MF 't Gooi Nummer 143 > Waar de BMW rust krijgt: Pan-tijd!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dag lieve mensjes, ben ik ook weer eens! :W

Het was weer genieten in Portugal. Helaas moest ik wel vroegtijdig afscheid nemen van de Husky. Bijzondere trillingen deden het spruitstuk scheuren waardoor die wel erg arm ging lopen. Gelukkig niks kapot gelopen, maar ding in de kar gezet en verder kunnen rijden op de WR450 van de organisatie.

Weer over het klapzand bovenop de rotskusten mogen raggen en vele klimmetjes opgevroten. De tweetakt maakte de klimmetjes wel erg makkelijk, maar de route werd er wel bijzonder speels van!! })
Wederom veel bier gedronken, de beest uitgehangen aan het zwembad/pub/club en vreselijk gelachen. Top week!!!

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

En nou afkicken in dit kouwe k*dtlandje! :X :P
Gaaaaaaf :}
 
Dag lieve mensjes, ben ik ook weer eens! :W

Het was weer genieten in Portugal. Helaas moest ik wel vroegtijdig afscheid nemen van de Husky. Bijzondere trillingen deden het spruitstuk scheuren waardoor die wel erg arm ging lopen. Gelukkig niks kapot gelopen, maar ding in de kar gezet en verder kunnen rijden op de WR450 van de organisatie.

Weer over het klapzand bovenop de rotskusten mogen raggen en vele klimmetjes opgevroten. De tweetakt maakte de klimmetjes wel erg makkelijk, maar de route werd er wel bijzonder speels van!! })
Wederom veel bier gedronken, de beest uitgehangen aan het zwembad/pub/club en vreselijk gelachen. Top week!!!

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

En nou afkicken in dit kouwe k*dtlandje! :X :P

:}

damn.. gaaf *O*
 
full
 
Mogguh! Al uren in de weer tbv een oefening straks op het evenemententerrein hier..... Suprise! })

B2,5: Wauw! :} En om maar eens een populair woord te gebruiken: Gaaf man! ;)
 
Morning :W

@Bart, mooie foto's, zag er op FB al wat voorbij komen ;)
Die eerste is trouwens een deja vu, volgens mij stonden ze vorig jaar ook zo opgesteld :P
Klopt! Goed geheugen! ;)

Zelfde hotel, dan zit links van dat grasveldje het zwembad en kijk je zo op de motoren. 8-)

Senks efferiewan!! *O*
 
Laatst bewerkt:
er na ben je moe, enorme voldoening, goed gevoel, tevreden naar huis en je houdt er een dikke zak geld aan over.




ik moet dus "nee" antwoorden -O-
 
Nope.

Wel gesport, druk met netwerken/solliciteren en ik ga zo maar eens alle ramen zemen hier in huis.
Van de week is de glazenwasser buiten geweest en ik heb zo'n idee dat het pas écht opknapt als ik het hier binnen ook doe :')

@Prepress, hoe was het ook alweer? "Geen ramen zemen in de zon, daar krijg je strepen van", toch? :P Nou, geen zon te bekennen 8-)
 
Nope.

Wel gesport, druk met netwerken/solliciteren en ik ga zo maar eens alle ramen zemen hier in huis.
Van de week is de glazenwasser buiten geweest en ik heb zo'n idee dat het pas écht opknapt als ik het hier binnen ook doe :')

@Prepress, hoe was het ook alweer? "Geen ramen zemen in de zon, daar krijg je strepen van", toch? :P Nou, geen zon te bekennen 8-)


Precies!! 8-)
 
Net effe in onze "achtertuin" aan de wandel geweest met een collega en zijn hondjes....

1238274_521689651247066_132977815_n.jpg


... schitterende dieren.... komt Nero ineens met een takje aanzetten...

1240500_521680297914668_2027344620_n.jpg


... ehhh... die kan ik niet zomaar ff weggooien hoor. _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan