MJ-Works Zelfbouw topic

Geweldig Hoe je dat allemaal weer fabriceert met grote precisie!

Moet de uitgaande as tbv voortandwiel nu ook ondersteund worden met een extra lager?
 
Geweldig Hoe je dat allemaal weer fabriceert met grote precisie!

Moet de uitgaande as tbv voortandwiel nu ook ondersteund worden met een extra lager?

Ik was ook even aan het rekenen geslagen maar met dit vermogen, koppel en gewicht van de gehele motor werd het snel duidelijk dat dat totaal niet nodig is.

Goede vraag wel! ik heb het nieuwe deksel wel dik genoeg gemaakt mocht er ooit iemand 22x zoveel vermogen uit dit blok peuteren en zelf 200Kg wegen dan kan het lager daar nog in _O-

Prachtig, CNC??

Ja tuurlijk CNC man, zie jij zelf toch ook zeker? :+ beetje opletten wel hé! die vormen en freeslijnen -nog goed zichtbaar- kunnen niet met de hand op deze manier aanlsuiten.

Ik heb met veeeel plezier de artikels rond jouw kunstwerk zitten lezen btw. Heel andere kijk op zaken dan ik maar resultaat is minstens even super! (voor zover ik dat van mezelf mag zeggen nade supermono en moto2-kader bouw)

grtz
 
Laatst bewerkt:
Vor iedereen die zich afvraagt hoe hun R6 er uit kan zien met het MJ-Works Moto2 frame:

14480586_1079032062144375_6284220653494066420_o.jpg


14500611_1079032155477699_3117428817222551834_o.jpg


14435143_1079032288811019_5502386573443867432_o.jpg


14468221_1079032335477681_6313395095959004900_o.jpg


Vandaag Test en reportage maken op Circuit Zolder wat daarna in een groot blad zal komen (indien bevestiging zet ik het hier)

Ik heb nog 2 van de gefreesde achterkanten klaarliggen, voor de rest heb ik momenteel weinig tijd dus als er iemand een heeeel exclusieve R6 wilt dan moet die het me maar laten weten ;)

Groeten,

MJ
 
Laatst bewerkt:
Hoe is het gegaan vandaag?

Niet veel kunnen rijden want om 14u (wederom) een dode gevallen op circuit zolder.
Jammer maar helaas, pure overmacht en mij hoor je niet klagen want dat zou respectloos zijn uiteraard.

Wel mooie foto's genomen voor het artikel dat binnenkort in MOTOPLUS zal staan.

grtz

MJ
 
Vor iedereen die zich afvraagt hoe hun R6 er uit kan zien met het MJ-Works Moto2 frame:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Vandaag Test en reportage maken op Circuit Zolder wat daarna in een groot blad zal komen (indien bevestiging zet ik het hier)

Ik heb nog 2 van de gefreesde achterkanten klaarliggen, voor de rest heb ik momenteel weinig tijd dus als er iemand een heeeel exclusieve R6 wilt dan moet die het me maar laten weten ;)

Groeten,

MJ


mooi geworden, heb je iets meer info over de uitlaat demper (misschien heb ik het gemist)
 
Laatst bewerkt:
Hey Maarten,

Ga je die scannen of moet ik zelf even langs de winkel? ;)
 
Hey Maarten,

Ga je die scannen of moet ik zelf even langs de winkel? ;)
Scannen is illegaal.. abonnees kunnen wel een PDF genereren.
Misschien ken je iemand. (doorsturen is verboden) :+

Ik ben benieuwd vanavond als die in de bus ligt. :9
 
Ik moet hier in het arme België een winkel vinden waar ik hem kan halen!

Ben zelf ook erg benieuwd want is 3de keer in een groot motorblad en 3de keer dat ze niks weggeven of navragen tot het in de winkel ligt, dus voor mij ook een verrassing. Wie weet vonden ze het allemaal maar niks :P

PDF zou wel nice zijn...
Maar boekje zelf moet ik ook hebben natuurlijk, kan weer aan de muur dan ;)
 
Laatst bewerkt:
Had je even moeten vragen of ze hem wilden opsturen naar je. ;)

Ik wil best even een vrijblijvende teaser/preview geven, maar lezers moeten gewoon NU naar de winkel. :Y

full
 
Met 1.5 week wil ik hem wel naar je toe sturen trouwens.
Ik bewaar mijn motorbladen niet. ;) :t
 
@MJ even ter nieuwsgierigheid,

motoplus sta je nu dus, :D *O* *O* *O*

welke andere 2 bladen staan/ staat je project nog meer ?

ik kan mij herinnneren dat de motoren van wikced en bidle LT in de kickxstart en PB magazine hebben gestaan destijds. ( oud gediende van mf weten zeker wie ik bedoel)

mocht je nog meer in bladen willen staan kan ik je toch echt wel PB aanraden om daar eens een mailtje naar te sturen .

verder zeg ik :} :} :} :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan