Gestolen: Firestorm circuitmotor

Status
Niet open voor verdere reacties.

hoffer

MF veteraan
In memoriam
5 sep 2002
14.278
5
Hoogkarspel
Vorig week is onze Race firestorm gestolen.
Hij stond op het dak van de rijschool in Grootebroek als reclame object.
Hannspree kleurstelling,sp-2 kont.
Voorpijpen waren door een crash ingedeukt,dat hebben we uitgedeukt maar het is nog zichtbaar.
Normaal heeft een firestorm dubbele uitlaten,deze heeft alleen rechts een pijp.

1238215_787491961269663_1195739986_n.jpg
 
WTF!!!!!! Ik rij er elke dag langs op de motor, vond het al zo'n kek gezicht die motor op het dak.....

Hoe wie wanneer waarom.. hoe krijg je het in godsnaam voormekaar om hm eraf te halen???

Wat een stelletje
full


Succes Dennis, ik hoop voor je dat ze de #@$% snel vinden en dat de motor nog in een stuk is...
 
Vorig week is onze Race firestorm gestolen.
Hij stond op het dak van de rijschool in Grootebroek als reclame object.
Hannspree kleurstelling,sp-2 kont.
Voorpijpen waren door een crash ingedeukt,dat hebben we uitgedeukt maar het is nog zichtbaar.
Normaal heeft een firestorm dubbele uitlaten,deze heeft alleen rechts een pijp.

[afbeelding]


-O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O-


:(
 
Huh!? Hoe flikken ze dat nou weer om 'm daarop te halen.
Als je ergens verwacht dat ie veilig staat, dan is het wel op een plek waar je 'm niet zomaar even in een auto kan laden of weg kan rijden. Niet dus.
 
Zwaartekracht doet alles. Drie matrassen eronder zetten en het ding naar beneden pleuren. Hoe makkelijk wil je het hebben?
 
Laatst bewerkt:
Zwaartekracht doet alles. Drie matrassen eronder zetten en het ding naar beneden pleuren. Hoe makkelijk wil je het hebben?

Er staan rond het terrein metershoge hekken, eerst moet je daarover dan nog het dak op, hadden zeker tijd over....... :(
 
Het garagebedrijf ernaast had een auto naast de zijgevel staan en daar lag een matras van de atletiekvereniging van de overkant op.
Dus ze hebben hem vanaf het dak op de auto laten zakken en daarna mee genomen.
Ze moesten hem ook nog over de dakrand van een centimeter of 30/40 heen tillen voordat ze hem 3 meter konden laten zakken.
 
Laatst bewerkt:
Ja dit is echt balen! Ik zag jullie bericht op facebook en heb hem al gedeeld! Ik heb ook nog bij jullie rijschool gelest..

Als ik wat zie dan bel ik jullie wel..maar ik verw8 weinig tegen te komen eigenlijk...
Wel zonde idd, was echt een mooi gezicht die racer op het dak..
 
Het garagebedrijf ernaast had een auto naast de zijgevel staan en daar lag een matras van de atletiekvereniging van de overkant op.
Dus ze hebben hem vanaf het dak op de auto laten zakken en daarna mee genomen.
Ze moesten hem ook nog over de dakrand van een centimeter of 30/40 heen tillen voordat ze hem 3 meter konden laten zakken.

Dus ze hebben eerst bij atletiekvereniging aan de overkant gewinkeld, om vervolgens dat ding op een auto te vervoeren.. Je zou zeggen dat een willekeurige fiets op straat een bestelbus insleuren makkelijker is.
 
Ja dit is echt balen! Ik zag jullie bericht op facebook en heb hem al gedeeld! Ik heb ook nog bij jullie rijschool gelest..

Als ik wat zie dan bel ik jullie wel..maar ik verw8 weinig tegen te komen eigenlijk...
Wel zonde idd, was echt een mooi gezicht die racer op het dak..

Mooi dat je hem ook ff gedeeld hebt. :)


Hier in de buurt is een examenstunt als je een sateprikker tussen een deurbel doet. :+ ;)

Dus ze hebben eerst bij atletiekvereniging aan de overkant gewinkeld, om vervolgens dat ding op een auto te vervoeren.. Je zou zeggen dat een willekeurige fiets op straat een bestelbus insleuren makkelijker is.

Hij is niet vervoerd op die auto,die auto is als opstapje/afstapje gebruikt. B|
 
Is dit een stunt van de lokale carnavals vereniging of studenten...
Dit ga je toch niet stelen...

(ps volgende week eens kijken of Dennis toevallig plots nieuwe kuipen heeft _O- _O- )
 
Is dit een stunt van de lokale carnavals vereniging of studenten...
Dit ga je toch niet stelen...

(ps volgende week eens kijken of Dennis toevallig plots nieuwe kuipen heeft _O- _O- )

Carnaval doen we niet aan hier in de streek,wat we aan studenten hier hebben is van 13 tot 18 jaar.
Dus ik denk niet dat dat het is. ;)

Ik wilde wel al eens met de dcr of twincup meerijden O-) :X :+
 
Even oma aan de kant schoppen voor het goede nieuws.
De motor is weer terecht. *O*
Hij is samen met 7 andere motoren en frames en onderdelen terug gevonden.
Motor is gewoon nog compleet,alleen een ander kleurtje en er zit nu verlichting op.
Dus nu kunnen we aan een 24-uurs race mee doen :+

full
 
Goed nieuws.

Ze hebben geprobeerd een straatfiets er van te maken?

Hoe is het allemaal gelopen dat ze hem gevonden hebben?
 
Goed nieuws.

Ze hebben geprobeerd een straatfiets er van te maken?

Hoe is het allemaal gelopen dat ze hem gevonden hebben?

Er werd afgelopen week gebeld dat de motor waarschijnlijk teruggevonden was.
Zaterdagochtend kon er iemand langs komen op het bureau om te kijken of het hem was.
De gasten die hem hadden gejat zaten al in een zorg boerderij en waren door al het geblow en gesnuif niet veel slimmer erop geworden. :X
Dus om met zo`n fiets hier in de buurt rond te rijden kan het voorkomen dat je wordt gepakt. :+
 
Er werd afgelopen week gebeld dat de motor waarschijnlijk teruggevonden was.
Zaterdagochtend kon er iemand langs komen op het bureau om te kijken of het hem was.
De gasten die hem hadden gejat zaten al in een zorg boerderij en waren door al het geblow en gesnuif niet veel slimmer erop geworden. :X
Dus om met zo`n fiets hier in de buurt rond te rijden kan het voorkomen dat je wordt gepakt. :+


Een boerderij waar je kan blowen en er voor je gezorgd wordt. En je kunt er ook nog motorrijden.

Damn dat klinkt goed, zal wel storm lopen daar.

Gefeliciteerd BTW *O*
 
Gefeliciteerd dat je hem weer terug hebt. In het wit vind ik hem toch mooier.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan