YAMAHA GTS1000 "the next"

Hoi Maarten was vanmorgen nog even bij Roadrunner en heb daar de GTS live bekeken wat een mooi ding zeg met mooie details.
Ben weer een beetje het motorgebeuren aan het oppakken na de rugperikelen en hoop van het voorjaar weer te gaan rijden (vanaf mei niet meer gereden)
 
Hoi Maarten was vanmorgen nog even bij Roadrunner en heb daar de GTS live bekeken wat een mooi ding zeg met mooie details.
Ben weer een beetje het motorgebeuren aan het oppakken na de rugperikelen en hoop van het voorjaar weer te gaan rijden (vanaf mei niet meer gereden)

Dank je.

Tja rugklachten kan mooi roet in het eten gooien. Eigen veters strikken is soms al een onmogelijk zaak laat staan motorrijden. Maar goed teken dat je de draad weer gaat oppakken.
 
En wanneer krijg jij nu eens een baan aangeboden op de Yamaha design afdeling.

Die TRX (als 2de gen) en GTS (mooie VFR killer) kunnen zo in productie voor 2015....
 
En wanneer krijg jij nu eens een baan aangeboden op de Yamaha design afdeling.

Die TRX (als 2de gen) en GTS (mooie VFR killer) kunnen zo in productie voor 2015....

Dank u dank u.. Maar er zijn wel meerdere kunstenaars hier op MF zo niet betere...
 
Laatst bewerkt:
full


GTS op 1 bij 1,5 meter canvas in de woonkamer 8-)

De GTS is aankomend weekend te zien bij de bike contest op de motorbeurs Utrecht.
Voor de vele, voor mij bekende, MF-ers wie weet spreken wij elkaar zondags. Tot dan :W
 
Ik heb hem gister bewonderd en onwijs leuk dat je er iemand over kan vertellen aan de hand van dit topic :). Prachtige motor! Helemaal top!
 
Dank je wel...

Helaas niet in de prijzen gevallen.
Ik leg het af tegen sjoppers, bobbers, trackers enz..
Volgendjaar nieuwe poging met mn huidige project....
 
Ik heb hem gister bewonderd en onwijs leuk dat je er iemand over kan vertellen aan de hand van dit topic :). Prachtige motor! Helemaal top!

hahaha ik had donderdag precies hetzelfde. ik een bekende uitleggen wat er allemaal aan gedaan is. hij zei ken je deze motor dan. ik: ja ik weet eigenlijk bijna alle details van deze motor, heb het hele project gevolgd op mf.

mooie fiets, maar inderdaad is deze motor te stock om van die lelijke dingen te winnen. heb je die ugly ass hayabusa gezien met die achterlijk dikke achterband die er 2 meter achteraan hing? (tien)duizenden euro's uitgeven aan een motor en dan niet het voorwiel matchen bij het achterwiel |(

maar stonden wel leuke andere fietsen bij, maar denk dat je caferacer choppert meer kans had dan je gts
 
Dank je wel...

Helaas niet in de prijzen gevallen.
Ik leg het af tegen sjoppers, bobbers, trackers enz..
Volgend jaar nieuwe poging met mn huidige project....


Op mijn lijstje stond hij wel in de top 3 :)

Even snel bewonderd, erg mooi. En uiteraard in echt nog mooier dan in je topic.
Ontzettend knap dat je dit kan maken, respect!
 
ik zag hem staan op de motorbeurs en ik zei tegen mijn vrouw, moet je kijken wat een gaaf ding. waarop mijn vrouw zei, hoezo die is helemaal niet zo aangepast als die andere. ik begon te lache en zocht ff snel een foto van een orginele op en liet die zien. oh zei mijn vrouw die is eigenlijk wel heel erg aangepast haha
 
Heb de GTS ook eindelijk in het echt mogen bewonderen , heel mooi resultaat.

Maar door waarschijnlijk ook de gekozen kleur valt hij veel minder op dan al die bont gekleurde specials.

Maar de GTS is prachtig afgewerkt en ziet er inderdaad net uit alsof deze zo af fabriek geleverd wordt ( wat dan weer als negatief punt is bij special verkiezingen )
 
ik zag hem staan op de motorbeurs en ik zei tegen mijn vrouw, moet je kijken wat een gaaf ding. waarop mijn vrouw zei, hoezo die is helemaal niet zo aangepast als die andere. ik begon te lache en zocht ff snel een foto van een orginele op en liet die zien. oh zei mijn vrouw die is eigenlijk wel heel erg aangepast haha


DAT MOET IE DAN OOK MAAR ZIEN ALS HET GROOTSTE COMPLIMENT ! :/
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan