MF 't Gooi Nummer 143 > Waar de BMW rust krijgt: Pan-tijd!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mogguh :Z


@Jeroen goed bezig *O*
@Teun gefeliciteerd *O*
@Fred ook gefeliciteerd *O*
:^ (errug lui vandaag ... shoot; toppie ... :') )

Politiek:

politics.jpg


Sporten & Games:

demotivational_poster_17.jpg


Mannen:

motivatorStraightMen2.jpg


Vrouwen:

Beer-And-Women-Best-Demotivational-Posters.jpg


Kinderen:

it-scares-me-that-i-want-kids-someday-children-mess-blender-demotivational-posters-130652706311.jpg


Motoren:

420201090627AM_1E921FBDAD3F4AFE864C1850E7CCDEDA.jpg
 
Laatst bewerkt:
Even een random greep uit mijn foto's (camera en fototoestel door elkaar.. julie boffen.. bijna al mijn foto's liggen thuis (HD thuis laten liggen ;)):

Aanrader voor een weekendtrip! Budapest!

[afbeelding]

Wat niet een aanrader was... deze camping.... tsk! Wel heb ik... -O- '(

[afbeelding]

Duur wasrekje:

[afbeelding]

Maar wees gerust, later tijdens mijn reis wist ik het wasrekje extended uit te vinden:

[afbeelding]

Deze brug was gaaf.... het was een platenbrug, als een vrachtwagen erover heen reed zag je de hele brug inzakken. (Bosnië)

[afbeelding]

Eh ja... dit blijft treurig.... wat kunnen wij mensen onze eigen leefomgeving zo verpesten zeg...

[afbeelding]

Kroatië... bizar mooi land... mooie zee...

[afbeelding]

Ik op de foto met één van mijn jeugdidolen. Asterix.

[afbeelding]

Dit was wel gaaf... kayakken en canyoning!

[afbeelding]
mooie foto's ziet eruit als mooie trip

:^ (errug lui vandaag ... shoot; toppie ... :') )

Politiek:

[afbeelding]

Sporten & Games:

[afbeelding]

Mannen:

[afbeelding]

Vrouwen:

[afbeelding]

Kinderen:

[afbeelding]

Motoren:

[afbeelding]
:') *D _O-
 
euh ff denken yep:

@Joost een Pan euh euh functioneel zullen we maar zeggen.. hoop dat je er zoveel werk mee krijgt dat je genoeg gaat verdienen voor een leuke brommert erbij *O*

@Fred.. knul van harte gefeliciteerd *O*

@Teun.. gefeliciteerd *O* oudere dame met dikke kont :o maar zonder mf sticker krijgt toch ook wel korting O-)

@Nocer... de reis gemaakt die in onze planning zat voor een groot gedeelte maar door het almaar aanhoudende slechte weer niet door is gegaan, mooie reis, mooie plaatjes man, zei zij ietswat jaloers :Y

@SD... wauwwwwwwwwww goed hoor *O*

@Steef kom je zo soep eten :P

@Wilco.. euh geen idee maar :W :j
 
Laatst bewerkt:
euh ff denken yep:

@Joost een Pan euh euh functioneel zullen we maar zeggen.. hoop dat je er zoveel werk mee krijgt dat je genoeg gaat verdienen voor een leuke brommert erbij *O*

@Fred.. knul van harte gefeliciteerd *O*

@Teun.. gefeliciteerd *O* oudere dame met dikke kont :o maar zonder fm sticker krijgt toch ook wel korting O-)

@Nocer... de reis gemaakt die in onze planning zat voor een groot gedeelte maar door het almaar aanhoudende slechte weer niet door is gegaan, mooie reis, mooie plaatjes man, zei zij ietswat jaloers :Y

@SD... wauwwwwwwwwww goed hoor *O*

@Steef kom je zo soep eten :P

@Wilco.. euh geen idee maar :W :j
fm sticker :+
 
@Nocer... de reis gemaakt die in onze planning zat voor een groot gedeelte maar door het almaar aanhoudende slechte weer niet door is gegaan, mooie reis, mooie plaatjes man, zei zij ietswat jaloers :Y

Dat is zonde. -O-
Volgend jaar de herkansing? Hier heb ik ook de Grossglockner moeten skippen. De snelweg gepakt naar Italië waar we het wel droog was.
 
Gefeliciteerd Fred!!!

Oh Clau, hij doet het nog goed hoor. Hij is overal al geweest... in het natte Noorwegen, de droge Sahara, het verre Vietnam.. waar eigenlijk niet.... (oh ja... de wasmachine, maar die heeft hij ook nu gezien :+)

[afbeelding]


*O* It's alive!!! *O*


Waar gaat hij nu naartoe? :P

Mooie plaatjes trouwens! :} :9~



@SD: er was hier geen plek voor een oranje wannabe-coon met hummersyndroom (hij bleef ontsnappen uit de ren :( ) en toen heeft Bart 'm liefdevol opgenomen *D :')
 
Laatst bewerkt:
Want?
Jij was bij de inval of komt daar regelmatig in die buurt?



Beter lezen |(



Gatverredamme!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan