Het VTR-SP 1 & 2 topic deel 24

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo ik heb mijn stickers eens aangepast,

de onderste ingekort alla die twee erboven en alles verder door naar voren door laten lopen.
lijkt nu meer op het honda logo. Ik vind het wel wat maar ben benieuwd wat jullie er van vinden.

`groet

[afbeelding]


Oogt mooi
Moest wel ff goed kijken wat de verschillen waren
Is zeker de moeite waard
 
gute morgen!

vfr pookje is binnen.........
maar is toch wat aan de lange kant, hierdoor bijna geen ruimte tussen pookje en stepje....
met de standaard spullen is het dus niet echt te doen, wel met de verlengers die je hele stepgebeuren wat naar achteren halen....maar zo ver ben ik nog niet....zjucht.



mooie botsmuts flojo!
 
Zo ik heb mijn stickers eens aangepast,

de onderste ingekort alla die twee erboven en alles verder door naar voren door laten lopen.
lijkt nu meer op het honda logo. Ik vind het wel wat maar ben benieuwd wat jullie er van vinden.

`groet

[afbeelding]
Dat is nice :9~

Hoe heb je dat gedaan, stickers over de hele wing getrokken of alleen de einden beplakt? Erg geslaagd iig :}
 
Hé bah, vandaag voor 't eerst ff gereden, trekt de motor een beetje naar links als je het stuur los laat
Ook wil ie linksom naar binnen vallen en rechtsom wijd lopen.
Even kijken of de poten 'lossen' helpt, anders gaan ze d'r uit om te laten nameten/richten
 
Kans is groot (genoodzaakt) dat ik mijn project ga demonteren en in onderdelen ga verkopen. Als dat gaat gebeuren, zal ik hier nog ff een melding maken, heb nl de voorpartij van een SP1 met oa nieuwe vorkpoten...
 
Wil je mij dan als eerste een berichtje doen?
Mocht ik het eerder voor elkaar hebben zal ik het wel ff laten weten dan :)
 
Is goed hoor, moet voor het totaalplaatje er nog ff een berekening op loslaten voordat ik dat definitief ga beslissen...
 
Laatst bewerkt:
Hoe hebben jullie het pair systeem verwijderd?
Heb van de week mijn sp geopereerd en heb het pair systeem er afgehaald.
Het enigste waar ik mee zit is die kleine vacuum slangetjes die van het injectie naar de claxon :+ en naar iets wat op een oliefilter lijkt :? :?
Die heb ik in eerste instantie laten zitten omdat ik bang ben voor een foutmelding op het dashboard. Wie kan mij helpen?
 
Zonder verdoving geopereerd.
full
 
Dat is nice :9~

Hoe heb je dat gedaan, stickers over de hele wing getrokken of alleen de einden beplakt? Erg geslaagd iig :}

Wrapstickers er een beetje overheen geplakt. Als het bevalt trek ik zo over, ook in negatief voor de andere kant en dan vervang ik ze compleet. vooralsnog vind ik het er beter uitzien als het origineel...
 
Wrapstickers er een beetje overheen geplakt. Als het bevalt trek ik zo over, ook in negatief voor de andere kant en dan vervang ik ze compleet. vooralsnog vind ik het er beter uitzien als het origineel...
Beter, dat wrapgebeuren kan je er toch gewoon weer vanaf trekken? Origineel vind ik mooi, maar vind het zo eigenlijk ook veel mooier :Y
 
Laatst bewerkt:
ja hoor, je kan het er wel een paar keer aftrekken terwijl je het aanbrengt, makkelijk voor welvingen en om de hoekjes. En als je het zat bent idd gewoon eraf halen.
Zet dat ook ff in mijn to-do lijstje voor de SP. Zal voorlopig niet gaan gebeuren, maar dan kan mijn alzheimer er iig niet tegenop... :P
 
Prima, ik hoor het wel!
Berekening gedaan, project gaat er idd in onderdelen uit...

Als men interesse heeft, te koop voor de SP1:

Nieuwe vorkpoten, alleen gemonteerd, geen km gereden...
Remklauwen voor
Voorwiel evt met schijven
Voorwiel-as met pasbussen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan