Terug!: Kawa ZX10R Zwart omg. Delft

Leroyvb

MF veteraan
8 mei 2008
1.128
1
Rotterdam
Helaas gisteravond na de MFMM meegenomen voor de deur. Deze motor is van me zwager er stond in Delft. Het betreft een Zwarte ( met gouden flakes in de paint) zx10r uit 2005 met kenteken MX-GD-33.

full


Opties: pipo's 3 (rijden er nog niet heel veel rond)
Smoked acherlicht
Verkorte shark uitlaat
Hyperpro stuurdemper
CNC Alu gefreesde rem/koppelings hendel

Aangezien hij gisteravond in de stort regen is gestolen is kans dat hij nog in de buurt staat(wijk voorhof in delft) dus hou aub je ogen open en bel eventueel de politie

Groetjes Leroy
 
het is de laatste tijd echt wel raak he...ik zie continue alleen maar gestolen motoren :(
DAMN!! wat mensen allemaal niet doen om wat geld te verdienen... echt walgelijk
 
gvd blijft maar door gaan he met die kut lamstralen gaat gvd er eens een keer voor werken inplaats bij een ander te stelen ,ik hoop dat die terug gevonden wordt.
 
Damn zonde! Godsamme wat een mooi ding! Heb zelf exact dezelfde gehad. Succes met de afhandeling..
 
Je kunt tegenwoordig beter een oud barrel rijden denk ik. Minder kans dat die gejat wordt dan.
Zie elke dag bijna een gestolen motor op MF staan.
 
Kut man, ik hou omgeving delft in de gaten :)
 
Laatst bewerkt:
Motor is wss gevonden! Vrijdag avond heeft de politie naar aanleiding van een tip een garage box doorzocht! Hierin stond o.a. deze motor. Het is nog even wachten op sporen onderzoek en dan mag die mee naar huis!
Zooooo lucky

(Topic mag dicht)
 
Hoi Leroy,

Wat zal jij je weer je zwager zich weer goed voelen. Ik hoop voor je hem dat er verder geen schade aan de motor is toegebracht! Veel wens hem er weer veel plezier er weer mee :]


:z Ik heb even niet goed opgelet :z
 
Laatst bewerkt:
Super! En als er meerdere motoren stonden zullen er ook een hoop anderen weer gelukkig worden gemaakt!
 
de eigenaar van de garage box opgepakt? ongeacht of die het heeft gejat mag die maar lekker de Cel in...freaking bullshit dieven...kan echt zo kwaad worden op dit soort mensen die niet met hun tengels van andermans spullen af kunnen blijven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan