Piaggio Beverly Sporttouring 350 met ABS Deel 2

De City Grip is in de zomer een prima band, ook met regen. Ik heb City Grip op mijn Aprilia Atlantic 500 Sprint gehad. Over langsrichels voelde ik de banden zoeken. Nu heb ik al voor de derde keer Heidenau winterbanden waar ik in de zomer mee doorrijd. Geweldige grip door het zachte compound. Wel ben ik na 10.000 km aan een nieuw achterband toe. Ik rijd per jaar ongeveer 19.000 km.
 
volgens mijn ervaring doet de citygrip het juist beter in de regen dan de gemiddelde band.

• De MICHELIN-band bij uitstek om uitschuivers op nat wegdek te voorkomen dankzij de MICHELIN PST-lamellentechnologie¹

je hebt nu ook een citygrip winter
Ik vind hem niet beter bij regen dan de sava banden die ik hiervoor had.
De citygrip winter is er geloof ik niet in mijn maat wiel, maar die zal denk wel veel beter zijn voor in de winter.
 
man van atlantic? jij rijd behoorlijk veel, hoeveel km heb je nu op jou atlantic?
Of had je hem toen weer ingeruild voor een jonger exemplaar?
 
ik het in 2009 een nieuwe Atlantic gekocht en ongeveer 95.000 km mee gereden en ging helaas onderuit. Kon voor een prikje een 2010 exemplaar kopen met slechts 2100 km op de teller. Die staat ondertussen op 39.155 km.
 
ik het in 2009 een nieuwe Atlantic gekocht en ongeveer 95.000 km mee gereden en ging helaas onderuit. Kon voor een prikje een 2010 exemplaar kopen met slechts 2100 km op de teller. Die staat ondertussen op 39.155 km.
Jammer dat je onderuit ging, had wel leuk geweest om te weten hoe het met 150.000 km op de teller zou gaan
 
Afgelopen week trouw doorgereden op de Bev. -10 stond er 's-ochtend op de teller. Merk dan wel dat het een stuk langer duurt voordat ie op temperatuur komt en brandstofverbruik is wat hoger. Voor de rest nog steeds top! :]
 
Was mij ook al opgevallen dat het verbruik iets hoger lag dan normaal :) reserve lampje sprong aan bij 200 km op 9 liter. Bij iets warmer weer is dat bij zo rond 250 km op 9 liter.
 
Ok, het lampje van de brandstof gaat bij mijn versie (2012) aan bij 200km en 8 liter. Het verbruik zit rond de 1:23/ 1:24
 
SH300 verbruikt bij mij bij korte stukjes laatste tijd 1:21, niet eens ruig gereden. :N
 
Laatst bewerkt:
Mn vrouw weet overgens nog steeds 1:25 neer te zetten op haar SH300, met hoog scherm. ;)
 
Laatst bewerkt:
Gek, ik heb afgelopen zomer zonder hoog scherm gereden, geen significant verschil gemeten. Ik heb met het verwisselen van banden (van Sport City naar Heidenau) wel een groot verschil gemeten.

M
 
Hoi Mish, was dat in positieve/negatieve zin, dat wisselen van die banden. Ik rij nog City-grips rond maar moet in het voorjaar ook gaan wisselen.
 
Hoi Mish, was dat in positieve/negatieve zin, dat wisselen van die banden. Ik rij nog City-grips rond maar moet in het voorjaar ook gaan wisselen.
Was in negatieve zin. Liep eerst 1:25, nu gemiddeld 1:23. Ik zou de banden daar niet voor willen missen. Inderdaad maakt het scherm niet zoveel kwijt.

Michel
 
Stukje compriband tussen scherm en voorkant, ben je van de reflectie af.
 
Laatst bewerkt:
0000244141414144967DA.JPG


Ik heb net een Beverly 350 wit gekocht bij met alles erop en eraan. Ik heb echter een vraag over het inrijden van een nieuwe motorscooter. Is dat tegenwoordig nog echt nodig?
 
Terug
Bovenaan Onderaan