Westlandse motorrijders deel 6

Allereerst, superkut!!!

Als tweede: Hij bedoelt natuurlijk waar is je deur ergens, regio, zodat men enigszins weet waar de kans hem te spotten groter is. Hoef je adres echt niet te weten, maar een iets preciezere locatie van diefstal helpt wel.
 
Ah, Honselersdijk. Maar hij moet wel in iets van een busje geladen zijn want allebei de wielen stonden verder vast. Dus de kans dat iemand de motor of t kenteken ziet is klein. Ik beschouw hem maar als verloren. Toch zonde na net 3 maanden..
 
Buren of bedrijven in de buurt met een camera systeem? zou even een rondje lopen in je wijk.

Daarnaast marktplaats in de gaten houden voor je motor danwel onderdelen..!
 
Zonde blijft het inderdaad, kan me ook voorstellen dat het lastig te accepteren is maar daar lijk je makkelijker mee om te gaan!

Nou, moet zeggen dat ik er toch echt wel mee zit, m'n eerste 'mooie' motor waar ik verdomd zuinig op was. Maar kan wel schreeuwen of schelden of weet ik t wat maar t feit is toch dat als hij eenmaal in zo'n bussie staat hij niet terug kom. Hoop stiekem dat hij er weer staat elke keer als ik langs rij/loop maar dat zit er niet in. ;(

Je krijgt toch wel iets van de verzekering?

Nee helaas, ben niet verzekerd voor diefstal.

Buren of bedrijven in de buurt met een camera systeem? zou even een rondje lopen in je wijk.

Daarnaast marktplaats in de gaten houden voor je motor danwel onderdelen..!

Nee niks, heb wel rond gevraagd en poster opgehangen maar tot dus ver helaas niks. Ze zullen denk niet zo dom zijn om de motor in zijn geheel op marktplaats te zetten en onderdelen kunnen wel elke afkomen. Maar ik hou het wel in de gaten, moet immers weer een nieuwe hebben. :/
 
Super kut. Zag inderdaad weer een paar flitsende motoren voorbij komen in dit topic, denk je je voor te bereiden op een leuk seizoen...

Als ik ooit, in de verre toekomst, een motor bezit die gewild is (Ben een keer de sleutels vergeten uit m'n BMW te halen, stond er nog. Die raak ik niet kwijt.) zou ik misschien een goed GPS systeem regelen. Kan de politie er nog wat mee aan.
 
In t statenkwartier had ik ook de sleutel er nog inzitten kwam er de volgende dag achter, maar de bb stond er gelukkig nog met de sleutel erin
 
Helaas geen nieuws, de motor beschouw ik als verloren. Ben opzoek naar een nieuwe en hoop deze of volgende week weer op 2 wielen te zitten.
 
Waarschijnlijk gewoon weer een cbr600. In de korte tijd is de motor me wel bevallen, zat er aan te denken om de 1000cc te halen maar die staan meestal wat verder weg tot nu toe.
 
Ik zou je als het om sportief rijden op straat gaat zeker een 600 en geen 1000 adviseren. Ik heb van heel snel tot heel traag gehad, maar een 600cc supersport is méér dan zat en op straat in 99 vd 100 gevallen meer vermogen dan je kan benutten. Minder vermogen zorgt dat je makkelijker aan je techniek kan werken. Stukje ongevraagd advies van mij.
 
Klopt! Zo denk ik er ook over dus ik ben van plan bij 600 te blijven, maar de gedachten schoot me wel te binnen. Gewoon voor de leuk :+
 
Je kan ook kijken voor een 636, heb je net iets meer dan een 600 :+ !

Maar ben benieuwd waar je mee thuis gaat komen, hopen je daar wel langer van kan genieten!
 
Terug
Bovenaan Onderaan