Westlandse motorrijders deel 6

Ik heb hier een spuitbus staan, weet uit me hoofd niet welk merk. Hiervoor met Forté red grease gewerkt, was een kliederboel altijd :X
 
Ik heb hier een spuitbus staan, weet uit me hoofd niet welk merk. Hiervoor met Forté red grease gewerkt, was een kliederboel altijd :X
hoezo kliederboel?

ding op paddock bok, tandenborstel in het vet, afstrijken langs de rand, hand op achterwiel en rond draaien maar
 
Je weet er wel een dagtaak van te maken. Misschien dat dat allemaal helpt maar mijn ervaring is dat je met spray alles toch een stuk schoner houdt rondom je ketting.

Zijn er hier nog mensen met verstand van elektronica? Mijn knipperlichten hebben een eigen wil gekregen :+
 
Veel verstand van electronica heb je niet nodig.

Verdachte 1: Handvat, corrosie / slijtage, schoonmaken die schakelaar dus. Als probeersel kun je m volspuiten met wd40 / contactspray, als dat invloed heeft weet je dat het daar zit en kun je misschien reparatie uitstellen.

Verdachte 2: Stekkerverbindingen van en naar je knippers en schakelaar. Stekkers kunnen met vocht gevuld raken en kortsluiten, oxideren, smelten, van allesch.

Verdachte 3: Relais, een relais kan falen, maar gebeurt volgens mij niet veel

Ik ga er even van uit dat alle 4 bolletjes wel gewoon heel zijn, en er geen led knippers opzitten.
 
Laatst bewerkt:
Het zijn wel ledjes, heb ze aangesloten en alles werkte een tijdlang gewoon goed. Momenteel knippert links wel, me verklikkerlampje dan niet. Rechts knippert niet maar dan knippert mijn verklikkerlampje weer als een malle.

Heb er al even snel naar gekeken onderweg maar kon het toen niet fixen, en gezien het voorgaande gezeik met de knippers op de cat is een back-up wel even fijn.
bedradingsschema heb ik wel, binnenkort maar eens kijken of ik weer fijn knipperend de winter doorkan :)
 
Laatst bewerkt:
Je weet er wel een dagtaak van te maken. Misschien dat dat allemaal helpt maar mijn ervaring is dat je met spray alles toch een stuk schoner houdt rondom je ketting.

Zijn er hier nog mensen met verstand van elektronica? Mijn knipperlichten hebben een eigen wil gekregen :+
waar vet zit, blijft viezigheid zitten

Spray blijft meestal minder lang zitten omdat het dunner vet is. Daardoor moet je het vaker doen.

Tandenborstel binnenkant van je ketting, buitenkant afvegen is nog geen 5 min werk. (met motor op paddock bok)

of koop een karden motor. Probleem opgelost O-)
 
of koop een cardan motor. Probleem opgelost O-)

:Y *O*

Zijn er hier nog mensen met verstand van elektronica? Mijn knipperlichten hebben een eigen wil gekregen :+

Sluit me bij Ben aan, heb al 2x m'n remlichtschakelaar op de honda schoon moeten maken omdat ie er ook geen zin meer in had.

Moet wel zeggen dat wat jij beschrijft een beetje ingewikkelder klinkt, sommige lampjes wel, anderen niet. Lijkt me dat er dan sommige connecties niet goed zijn. Heb je de knippers zelf geïnstalleerd? zou ik die connecties eerst nalopen :+
 
nu we het toch over electronica hebben

rem schakelaar vervangen, maar werkt nog steeds niet (voorrem)

Stekkers schoon maken? Want via achterrem doet ie het wel gewoon
 
Wat heb jij het toch slecht :+
Gaat je kleine ook al mee? Ik ben nu best wel een beetje jaloers, jij gaat zometeen daar lekker in de zon liggen terwijl hier de winter haar intrede doet :/

Heel zwaar ja!! Het leven is net zo leuk als je het zelf maakt :+

De kleine meid moet ook mee!! Ga nog proberen of ze daar een stuk op de motor mee mag van mijn vriendin. Draagzak om en gaan :]
 
Pot rood vet van motoport volgens mijn ook Forte zoals hierboven al genoemd. Blijft langer zitten inderdaad :) en zo erop gesmeerd met een tandenborstel
 
Laatst bewerkt:
Dank je wel. Althans, ik denk dat je het over mij hebt?
Ik ben Ed. Kom uit Leidschendam. Dus niet Westland :P Maar ik ga wel naar de kapper in het Westland *D En rij er vaak doorheen op de motor :] .
Ik lees graag mee en post af en toe iets.

Toch kan ik de waxspray echt aanbevelen. Vuil komt er echt niet bij. En ze kosten niet veel. Ik kreeg een doos (6 stuks) om ze uit te proberen *O*
 
Dank je wel. Althans, ik denk dat je het over mij hebt?
Ik ben Ed. Kom uit Leidschendam. Dus niet Westland :P Maar ik ga wel naar de kapper in het Westland *D En rij er vaak doorheen op de motor :] .
Ik lees graag mee en post af en toe iets.

Toch kan ik de waxspray echt aanbevelen. Vuil komt er echt niet bij. En ze kosten niet veel. Ik kreeg een doos (6 stuks) om ze uit te proberen *O*
Wees welkom en voel je thuis! hoe meer zielen hoe meer vreugde :)
 
Heel zwaar ja!! Het leven is net zo leuk als je het zelf maakt :+

De kleine meid moet ook mee!! Ga nog proberen of ze daar een stuk op de motor mee mag van mijn vriendin. Draagzak om en gaan :]
Kan ook anders :+
full
 
:Y *O*Sluit me bij Ben aan, heb al 2x m'n remlichtschakelaar op de honda schoon moeten maken omdat ie er ook geen zin meer in had.

Moet wel zeggen dat wat jij beschrijft een beetje ingewikkelder klinkt, sommige lampjes wel, anderen niet. Lijkt me dat er dan sommige connecties niet goed zijn. Heb je de knippers zelf geïnstalleerd? zou ik die connecties eerst nalopen :+
Ik heb de knippers zelf geinstalleerd, het zal uiteindelijk wel weer mijn eigen schuld zijn :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan