het rijd en stuurt ook gewoon heel goed een fazer, bovenal zit je nog goed ook. In bijna elk toerental is hij zelfs net zo snel als je gixer 600, die alleen voorbij de 11000 meer versnelling neerzet als een Fazer met sterker lage en middengebied plus kortere gearing.
 
Bedankt voor alle reacties, ben er blij mee :)

Gisteren uiteraard geen tijd gehad om foto's te maken nadat ik de motor had gehaald, er moet immers mee gereden worden :)

7ltw.jpg

cbp9.jpg

4ygx.jpg

soyg.jpg
 
beun voor de GS of netjes nieuw stukje voor de Duc? Gewoon laswerk weet ik alleen iemand ver weg, maar voor losse uitlaatdelen weet ik wel iemand ja.
 
Het is niet alleen jezelf beheersen he, het is ook makkelijker een fazer te beheersen dan een motor. De motor beheersen is niet altijd hetzelfde als jezelf beheersen, al is met zelfbeheersing al een hoop gewonnen natuurlijk.

Snap wat je bedoeld ;) . Heb zelf geen ervaring met zo'n fiets, dus redeneer uit de ervaringen die ik heb met mijn motorverleden ;) .

@vonfoxie: Mooie fiets man! Komt me ergens wel bekend van voor... :+ .
 
Bedankt!

Uitlaat geeft wel een heel beschaafd geluidje moet ik zeggen... Zeker vergeleken bij me Akra
 
Terug
Bovenaan Onderaan