honda cbx 1000 NOSTYLE

Het gaat ook om de looks van zo'n fiets en daar zit hoe knap gemaakt ook voor mij de kneep.
Vind het meer een motor uit 3 afzonderlijke delen die tot elkaar veroordeeld zijn.
Maar ja als ik zie waar ik zelf op rij is het ook van alles wat zie foto.
Succes met verdere afbouw en spuit 'm in een mooie kleur.
full
 
zo ist maar net caferacer look maar dan wel vlot kunnen rijden als ie klaar is komt er nog een mooi fimpje op youtube met hulp van een fanatieke zwager die gek is van fikmples maken.Dan is direct duidelijk waarom deze cbx zo gebouwd is ..Ik vind het prachtig helemaal als je hem in het echt ziet
bdankt G super zo wordt vervolgd..
 
Zie het aan die ringen inderdaad. Zit ook standaard in mijn Voxan. Heb de poten vorig jaar laten reviceren bij Ohlins Rooske in Tynaarlo. Had toch alweer 50.000 km gestuiterd.
 
Zo vanavond even vrij voor mezelf en even bezinnen hoe nu verder met de cbx en :? nadat ik gister de motor heb gezien bij G is de eerste indruk het belangrijkste .
De motor is kort bruut dus :Y :Y We gaan een stap verder we zetten de iewat wrede lijn wat de motor oproept door. dus schakelset eraf en een hand made nieuw maken en we zetten de ronde lijnen van het buiswerk door dat houdt in accubak verwijderen ondanks alles toch open kelken (maar wel de goeie) :Y en de kleur wordt zwart met cosmic alukleur(gepolijst aluminium) hij gaat dus erg richting cb 750 afbeelding hieronder .Dus G ook dankzij jou buizendoorkijkfiets die bij je staat en nog steeds niet gedateerd lijkt ben ik er uit *D The back to basic lijn zetten we door thanks voor inspiratie *O*
full
 
thanks W ja soms moet je iets eerst zien en dan weer bezinnen in het echt lijkt de motor heel anders als op de foto. we zetten de open basic lijnen toch door lijkt gewoon mooier.
full
 
Er komt nog wel een fraai remschakelsetje op hoop ik? :)
Dit is ook geen porum. :N
 
Toch zou zo'n dikke RSU fireblade voorvork deze machine ook niet echt misstaan. Blijft het toch wat meer caferacer/oldscool style.
Maar he tis TS zijn machine he en dus ook zijn keuzes.
 
Zoals de motor er nu uit ziet is het niet echt mooi vind ik, de tank is te groot (misschien omdat hij geen kleur heeft),en er zit nog veel te veel rommel op er moet volgens mij nog veel spul af om er wat ruigs van te maken.
De uitlaatdempers wat meer omhoog gericht is volgens mij ook niet verkeert en maak ze zwart lijken ze kleiner. 8-)
 
We passen nog wat dingen zeker aan zowieso remschakelset gaat eraf en de tank lijkt in het echt heel anders als op de foto en met kleur erop weer anders er moet inderdaad nog spul af de supertrapps blijven chroom nee we zijn er nog niet en ja we gaan zeker de goede kant op
full
 
Zo vanavond even vrij voor mezelf en even bezinnen hoe nu verder met de cbx en :? nadat ik gister de motor heb gezien bij G is de eerste indruk het belangrijkste .
De motor is kort bruut dus :Y :Y We gaan een stap verder we zetten de iewat wrede lijn wat de motor oproept door. dus schakelset eraf en een hand made nieuw maken en we zetten de ronde lijnen van het buiswerk door dat houdt in accubak verwijderen ondanks alles toch open kelken (maar wel de goeie) :Y en de kleur wordt zwart met cosmic alukleur(gepolijst aluminium) hij gaat dus erg richting cb 750 afbeelding hieronder .Dus G ook dankzij jou buizendoorkijkfiets die bij je staat en nog steeds niet gedateerd lijkt ben ik er uit *D The back to basic lijn zetten we door thanks voor inspiratie *O* [afbeelding]

Whow dat is een bruut ding :}
 
Ik vind tank en kontje een ultieme combi vormen. Nooit meer veranderen hoor. 't is prachtig..
 
Komt helemaal goed met deze fiets en heb ook het idee dat dit project zeker afkomt en das wel eens anders met wat hier de werkplaats uitrolt. O-)
Mooi dat ik de basis heb mogen leggen van echt welk een bruut ding! *O* Pracht hobby.

En weer bedankt voor de mooie woorden. :}
 
Laatst bewerkt:
Laatste pics van mijn hand,de baas belt net,hij haalt de brommer nu op.Zou vanmiddag wat outdoorpics maken,niet van gekomen.Dan zo maar even. O-)
Frans,succes met de afbouw en we zijn benieuwd wat je er van maakt. :+
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan